half pilletje gepopt, naar schoolfeest gegaan. Daar nog 2 keer
een half pilletje gepoppt. vervolgens 1 uur te fucked up om te
dansen aan de bar gezeten.
kwam bij een vriend aan toen het afgelopen was. wij nog even wat
geblowd. EN TOEN KWAM HET
![:openmouth:]()
. Ik ging op bed
liggen en kijk naar het plafont. Ik zag eerste wat rare zwarte wasen.
ze werden steeds duidelijk op een gegeven moment waren het heel
erg realistische vleermuizen. Niet 3D maar gewoon alof het plafont een
tv scherm was. Daarna gingen deze 2 vleermuizen heel fucking snel
om elkaar heen vliegen in een circel. Toen verandere deze draaikolk
in een demoon. (ongeveer net zo een als uit het spel diablo II) en die
ging rondjes draaien enzo.
ECHT TERING VET!