Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGEKSTE ervaringen met XTC!!!!

GEKSTE ervaringen met XTC!!!!

295 antwoorden
97 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deal :mrgreen:

heb na 30juni toch 2weken vrij... en heb een ov :grin: kan heel nederland doorreizen voor noppes :P
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#2
nou ik heb afgelopen vrijdag tog het raarste mee gemaakt ooit!!

ik had witte medusatjes gekocht dik relaxte pillen maar je moet er wel 3 van in nemen als echt hard wil gaan dus ik had de eerste dosis gehad en heb een uurtje gewacht nadat het uit was gewerkt en nam er toen maar 4 in een keer in.

toen moest ik direct een vriendin van mij naar huis brengen dus nog nuchter vertokken . toen ik haar thuis had gebracht ging mijn vriendin vast voor uit want die moest nodig pisse.

dus ik zeg tegen haar dat ik haar over tien min. zie .

dacht ik

de pil sloeg ontiegelijk op me maag dus ik moest het uit kotsen maar dat wou ik niet dus ik slikte het weer door! ik wou de pillen niet verloren laten gaan!

er ging even over heen en BOEM
de pil sloeg in als een bom

ik ben op een gegeven moment gaan zitten en dacht echt sirieus dat ik met iemand stond te lullen , tot dat er iemand voor bij fiets en mij hoi zegt.
ik schrik en ben weer bij bewust zijn.\\
plots belt me vriendin om te vragen waar ik blijf het is al een uur later!

fuck dacht ik

dus ik zeg ben met 2 min thuis

wandel verder en stop weer en weer begin ik tegen me zelf te lullen. weer zecht iemand hoi

ik schrik weer en plots belt me vriendin alweer

ik ben dus al 2 uur onderweg

dus ik direct naar huis en ga in de achter tuin zitten en bel me vriendin op dat ze de achter deur los moet doen

zij helemaal psit of dat ik geen achter tuin heb dus ik zeg dat ik wel voor om kom
eenmaal boven zegt ze kijk we hebben geen achter tuin

ik kijk en besef me in eenkeer dat ik dus bij iemand achter in de tuin heb gezeten maar weet nog steeds niet waar toen ben ik maar gaan slapen en was de volgende dag best happy toen nog lekker paddo's gegeten maar dat werkte niet echt naar mijn idee

maar ik heb dus een leuke maar vage avond gehad
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#3
^
^
^

funny story
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb het nu das al een paar keer gedaan maar mijn laatste keer was tog wel de vaagste. Toen ik ze had gekocht zij die gast dat ze geweldig waren, maarja eerst 1 en een half uurt later weer 1, na een tijdje sloegen ze in als een bom, niet normaal. Ik zat daar ik een natuurreservaatje en dacht dat ik een romeinse ruíne liep. Overal stenen paadjes en riviertjes die er normaal niet zijn. Ook zag ik die avond schimmen van mensen op een heuveltje lopen, en die liepen gewoon verder door de lucht heen, 2 meter boven de grond

wel gelachen die avond

Ik kan nu in ieder geval nooit meer normaal kijken naar dat natuurreservaat :grin:

maar vanavond weer een kans, hoop dat die ook leuk worden
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
tot nu toe is mijn gekste ervaring dat ik in een natuurreservaat op de grond ging liggen en naar de lucht kijken met m'n MP3-speler op. Ik zag heel de tijd gezichten hervormen in de wolken, en ik herkende ze! Niet dat ik de gezichten ooit eerder had gezien, maar gewoon het gevoel als je iemand herkent had ik toen ook, je wist wie het was. Eerst zag ik allemaal gewone gezichten en later zag ik er 1 waarvan ik wist dat het een God was. Het was een kale man, die vrij sirieus keek, maar ik wist gewoon dat dat een God was. En daarna zag ik nog mijn vader voor me, alleen die lag te SNURKEN :grin: En het raarste was nog: elk gezicht zag ik duidelijk meezingen met zijn mond op de muziek die ik aan had. Behalve mn vader en die god. Ook als ik mijn muziek op stop drukte stopte de lippen met bewegen, waarop ik weer eens het algemeen bekende woord "hèh" uitspraak :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Midasj zei:
De mijne waren dat ik allemaal kinderen zag spelen in een klimmerek,, alleen dat klimmerek was leeg natuurlijk,, En dat ik als ik naar tuinen keek ik elke x mensen zag weg schieten en weg rennen en ook een x tje zag ik een vrouw om 3 uur s'nachts buiten ik weet alleen nog steeds niet of ik er wel echt een vrouw was ik weet wel dat ik haar knetttter waus heb aangekeken Rolling Eyes
Klik om te vergroten...
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#7
half pilletje gepopt, naar schoolfeest gegaan. Daar nog 2 keer
een half pilletje gepoppt. vervolgens 1 uur te fucked up om te
dansen aan de bar gezeten.

