Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
100 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Midasj zei:
De mijne waren dat ik allemaal kinderen zag spelen in een klimmerek,, alleen dat klimmerek was leeg natuurlijk,, En dat ik als ik naar tuinen keek ik elke x mensen zag weg schieten en weg rennen en ook een x tje zag ik een vrouw om 3 uur s'nachts buiten ik weet alleen nog steeds niet of ik er wel echt een vrouw was ik weet wel dat ik haar knetttter waus heb aangekeken Rolling Eyes
Klik om te vergroten...
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#2
half pilletje gepopt, naar schoolfeest gegaan. Daar nog 2 keer
een half pilletje gepoppt. vervolgens 1 uur te fucked up om te
dansen aan de bar gezeten.

kwam bij een vriend aan toen het afgelopen was. wij nog even wat
geblowd. EN TOEN KWAM HET :openmouth: :openmouth: . Ik ging op bed
liggen en kijk naar het plafont. Ik zag eerste wat rare zwarte wasen.
ze werden steeds duidelijk op een gegeven moment waren het heel
erg realistische vleermuizen. Niet 3D maar gewoon alof het plafont een
tv scherm was. Daarna gingen deze 2 vleermuizen heel fucking snel
om elkaar heen vliegen in een circel. Toen verandere deze draaikolk
in een demoon. (ongeveer net zo een als uit het spel diablo II) en die
ging rondjes draaien enzo.

ECHT TERING VET!
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#3
edit: not important
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is,

Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc,
en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's,
terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten :confused:


mja het was wel een geweldige trip :grin:
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#5
qinn zei:
Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is,

Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc,
en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's,
terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten :confused:


mja het was wel een geweldige trip :grin:
Klik om te vergroten...

whaha kilnkt als LSD :P
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
qinn zei:
Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is,

Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc,
en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's,
terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten :confused:


mja het was wel een geweldige trip :grin:
Klik om te vergroten...

Ik was nog niet eens zo lang geleden ook in het bos gaan trippen :mrgreen: , het leek wel dat er een nevel hangde en dat de wortels beweegde enzo. Echt heel vage ervaring was dat.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kennabis> Ik voelde me net 2 dimensionaal. Echt te leip!!
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: NEW YORK

misssloca zei:
Dit is mijn rare ervaring

Ik heb een keer 2 uur op de wc in een discotheek (new york) gezeten op de schoot van een vriendin, het was 1 van de eerste keren dat ik xtc slikte en ik had teveel genomen omdat ik d8 dat ze niet werkte... Ze klapte ineens in!!! Mijn bek ging alle kanten op en we zijn "nadat ik was rustiger was en durfde haha" meteen naar buiten gegaan..nog een rondje door de stad gelopen en toen kneep zo' n gast ook nog in me wang :confused: !!

ps op de wc hallucineerde ik clowntjes die knip oogde en me vriendin praatte tegen een kauwgompje die tegen de deur was vast geplakt!!! :rolleyes:
Klik om te vergroten...

heftig man :openmouth: maar waarom dan ook 8 zware pillen tegelijk ?? als 1 van de eerste keren. Hoe zwaar boven de 150 mg ???
j
junky13Lid
01-01-2024, 00:00
#9
heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen :grin: :openmouth:
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#10
junky13 zei:
heb 2 uur lang aan een stuk maar door zitten praten en zag allemaal mensen op mijn kamer lopen en toen ik ze aan wou raken waren ze weg was HELEMAAL aan ut spacen :grin: :openmouth:
Klik om te vergroten...

van welke pillen en hoeveel ? :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een bdsm sessie met m'n vriend, allebei zwaar aan de xtc. Zohee. Ik had geen pijngrens meer, keristus. :hearteyes:
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik had met nieuwjaar (had +- 5 blauwe toyota's 160 mg op) dat ik achterin bij een vriend in de auto zat. Hij is kaal, maar ik zag zijn haar veranderen in rasta haar enzo, was wel vet maar toch fucked up.

Ook had ik ooit na 2 toyota's en 2 nachtjes wakker op de speed dat als ik mn oge dichtdeed ik precies gran tourismo op playstation ofzo aant spelen was, ik zag geen auto ofzo gewoon uit het gezichtspunt van de auto, de baan enzo, was wel vet.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahahaha :tearsofjoy: @ hierboven. :beer:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat ik op bed lag en om de 10 minuten vergat waar ik was :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vond het gister wel gek... namelijk de hele nacht doorgegaan op 1 halfje... van 23.00 tot 8.00 = 9 uur lang :P ... hoezo ik ben gevoelig voor mdma... :wink:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
5 kilometer lang met mn fiets aan de hand lopend naar huis omdat ik zeker wist dat er ergens langs het fietspad een slof sigaretten zou moeten liggen, bliksum wat had ik toen zin aan een saffie :smoke:

Ja ik heb zoveel gekke dingen meegemaakt op de mdma, hier nog een paar in vogelvlucht :sunglasses:: Nachtelijk zwemmen, zondag ochtend nog half waus de kerk in (én meezingen!), Niet meer weten wat links of rechts is, verdwalen dus. heeeeeeeuuull raar praten, met mn hoektanden door mn tong heen gebeten, met spuitbussen op een grote muur heel groot 'DAT WEET JE NIET' erop gespoten :mrgreen: jaaaa en zo kan ik nog wel ff doorgaan zeg maar :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
^haha geweldig :mrgreen: :hearteyes:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
vriend van me keihard tegen een fietspaal aangefietst omdat hij dacht dat het een overstekend mannetje was. Andere vriend fietste op de autoweg tussen de auto's door hij dacht dat hij god was hij fietste met zijn ogen dicht en hij zei steeds.. god laat me voelen zoals.. NU.... zoals.... NU! en dat een half uur lang

Ikzelf zag mensen overal lopen die er niet waren, overal lichtjes op de grond, een soort aora om mensen heen.. (dunne stofwolk om ze heen ofzo.. echt wild)

en het ergste was nog dat ik zat bij een bankje, en voor me zat een katje op een paaltje.. en er stonden 5 paaltjes.. en op al die paaltjes zaten bakstenen, behalve op het middelste, dat was een klein katje.. maar uiteindelijk was het geen kat maar gewoon een baksteen.. echt ziekelijk

Peuk laten vallen en een half uur fietsen langs de weg en hem dan nog terugvinden..

Op weg naar huis fietsen en zien dat je bijna thuis bent terwijl je nog in de stad bent.. ik was volledig verdwaalt..

Vriend van me heeft snachts van utrecht naar amersfoort gefietst in zijn trip om de dom te vergelijken met de kerk uit amersfoort.. hij heeft er 4 uur over gedaan ofzo

XTC is heerlijk
Dit was trouwens mn 1e x trippen maar toen had ik ook nog gesmoked en daarvan ging ik hallucineren.. zonder smoken doe ik dat veel minder
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
MartijnS zei:
Toen ik XTC voor de 3rde keer gebruikte heb ik wel iets vaags meegemaakt ja.

Ik had toen, op een zaterdag, al in de middag 4 kleine klavertjes op. Klavertjes zijn de enigste die ik ken, maar vallen wel lekker.

Ik zat toen al redelijk vaag met gekke bekken in de auto, en we gingen nog ff naar snollywood iin rotterdam.
Daar heb ik in totaal nog 4 extra op, maar ze vielen niet.

Pas toen we richting huis gingen rond half 4 begon ik vage stippen te zien, en ben zelfs een paar keer gewoon weggevallen.

Toen ik s'ochtends wakker werd stond mijn pc onverwachts aan, met een soort dating chat site open, en werd ik een uur later gebeld of ik nog wou komen voor een sexdate met een vent van 36... :openmouth:
WTF, een sexdate gaat al ver... maar met een vent terwijl ik hetero ben... amai!

Conclussie: Nooit meer zoveel op 1 avond :openmouth:
Klik om te vergroten...

Whaha een sexdate met een vent van 36

*gaat out* :xtc:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was met me maat, overigens ook op dit forum: XpRnX, koekwaus een film aan t kijken. na 5 min heel aandachtig en geboeid te kijken schrok ik: "waaaat is dit fucking porno, jezus had nie eens door". En dit gebeurde me ongeveer 6x in een halfuur, toen hebben we maar wat anders opgezet. Ook heel vaag was dat ik de muren in me kamer kon beheersen zeg maar. Dan kwam er zon barbapappa bol of whatever uit en die kon ik dan helemaal besturen, heeel lastig uitleggen. Ik zie trouwens altijd allemaal haren aan t plafond, veranderd ongeveer elk voorwerp, hoopje kleren of handoek in een mens. Deze verdwijnt echter als je je eigen stem hoort wanneer je ertegen wil praten. De volgende dag je huisgenoot die dan aan je vraagt of je bezoek had (terwijl je alleen was :P)

owjah het meest wazigste is denk ik nog dat we langs n fietspad in t park zaten en dat ik 2 gasten langs zag fietsen. 1 gast kende ik van vroeger en vond onwijze sukkel. Ik tegen me maat "he die gast die fietst is egt een klootzak". Waarop me maat kijkt "welke gast waar heb je t over?" EN IK KEEK ZE NOG NA EN ZAG ZE TOG EGT FIETSEN!! "Kijk dan daar, die 2 gasten!!" Ik kijk weg, kijk weer terug en weg zijn ze... En ik weet tot op de dag van vandaag dat ze er toch echt gefietst hebben hahaha :mrgreen:

jezus kan wel n halfuur zo doorgaan nog whaha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."