Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma onthullingen ?

mdma onthullingen ?

24 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je mdma de credits gaat geven omdat je dan wel je verhaal kan doen vind ik het triest, ondanks dat het bij sommige onderwerpen moeilijk is om eerlijk te zijn.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey, ik vroeg me af, heb nu al paar keer meegemaakt dat iemand onder invloed van MDMA allerlei persoonlijke 'problemen' uitspreekt. Ik vind het nogal raar want na afloop van de trips word er nooit meer over gesproken. En het zijn vaak best heftige dingen of bekentenissen wat die persoon dan doet. Is dit misschien een oorzaak waarom mensen na afloop beetje para zijn ?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMA werd vroeger niet voor niets gebruikt als therapeutisch middel om clienten bij de psychiater makkelijker te laten praten over hun persoonlijke problemen.
Ik heb zelf ook altijd de meest intieme gesprekken met mensen en als t uitgewerkt is wil ik er meestal niet meer over praten, maar wil ik er goed en lang over nadenken. Ik heb eigenlijk met bijna alle drugs wel dat ik onder invloed makkelijker praat over gevoelens en nare gebeurtenissen, bijvoorbeeld dat mijn vader is overleden... :(

Je wordt para van pillen als er waarschijnlijk veel speed doorheen zit...
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#4
neej para worden is het ook niet. Het is meer dat je iemand al 5 jaar kent bijvoorbeeld, en dat je opeens een heel ander beeld krijg van die persoon door zon onthulling. Maar vriendschap groeit er alleen maar door, tis niet per se negatief.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
troebadoer zei:
neej para worden is het ook niet. Het is meer dat je iemand al 5 jaar kent bijvoorbeeld, en dat je opeens een heel ander beeld krijg van die persoon door zon onthulling. Maar vriendschap groeit er alleen maar door, tis niet per se negatief.
Klik om te vergroten...

precies, heb al een paar keer de moed gehad om onuitspreekbare dingen te vertellen... ook al wordt er niet (veel) mer over gesproken, het is mooi dat het er uit kwam
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
op de lsd komen mensen vaak met diepe onthullingen die ze liever nooit hadden opgebiecht.

:mrgreen:
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het ook al een paar keer meegemaakt, ik was lekker aan het spacen met mn vriendengroep, opeens begon er iemand iets zeer persoonlijks over zichzelf te vertellen, uiteindelijk hebben we dit allemaal gedaan. Dit heeft ons dichter bij elkaar gebracht omdat we nou ook weten waarom personen soms wat anders handelen door dingen die ze in het leven hebben meegemaakt.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#8
drugs heeft enorm veel invloed op relaties
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er zijn dingen uit gegaan die ik liever niet had gezegd.
Maar ik mijn pillenperoide was ik zo vaag,het werd normaal te praten over dingen die je voor jezelf houd,of niet hoort te bespreken met andere.
Geen realiteitsbesef had ik toendertijd.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan bijna niet liegen met mdma... was een keer een kerel met een leuk meissie ernaast, en die vent vroeg me zo "Kijk jij naar mijn vriendin" Toen ik dus eerlijk zei, "Ja, best een lekker ding" schoot ie in de lach, en kreeg een tijdje later nog een colaatje aangeboden...
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMA maakt 'week' niet para. Je bent veel emotioneler en voelt je vrij om die emoties te delen met anderen op dat moment. Waar je normaal misschien enige gêne voelt om iets direct te zeggen of om iets impulsiefs te doen, daar heb je dan weinig of geen last van en het kan van de meest introverte verlegen knul een feestbeest maken... Daarna denk je dan van waarom kan ik dat zonder dat spul niet? Jezelf laten gaan dus. Tsja.

Para zijn dan heb je het over het idee hebben dat anderen met jou bezig zijn. Dat ze over je praten, op je letten, je achterna zitten. Hou op. Brrr. Ik heb mn portie gehad. Para word je eerder van overmatig speed gebruik dan van XTC.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
2 vrienden van me beeindigden hun toen 1 jaar oude relatie toen ze voor de eerste keer MDMA namen allebei en blijkbaar dan pas echt eerlijk en open waren.

