Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 playlist elektro 1 fles water 1 bed wiet - veel wiet windows media player visuals paar pilletjes keep rolling"
"mja ik kost vrij vaak bij xtc gebruik zwakke maag,overtollig sap uit de maag blazen en lekker rollen zonder probleem maar t grote probleem vaak bij mij zijn de dagen erna,dan loop ik constant met een kotsgevoel rond ook al moet ik nie kotsen kdenkt da het iets te maken heeft met mijn maagzuur dat mijn slokdarm aantast ofzo... iemand die dit herkent en zoja mss enkele tips heeft?"
"de pillen zijn altijd heel goed maar beter mag altijd minderen of stoppen kan een optie zijn, maar t is toch zo leuk"
"mdma wiet poppers"