#1
Was 1x aant smoken met een vriend van me. Toen belde er andere vrienden of k meedeed met mdma. Ik zei dat ik er iemand was en dus niet meedeed, vroeger ze of k dan wel wat drinken kon geven. Dus ik ze gegeven, leek het me wel leuk om een klein beetje te nemen bij het smoken. Was mn 2e keer ipv van een kwart, wat ik zelf moest afbreken, nam ik een halve :P
Ik snel vinger in mn keel want daar had k geen zin in. Tegen die vriend gezegd ja sorry we gaan slapen. Opeens sloeg hij erin, had em dus niet uitgekotst. Beneden mensen zitten bellen. Uiteindelijk die andere vrienden gebeld en nog naar buiten gegaan :P Was opzich wel grappig maar zou het niet nog eens doen. Mdma is juist de drug om met je vrienden te doen vind ik.
Ik snel vinger in mn keel want daar had k geen zin in. Tegen die vriend gezegd ja sorry we gaan slapen. Opeens sloeg hij erin, had em dus niet uitgekotst. Beneden mensen zitten bellen. Uiteindelijk die andere vrienden gebeld en nog naar buiten gegaan :P Was opzich wel grappig maar zou het niet nog eens doen. Mdma is juist de drug om met je vrienden te doen vind ik.
helemaal lijp daar, en dan met z 3e 1 wagon. je voelt je machtig!