Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaagklachten tijdens gebruik

Maagklachten tijdens gebruik

76 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben echt een slechte kotser, heb maar vier of vijf keer in mijn leven gekotst, en dat was toen ik echt ziek was en met koorts op bed lag. Ik heb maar 1 x een kotsneiging gehad na een pil, maar die wist ik goed te onderdrukken en dat was maar 1 x. Verder kots ik ook niet als ik een vinger achter in mijn keel steek, dat doet me echt niets. Ooit wel eens zo'n camera aan een lang snoer, in moeten slikken vanwege een vermoede maagzweer, en de arts zei dat hij ze wel allemaal zoals mij wou hebben omdat het zo soepel ging. Normaal schijnt dat een hel te zijn voor die mensen die het moeten ondergaan. Ergo: kotsen is niet aan mij besteed(vind het ook geen toffe bezigheid ofzo), jammer daarvan is wel dat als ik misselijk ben ik dat ook uit moet zitten tot mijn maag de boel heeft opgeruimd...

X
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meestal moet ik wel kotsen ja :(
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel altijd heel erg last van mijn maag als ik xtc gebruik. Gevoelige maag en straalt uit over heel mijn buik. Vervelend: ja, reden om te stoppen: nee...
Y
YensieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een extreem grote boer en alles is helemaal over :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yensie zei:
Een extreem grote boer en alles is helemaal over :grin:
Klik om te vergroten...

Prijs je zelf gelukkig.... :wink:
Y
YensieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Prijs je zelf gelukkig.... :wink:
Klik om te vergroten...
Ja zeker, en het voelt nog lekker ook :)
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb ook nog nooit moeten kotsen van xtc of mdma.ik eet ook nooit zwaar voor we uitgaan (frieten,kebab,pizza) liever gewoon een broodje of zo.wat ook helpt in plaats van 3 pillen ineens soldaat te maken,neem er ééntje en als je voelt dat het begint neem dan de rest zo heeft je maag het minder lastig.
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
hmm gelukkig nooit last van, volgens mij heb ik ook een maag van beton :grin:
m
mightymoesLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ben van mening dat als je van jezelf weet dat je zal moeten kotsen (of zware maagproblemen krijgt ) dan moet je maar zo slim zijn om er niet te veel te nemen of zeker wat motillium mee te pakken, kotsen mag zeker niet als prettig ervaren worden, ma tis altijd beter alst eruit ligt
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#10
mightymoes zei:
ik ben van mening dat als je van jezelf weet dat je zal moeten kotsen (of zware maagproblemen krijgt ) dan moet je maar zo slim zijn om er niet te veel te nemen of zeker wat motillium mee te pakken, kotsen mag zeker niet als prettig ervaren worden, ma tis altijd beter alst eruit ligt
Klik om te vergroten...

Idd, ikzelf neem altijd motilium mee, en pak dat vooraf meestal, je weet maar nooit hé
k
keeprollingLid
01-01-2024, 00:00
#11
mja ik kost vrij vaak bij xtc gebruik
zwakke maag,overtollig sap uit de maag blazen en lekker rollen zonder probleem
maar t grote probleem vaak bij mij zijn de dagen erna,dan loop ik
constant met een kotsgevoel rond ook al moet ik nie kotsen
kdenkt da het iets te maken heeft met mijn maagzuur dat mijn slokdarm aantast ofzo...

iemand die dit herkent en zoja mss enkele tips heeft?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
keeprolling zei:
mja ik kost vrij vaak bij xtc gebruik
zwakke maag,overtollig sap uit de maag blazen en lekker rollen zonder probleem
maar t grote probleem vaak bij mij zijn de dagen erna,dan loop ik
constant met een kotsgevoel rond ook al moet ik nie kotsen
kdenkt da het iets te maken heeft met mijn maagzuur dat mijn slokdarm aantast ofzo...

iemand die dit herkent en zoja mss enkele tips heeft?
Klik om te vergroten...

betere pillen? stoppen? minderen?
k
keeprollingLid
01-01-2024, 00:00
#13
de pillen zijn altijd heel goed maar beter mag altijd

minderen of stoppen kan een optie zijn,
maar t is toch zo leuk:wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
tja misschien minderen dan....xtc blijft chemisch dus slecht voor je maag
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#15
het zit allemaal tussen de oren... :grin:

caoi :wave:
J
JackthetripperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn vriendin moet altijd kotsen als ze een kwartier na een pil wat ghb pakt (vrij waterige, in een glaasje sinas) Errug jammer want dan ben je je ghb kwijt!
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#17
denk beter dat jullie, degene die moeten kotsen, kunnen stoppen..

maar ja beetje misselijk kan geen kwaad want naar mijn mening heb je dan wel goede pillen... maar goed van kutpillen wordt je ook misselijk..

zit gewoon tussen de oren... of niet?

......
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hm ik moet zeggen dat ik hier nog niet eerder van heb gehoord..
Zelf ook nog nooit last van gehad, ik eet dan wel redelijk gezond :)
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben bijna nooit misselijk.
Heb wel is gekotst op xtc maar dat vind ik niet zo probleem altijd.
Bij hoge dosissen (500+mg) ook niet last ervaren op me maag oid.
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Qua stem verkeerd gelezen.. Ik moet nooit overgeven maar heb wel altijd een rot gevoel in mijn maag... als ik thuis kom eet ik yoghurt en dan ist al wat minder

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."