#1
lx

BigBadWeirdo zei:Toen ik voor het eerst xtc had gebruikt en ik en mijn vrienden nog half spacend waren gingen we in een vriend's auto chillen. Hij zette toen Pendulum - Slam op. Kzal t nooit meer vergetewas de chillste muziek die ik ooit heb gehoort
Kben sindsdien ook naar drum & bass gaan luisteren
![]()
Varry zei:The big fake van Traffic signsIedereen uit z'n dak!
Wat een ruig nummer! Dit was 6 maanden geleden in Café d'Anvers.
Was ik even de king van de discotheek![]()
Het klinkt zo:
http://www.youtube.com/watch?v=UK_rF4yqJaI
(dit filmpje is niet van de avond in kwestie)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."