Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma onthullingen ?

mdma onthullingen ?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jah tuurlijk, maar dit heeft wel geleid tot een discussie over de functionele eigenschap van MDMA. Het is niet per definitie slecht natuurlijk, maar pas zodra er waarde aan gehecht wordt vind ik dat men te ver gaat. Succes is een onderdeel van gelukkig zijn. Dus slaag jij er op eigen kracht een hindernis te overwinnen zal dit jou gelukkiger maken dan dat je dat doet dmv MDMA, wat uiteindelijk zelfs kan leiden tot een minderwaardigheidscomplex (omdat je op dat vlak afhankelijk wordt van een middel).

Maar op zn tijd is het natuurlijk gewoon grappig, kijk er alleen een beetje mee uit :mrgreen:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik zal er ook echt niet anders tegen aan gaan kijken als een recreatie drug en het ook zo blijven gebruiken eens in de zoveel tijd..

maar dit topic was er en ja..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Supervlieg zei:
MDMA is in mijn ogen een recreatieve drug Als drugs op een functionele manier gebruikt worden zoals dus in dit geval, om eenzelfde prestatie die zonder ook bereikt kan worden met misschien iets meer moeite ben je heel verkeerd bezig.
Klik om te vergroten...

Nee idd als je mdma gaat nemen omdat je met je moeder wilt praten over de kleur van het behang dan ben je verkeerd bezig. (maar krijg je wel leuk behang).

Je komt er meestal achteraf ineens achter dat je zo open en spontaan en zo was. Meestal niet zo erg want veel mensen waarderen en respecteren het wel als je open en eerlijk bent.
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#4
hey, ik vroeg me af, heb nu al paar keer meegemaakt dat iemand onder invloed van MDMA allerlei persoonlijke 'problemen' uitspreekt. Ik vind het nogal raar want na afloop van de trips word er nooit meer over gesproken. En het zijn vaak best heftige dingen of bekentenissen wat die persoon dan doet. Is dit misschien een oorzaak waarom mensen na afloop beetje para zijn ?
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMA werd vroeger niet voor niets gebruikt als therapeutisch middel om clienten bij de psychiater makkelijker te laten praten over hun persoonlijke problemen.
Ik heb zelf ook altijd de meest intieme gesprekken met mensen en als t uitgewerkt is wil ik er meestal niet meer over praten, maar wil ik er goed en lang over nadenken. Ik heb eigenlijk met bijna alle drugs wel dat ik onder invloed makkelijker praat over gevoelens en nare gebeurtenissen, bijvoorbeeld dat mijn vader is overleden... :(

Je wordt para van pillen als er waarschijnlijk veel speed doorheen zit...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."