Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ellesdee zei: Waarvoor wordt Remeron gebruikt (indicatie)? Remeron wordt gebruikt voor de behandeling van ernstige neerslachtigheid lijkt me niet dat je dat reacreatief kan gebruiken Klik om te vergroten... pak er 8 je komt 3 dagen je bed niet uit echt zo'n mega tam effect heb nog zon doosje liggen :P remergon soltab"
"exsmoker zei: Wat ik begreep is dat vroeger de soldaten van het amerikaanse leger speed kregen om langer door te kunnen gaan met vechten en mdma gebruikten als waarheidsserum om gevangenen en gijzelaars te ondervragen. Dit ten tijde van de oorlog in Vietnam/Combodja....... beetje offtopic, maarja.... Klik om te vergroten... speed werd door de duitsers gebruikt in de loopgraven om langer wakker te blijven maar werd massaal gebruikt tijdens de val van berlijn born/wikipedia"
"2fast4you zei: hele nacht sex met pep! Ervaringen? ik vind t een weekend sensatie! wie nog? Klik om te vergroten... met pep nog wel? doe het liever met mijn vriendin pep is voor in je neus niet om seks mee te hebben"
"Hoihoi, Weet er iemand van jullie hoe ik goede paddothee zet van gedroogde mexicaantjes. En gebruiken jullie ook additieven? en hoelang en hoe intens zijn de effecten van die thee? en hoeveel gedroogde heb ik nodig voor 2 personen? :P thx en plz stay on topic"
"opgeslagen in mijn schouderblad help me ze komen mij halen, hoihihih mexicaantjes zijn zo lekker"
"-spaceman- zei: eet smakelijk man... ik hou van mexicaans eten! vergeet de chili niet! Klik om te vergroten... ben echt knetter aant worde heb nog juist een joint bijgeblowt. en heb maar grammetje of 2 gedriigde op lof joe al"
"hoi hoi ik heb deze namiddag een bakkie paddo's gekocht maar wil ze houden tot volgend weekend maar ze zeggen dat als er schimmel op komt dat ze niet meer goed zijn hoe ziet deze schimmel eruit?(foto's of omschrijving) en wat als je ze dan toch eet zeer hartelijk dank"
"bloedvaten krimpen = spieren spannen op en zijn moeilijk te controleren PEACE"
"Hoi, Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie ervaren als je goede pep op hebt(gesnoven, geen bommetje) mijn bevindingen: ik doe nu 6 maanden pep af en toe in het weekend. Ik heb nog maar 1 keer echt rot-pep gehad waarvan ik heb liggen overgeven. voor de rest spul van minder goede en uitermate goede kwaliteit. Mijn bevindingen zijn dat bij gebruik van uitermate goede kwaliteit, dat ik echt mijn benen niet meer voel omdat mijn lichaam een brok energie is, mijn ogen sperren wagenwijd open en als ik na ongeveer 1 uur over mijn wangen streel heb ik een intens tintelend gevoel. Ik betaal nu 9-10 euro voor kwaliteits spul en ga er echt kei hard op. Meestal is het wel(vind ik toch)als je pep een intense ethergeur heeft weet je meestal wel dat het goeie is. Greetz :P en gebruik met mate"
"er zijn recepten op het web voor het produceren van amphetamine er zijn meer dan 50 verschillende bereidingswijzen ik ga je ze in ieder geval niet geven want het is veel te gevaarlijk omdat je met gevaarlijke en bedwelmende producten werkt o.a. ethyl ether en dergelijke"