Para door MDMA zie ik ook niet zo in. Wel dat je naderhand in nuchtere toestand denkt "waarom is er fucking MDMA nodig om open te zijn en alles te zeggen, waarom kan dat nu niet" (en dat geld dan zowel voor mezelf als voor anderen)
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat ik begreep is dat vroeger de soldaten van het amerikaanse leger speed kregen om langer door te kunnen gaan met vechten en mdma gebruikten als waarheidsserum om gevangenen en gijzelaars te ondervragen.
Dit ten tijde van de oorlog in Vietnam/Combodja.......

beetje offtopic, maarja.... :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
ergens in je hoofd, zit een blokkade, die je het "geweten" noemt, die bepaalt of je dingen voor je houd, wat misschien beter is... achteraf kom je er achter dat de "waarheid" beter is. en de waarheid zonder drug te kunnen vertellen. dan ben je de topper.

als je nooit eerlijk en open bent geweest in een relatie, dan zou t achteraf toch niet zijn goedgekomen... misschien als vrienden voor het leven, maar als partners niet geschikt
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik onthul nu even dat ik zo baldadig ben geweest, om toen straks nog maar even een paar stukjes kristal op te likken, dat ik dat zelden nog maar doe, omdat ik er leip van word, maar daar had ik deze keer vette schijt aan en dat ik me hier nu toch wel even een partijtje gek loop te spacen, ben blij dat ik gewoon lekker thuis ben zit! :rolleyes: :confused: :xtc:
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 vrienden van mij hebben verteld dat ze BI zijn terwijl ze xtc hadden gebruikt..
niemand praat er nu meer over.. iedereen weet het.
Iedereen heeft gewoon zoiets van dat moet je zelf weten, als je maar geen details tegen mij ga vertellen ofzo.
Het is gewoon zo dat je over veel serieuzere dingen kan praten met je vrienden als je mdma gehad heb.
T
The_kidLid
01-01-2024, 00:00
#17
exsmoker zei:
Wat ik begreep is dat vroeger de soldaten van het amerikaanse leger speed kregen om langer door te kunnen gaan met vechten en mdma gebruikten als waarheidsserum om gevangenen en gijzelaars te ondervragen.
Dit ten tijde van de oorlog in Vietnam/Combodja.......

beetje offtopic, maarja.... :)
Klik om te vergroten...

speed werd door de duitsers gebruikt in de loopgraven om langer wakker te blijven maar werd massaal gebruikt tijdens de val van berlijn born/wikipedia
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik vind dat je een beetje overdrijft.. maar het is niet dat we toen gebruikt hebben om er over te praten. gaat zo ook wel.. maar we waren toen gewoon rond aan het lopen en uiteindelijk kregen we het erover.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#19
exsmoker zei:
Wat ik begreep is dat vroeger de soldaten van het amerikaanse leger speed kregen om langer door te kunnen gaan met vechten en mdma gebruikten als waarheidsserum om gevangenen en gijzelaars te ondervragen.
Dit ten tijde van de oorlog in Vietnam/Combodja.......

beetje offtopic, maarja.... :)
Klik om te vergroten...

de gevangenen wijsmaken dat je ze vermoord, ze dan laten wakker worden met mdma in een gezellig kamertje en dan verkleed als sint pieters wat vragen stellen. kan onmogelijk misgaan :grin:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#20
wij hebben zo ook een keer met de vriendengroep heel lang zitten praten over een vriend van ons die 2 jaar geleden is overleden.. blijft moeilijk maar dan gaat het gewoon wat beter en zeg je echt alles wat je voelt..

helaas heb ik ook wel eens dingen gezegt die ik liever niet zou zeggen :flushed:

daarom is xtc zo sjiek

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."