kwam bij een vriend aan toen het afgelopen was. wij nog even wat
geblowd. EN TOEN KWAM HET :openmouth: :openmouth: . Ik ging op bed
liggen en kijk naar het plafont. Ik zag eerste wat rare zwarte wasen.
ze werden steeds duidelijk op een gegeven moment waren het heel
erg realistische vleermuizen. Niet 3D maar gewoon alof het plafont een
tv scherm was. Daarna gingen deze 2 vleermuizen heel fucking snel
om elkaar heen vliegen in een circel. Toen verandere deze draaikolk
in een demoon. (ongeveer net zo een als uit het spel diablo II) en die
ging rondjes draaien enzo.

ECHT TERING VET!
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
edit: not important
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is,

Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc,
en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's,
terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten :confused:


mja het was wel een geweldige trip :grin:
R
RequiemLid
01-01-2024, 00:00
#10
qinn zei:
Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is,

Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc,
en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's,
terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten :confused:


mja het was wel een geweldige trip :grin:
Klik om te vergroten...

whaha kilnkt als LSD :P
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#11
qinn zei:
Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is,

Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc,
en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's,
terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten :confused:


mja het was wel een geweldige trip :grin:
Klik om te vergroten...

Ik was nog niet eens zo lang geleden ook in het bos gaan trippen :mrgreen: , het leek wel dat er een nevel hangde en dat de wortels beweegde enzo. Echt heel vage ervaring was dat.
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zommes jij bent een moderator , heb jij dese site ook zelf in elkaar gezet of?

zommes: Nee, dat heb ik niet. Maar als je iets wilt vragen kan dat via pb.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#13
zommes zei:
Requiem zei:
whaha kilnkt als LSD :P
Klik om te vergroten...

Klinkt meer als een psychose.
Klik om te vergroten...

hoezo dat dan :confused:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
qinn zei:
hoezo dat dan :confused:
Klik om te vergroten...

Waanbeelden krijg je niet bij LSD en wel als je psychotisch bent.
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een van m'n raarste ervaringen:

Ik fietste op een weg en zag ineens een hele wegblokkade van wouterbusjes en pionnen. Ze stonden allemaal te zwaaien, ik was meteen omgekeerd!!! Daarna keek ik terug en zag ik gewoon 3 blauwe lichten van een cafe branden.. Echt een MAFFE ervaring :P
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#16
zommes zei:
qinn zei:
hoezo dat dan :confused:
Klik om te vergroten...

Waanbeelden krijg je niet bij LSD en wel als je psychotisch bent.
Klik om te vergroten...

ooh zo...

maar ik had geen lsd genome maar Xtc :wink:
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#17
disaster zei:
Een van m'n raarste ervaringen:

Ik fietste op een weg en zag ineens een hele wegblokkade van wouterbusjes en pionnen. Ze stonden allemaal te zwaaien, ik was meteen omgekeerd!!! Daarna keek ik terug en zag ik gewoon 3 blauwe lichten van een cafe branden.. Echt een MAFFE ervaring :P
Klik om te vergroten...


ik hebbut altijd asl ik waus ben dak overal politie denk te zien echt super irritant. kheb ut ook wellis dat ut echt jode zijn en dan schrik ik altijd en word mega zenuwachtig. kben nie bang voor de jode maar als je vaag ben ken je beter geen praatje met ze maken :)
w
wicketLid
01-01-2024, 00:00
#18
dit weekend nog had ik 2 blauwe mtsu;s op en beetje nak. ik kwam in een dorpje waar zojuist een feest was afgelope. door een gevecht was er teveel polietie wat goed voor me was ik werd gewoon gek :flushed: en egt iedereen zag ut ook aan me ik liep te knage als een motherfucker
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#19
wicket zei:
disaster zei:
Een van m'n raarste ervaringen:

Ik fietste op een weg en zag ineens een hele wegblokkade van wouterbusjes en pionnen. Ze stonden allemaal te zwaaien, ik was meteen omgekeerd!!! Daarna keek ik terug en zag ik gewoon 3 blauwe lichten van een cafe branden.. Echt een MAFFE ervaring :P
Klik om te vergroten...


ik hebbut altijd asl ik waus ben dak overal politie denk te zien echt super irritant. kheb ut ook wellis dat ut echt jode zijn en dan schrik ik altijd en word mega zenuwachtig. kben nie bang voor de jode maar als je vaag ben ken je beter geen praatje met ze maken :)
Klik om te vergroten...

Precies... :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
^haha geweldig :mrgreen: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...15
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."