Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
96 weergaven
18-5-2026
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ook wel een paar gare dingen meegemaakt, maar het getste vond ik wel dat we met een stuk of 5 mensen een heel diepgaand gesprek aan t voeren waren, en ineens was het ..weg.
Zomaar midden in een zin was het stil (behalve wat knarsende geluiden van op elkaar schurende tanden :P ) en gelijk wist NIEMAND meer waar het over ging, en we hadden echt een uur zitten praten :mrgreen:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#2
totaal ant trippen en dan de combi die naast mij stopt en vriendelijk vraagt om in te stappen...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb afgelopen weekend dik zitten spacen op de X.

Toen ik thuis kwam zat ik nog dik te spacen.. ik zat in de woonkamer en dacht de volgende dingen te zien:

Een hondenmand, met daarin een hond. (was gewoon een verhuisdoos)
Een grote (volgel) spin op een metale fles. (De dop van een limonadefles)
Een klein negerhoofdje van een jongetje, die stieken boven de rugleuning van de bureau stoel naar me zat te gluren. (een CD standaard op de bureau erachter)

Ga zo maar door! Écht héél raar om zo iets mee te maken.!

Maar wel súper!!
s
stonerdjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr. XTC zei:
mijn gekste ervaring is dat ik op mijn kamer zat en zeker een uur heb gedacht dat ik op het station op de trein stond te wachten
Klik om te vergroten...

hahahaha erggg
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha ken dat gevoel ook ja, soms vergeet je dan helemaal dat je in je bed ligt en denkje datje nog in je bed ligt! Zeer appart :openmouth:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#6
SGiZO zei:
heeft iemand soms ook dat als je ff stil zit en u oge dicht doet, dat je allemaal beelden ziet. Dat je bv. op een andere plaats bent, op het werk fzo... Dat je echt helemaal weg bent aan het gaan. Heeft nog iem dit al gehad??
Klik om te vergroten...

ik heb dat ook als ik dat doe :) maar meestal komt dat pas na het feestje :) en het leuke is :grin: als ik dan in mijn bed lig, zie ik al de dingen van het feestje nog eens voor me :tongueout: meestal dan dingen die ik niet gezien heb of vergeten of in je onbewuste is opgenome :grin: is wel lekker :tongueout: alhoewel ik eens dacht dat er iets nogal serieus gebeurt was en dat dus niet het geval was :tongueout: dus vrij genat van mij kant...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flut zei:
Haha ken dat gevoel ook ja, soms vergeet je dan helemaal dat je in je bed ligt en denkje datje nog in je bed ligt! Zeer appart :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik begrijp deze zin niet echt. :)
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel eens brillen gezien, verder niet echt vage ervaringen gehad.

Wel een vriend van me die al flink de weg kwijt was van de MDMA, we waren een film aan het kijken en die heeft toen wel wat mooie uitspraken gedaan:

We waren een film aan het kijken, hij was al 1.5 uur bezig en daarvoor hadden we gegamed: "Huh, Jan, ben jij nou speler 1 of 2?"

"Stond deze film 10 minuten geleden niet ook al op?"

"Ik heb niet het idee dat je nou bepaald slimmer bent onder invloed van XTC"

Ik vond het wel grappig :P
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#9
We waren een film aan het kijken, hij was al 1.5 uur bezig en daarvoor hadden we gegamed: "Huh, Jan, ben jij nou speler 1 of 2?"
Klik om te vergroten...

Lol! :P
M
MartijnSLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toen ik XTC voor de 3rde keer gebruikte heb ik wel iets vaags meegemaakt ja.

Ik had toen, op een zaterdag, al in de middag 4 kleine klavertjes op. Klavertjes zijn de enigste die ik ken, maar vallen wel lekker.

Ik zat toen al redelijk vaag met gekke bekken in de auto, en we gingen nog ff naar snollywood iin rotterdam.
Daar heb ik in totaal nog 4 extra op, maar ze vielen niet.

Pas toen we richting huis gingen rond half 4 begon ik vage stippen te zien, en ben zelfs een paar keer gewoon weggevallen.

Toen ik s'ochtends wakker werd stond mijn pc onverwachts aan, met een soort dating chat site open, en werd ik een uur later gebeld of ik nog wou komen voor een sexdate met een vent van 36... :openmouth:
WTF, een sexdate gaat al ver... maar met een vent terwijl ik hetero ben... amai!

Conclussie: Nooit meer zoveel op 1 avond :openmouth:
M
MonkeyBusinezzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een keer een zwarte eekhoorn op mijn kamer gezien, die me aankeek alsof ie ging aanvallen. Achteraf bleek het een zwarte ceintuur van mn badjas te zijn.

Diezelfde avond werd een kledinghaakje met kleren een vage man met een stuk kledinghaak als hoofd. Mn schemerlampje werd een vaag poppetje met een hele lange nek :tongueout:

Ook heb ik die avond echt van de asbak gehouden. Hij was zo mooi en elke keer kiepte ik em op mn bed om. Daarna zei ik : kijk wat mooi! terwijl ik niet eens iets vast had.

