#1
Deal
heb na 30juni toch 2weken vrij... en heb een ov
kan heel nederland doorreizen voor noppes :P
heb na 30juni toch 2weken vrij... en heb een ov
Midasj zei:De mijne waren dat ik allemaal kinderen zag spelen in een klimmerek,, alleen dat klimmerek was leeg natuurlijk,, En dat ik als ik naar tuinen keek ik elke x mensen zag weg schieten en weg rennen en ook een x tje zag ik een vrouw om 3 uur s'nachts buiten ik weet alleen nog steeds niet of ik er wel echt een vrouw was ik weet wel dat ik haar knetttter waus heb aangekeken Rolling Eyes
qinn zei:Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is,
Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc,
en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's,
terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten![]()
mja het was wel een geweldige trip![]()
qinn zei:Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is,
Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc,
en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's,
terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten![]()
mja het was wel een geweldige trip![]()
, het leek wel dat er een nevel hangde en dat de wortels beweegde enzo. Echt heel vage ervaring was dat.zommes zei:Requiem zei:whaha kilnkt als LSD :P
Klinkt meer als een psychose.
qinn zei:hoezo dat dan![]()
zommes zei:qinn zei:hoezo dat dan![]()
Waanbeelden krijg je niet bij LSD en wel als je psychotisch bent.
disaster zei:Een van m'n raarste ervaringen:
Ik fietste op een weg en zag ineens een hele wegblokkade van wouterbusjes en pionnen. Ze stonden allemaal te zwaaien, ik was meteen omgekeerd!!! Daarna keek ik terug en zag ik gewoon 3 blauwe lichten van een cafe branden.. Echt een MAFFE ervaring :P
wicket zei:disaster zei:Een van m'n raarste ervaringen:
Ik fietste op een weg en zag ineens een hele wegblokkade van wouterbusjes en pionnen. Ze stonden allemaal te zwaaien, ik was meteen omgekeerd!!! Daarna keek ik terug en zag ik gewoon 3 blauwe lichten van een cafe branden.. Echt een MAFFE ervaring :P
ik hebbut altijd asl ik waus ben dak overal politie denk te zien echt super irritant. kheb ut ook wellis dat ut echt jode zijn en dan schrik ik altijd en word mega zenuwachtig. kben nie bang voor de jode maar als je vaag ben ken je beter geen praatje met ze maken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."