Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vorige zaterdag. Beetje te veel gepakt zonder ik het eigenlijk doorhad. Zie ik ineens iemand op een gele fiets rondrijden door de disco ... was wel lachen, zeker toen ik besefte dat ik alleen hem zag Paar minuten later kwam er iemand voorbij met een schotel fritjes en snacks, ook een mooi initiatief dacht ik, maar wel raar in een club, haha. Even later verdween die ook weer"