Op straat (om 4 uur snachts) zag ik overal mensen lopen, fietsen, in autos stappen en shit maar er was niemand :tongueout:

Daarna wouden we nog gaan rummikubben maar dat werd echt helemaal niks. haha
s
snitsneusLid
01-01-2024, 00:00
#12
een tijdje geleden, ging samen met 3 vrienden XTC gebruiken en heel de nacht rond lopen in de stad.. had na 7 a 8 pillen zware halucinaties ik had het gevoel dat het een drukke dag was, zag overal mensen heel relaxed.. ik zag een paar mensen dien een auto aan het inladen waren in het midde van nacht, ik ging naar ze toe waar ze plots verdwenen.. ik kon er niet meer aan uit ben dus gwn verder gegaan :)


grtz
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#13
raarste was, toen had ik alcohol, xtc en wiet doorelkaar gehad, en toen ik snachts in bed lag in het donker zag ik allemaal ogen , verder nog neit veel meegemaakt
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb altijd dat als ik me ogen sluit,zit ik achter de computer op msn gesprekken te voeren met mensen.

Of ik had een keer bijna de hele dag cod2 gespeeld.
Die nacht xtc gepakt,ogen dicht -> leek weer of ik echt speelde.

En zo nog wel wat dingetjes.
Als ik weer open moet ik echt ff 5 seconden denken van HUH zat ik achter pc :) .

Pas als ik nuchter ben besef ik hoe grappig/leuk het is tijdens trip geniet ik er niet echt van omdat het net echt is :openmouth:
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij mij werkte het in de klas op school nog door , we hadden proefwerk
nog nooit iets zo makkelijken gevonden (en toch nog goed gemaakt:) )

ik zag allemaal van die rode stralen naarbinnen komen met de antwoorden echt heel gek maar wel leuk :)
s
snuifdukkieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn gekste ervaring is gewoon snachts op straat ant fietsen zijn naa een weekend dik gebruiken en langs et water fietsen en zweren dat er allemaal mensen zitten te vissen om half 5 snachts dus k zeg dat tegen een maat van me en die zegt je ben niet goed en ik zag overal packies pep leggen en sow k heb egt trippende dingen me gemaakt die nacht en dag
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zag in de lamp een boer, en in een kastje waar een lamp instond een levend lijk. En ik zei de hele tijd tegen mijn vrienden: alle mensen zijn levende lijken. Dat vond ik zo'n geniale gedachte dat ze het op moesten schrijven. Eerst wilde ze het niet opschrijven, maar ik stond er echt op dat ze het zouden opschrijven :grin: Ik had hele gesprekken met die boer en dat lijk. En het was supermooi. Echt alles omvattende levenslessen. Ik zag mijn leven echt van een afstand, en wist precies wat ik moest doen,. en wat ik verkeerd deed enzo.
Later zat ik op het balkon met de vogels te praten... :hearteyes: die waren ook enorm wijs. En ik besefte ineens dat de wereld eigenlijk niet door mensen overruled word... dat wij dat alleen maar denken. En toen moest ik superhard lachen!! Want eigenlijk zijn vogels de baas, want die zijn ook al aan t vliegen om 5 uur ;s ochtends, en ze kunnen vliegen, logisch dus dat ze de heerser van de wereld zijn! :sunglasses:
B
BaydaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op i :hearteyes: techno had ik enkele ferrari's op maar het was ergens op een goa- afterparty dat alles nogal raar werd.Er ging ergens plots een deur/raam open en kreeg het ENORM koud en ik dacht even dat ik daar alleen stond.Dit heeft wel max 30 sec geduurd..voor de rest nog nooit rare dingen meegemaakt.Misschien zitten jullie pillen wel vol LSD en Heroïne ipv :xtc:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een hoge dosis, weinig slaap, en al iets tevaak gedaan hebben, zorgt voor die gekke dingen, me dunkt. :P
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb in de tussen tijd ook al brillen gezien bij mensen op hun hoofd, en laatst had ik ook een erg vage ervaring we zaten met een grote groep bij iemand alleen thuis, en ik ging om de 5 minuten ff naar buiten (omdat ik het daar zo bruut vond :P ).

Dus ik telkens in me eentje naar buiten rustig liggen in t gras naar de sterren kijken en die danste door de hele lucht :mrgreen: dat was echt geniaal, en dan ging ik met me ogen dicht liggen beetje wause, over dingen nadenken enzo. bijvoorbeeld dat ik dacht dat ik in de auto zat en dat ik met een maat van me aan t praten ben, en toen zei ik. Hé gast wat zei je nou?? en toen dacht ik F*ck ik lig natuurlijk alleen in de tuin :openmouth: Maar ik zag ons ook echt zitten in de auto en dat we aan t rijden waren enzo, super vaag :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."