Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

Welk nummer hoorde je toen je voor de eerste keer XTC nam?

117 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#1
lx
E
Eckster C

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
twas een drum 'n' bass liedje maar welk weet ik niet meer
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iris van de Goo Goo Dolls was geloof ik de eerste tune die ik op xtc heb gehoord.
M
Mr. LoverLoverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je dat ook, dat je nog EXACT kunt herinneren welk liedje je hoorde toen je voor de allereerste keer van de kaart was?

Ikke wel! Het is inmiddels ongeveer anderhalf jaar geleden toen we naar de eerste Club X-reünie gingen in Rotterdam. DJ Rob draaide in zijn set Marshall Masters - Return To Zero:.......kippevel!

Nu was de setting ook wel perfect: goeie dj's, mooie discotheek, partypeople van rond de 30 en een ultieme sfeer! Heerlijk om al die 'oudjes' uit de bol te zien gaan.

Tegenwoordig vind ik minimal/groove/house veel relaxter met als favorieten:
- Patrick Chardronnet - Eve By Day (Ripperton's Lovelee Dae Mix) http://nl.youtube.com/watch?v=WQR0elAQ5-8 én
- Gui Boratto - Beautiful Life http://nl.youtube.com/watch?v=YFoJM2tTFlY

Welke herinneringen heb jij?
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toen ik voor het eerst xtc had gebruikt en ik en mijn vrienden nog half spacend waren gingen we in een vriend's auto chillen. Hij zette toen Pendulum - Slam op. Kzal t nooit meer vergete :grin: was de chillste muziek die ik ooit heb gehoort :hearteyes: Kben sindsdien ook naar drum & bass gaan luisteren :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
BigBadWeirdo zei:
Toen ik voor het eerst xtc had gebruikt en ik en mijn vrienden nog half spacend waren gingen we in een vriend's auto chillen. Hij zette toen Pendulum - Slam op. Kzal t nooit meer vergete :grin: was de chillste muziek die ik ooit heb gehoort :hearteyes: Kben sindsdien ook naar drum & bass gaan luisteren :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat is echt een mooi verhaal! :hearteyes:

In je space een nieuwe muziek soort ontdekken! :hearteyes:
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#7
Green Velvet (live) - Drunk & High
Ik weet ook dat ik toen dacht: "Coolste neger ooit"
(De woordkeuze neger heeft niets met racisme ofzo te maken)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou bij mij heb je een naam gemaakt!

Ik weet het al...

D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#9
The big fake van Traffic signs :openmouth: Iedereen uit z'n dak!
Wat een ruig nummer! Dit was 6 maanden geleden in Café d'Anvers.
Was ik even de king van de discotheek :grin:

Het klinkt zo:
http://www.youtube.com/watch?v=UK_rF4yqJaI

(dit filmpje is niet van de avond in kwestie)
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eerste keer ging ik half out, maar de tweede keer weet ik nog goed dat secret cinema draaide, dat was echt zoooo vet!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb The Doors heel erg leren waarderen door xtc... liggend op een fatboy, ogen dicht, koptelefoon met The Doors op :hearteyes: :hearteyes:
M
Mr. LoverLoverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Varry zei:
The big fake van Traffic signs :openmouth: Iedereen uit z'n dak!
Wat een ruig nummer! Dit was 6 maanden geleden in Café d'Anvers.
Was ik even de king van de discotheek :grin:

Het klinkt zo:
http://www.youtube.com/watch?v=UK_rF4yqJaI

(dit filmpje is niet van de avond in kwestie)
Klik om te vergroten...

Oeh! Da's mijn stam'café'!!! hahaha
o
opdonderonderLid
01-01-2024, 00:00
#13
apollo four fourty - ain't talking bout dub

Die moet je zeker een keer luisteren met pillen op en als je het nummer nog niet kent luister hem dan niet voordat je xtc op heb want dan is het echt een ultieme ervaring geloof mij maar...
Elke keer als ik het nummer hoor komt er een herrinering in me op alleen kan ik het niet goed plaatsen. het is meer een soort gevoel maar dat is eigenlijk bijna alles met pillen op alles is een gevoel een heel fijne :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
mn eerste keer xtc was op een goafeestje :)
geen idee meer welk nummer er toen werd gedraaid
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
eerste keer was op hardcore feest weet niet meer welk nummer maar ben helemaal uit me naad gegaan toen het in kickte
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#16
In ieder geval de cd bounz - mental theo

Oa: XTC you got what i need - rob G en love child - all out of love
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
geen idee ik had enkel oog voor de booty van n lekkere meid uit mn klas op de paartey :hearteyes:
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#18
mijn eerste keer was op een tekno feest

zou het niet weten haha
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het was niet het eerste nummer maar ik weet nog wel dat ik helemaal uit m'n dak ging op een nummer van Jan Smit :flushed:
Waar dus helemaal niet van hou normaal gesproken.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#20
the prophet - dominator
zal ik nooit vergeten, haha
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."