Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma, solo

Mdma, solo

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Woow.. alleen lijkt me heel moeilijk... tenzij ik op msn kan :grin: lekker mensen lastign vallen :rock:

En als ik alleen op een bank zou zitten...
Dan hoop ik zo hard te gaan dat ik wel in mezelf ga praten en tenminste iets te praten heb :)
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alleen kan soms ook wel leuk zijn. Met een lekker warm zacht dekentje om je heen, je favo muziek op en dan een beetje gamen. Een warme douche is ook super lekker als je mdma op hebt :hearteyes: .
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Miss J zei:
Hellraiser_[NL] zei:
Heb het vaak in mijn eentje gedaan tijdends me werk en school Zonebril op en gaan :grin:
Klik om te vergroten...

Lijkt me ook wel een keer grappig om te doen op m'n werk maar m'n collega's gaan direct iets door hebben omdat ik normaal gesproken best verlegen ben.... :P
Klik om te vergroten...


whahah ja en opeens praat je bijna je kop eraf :grin: gwwn zonebril op en zeggen dat je een redbull op hebt gedronken :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb 1 keer mdma kristallen solo gedaan, mja dat was in combinatie met een bakje paddo's. Ik denk niet dat ik ooit mdma in m'n eentje zou doen.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
-spaceman- zei:
wooow, dat trek ik echt niet... vooral met mdma moet ik mensen om me heen hebben...
Klik om te vergroten...

Nee dat hoef ik niet perse, het heeft allebei zijn voors en tegens. De voors van alleen zijn, doen waar je zin in hebt, je hoeft niet te praten (dat kan ook wel eens heeeel fijn zijn).
Klik om te vergroten...

ik heb het namelijk één keer gehad... paar jaar terug, kwam samen met een vriend van me terug van een feest. we besloten allebei een pil te droppen... Het duurde zo lang voordat die insloeg dat me vriend het opgaf. Hij wilde slapen en kickte mij het huis uit... Thuis ging ik liggen in mn bed, en kwam er vervolgens achter dat het woelen wel heel erg lekker begon te worden. Binnen mum van tijd had ik het slapen opgegeven. Ik wilde zo snel mogelijk mensen om me heen hebben om de liefde te delen, wat toch het hoofddoel is van mdma... (vind ik)
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een keer gedaan, kwam terug van een feest, thuis aangekomen was ik wel heel nieuwschierig naar de witte dolfijntjes die ik nog in het stuur van mn fiets had zitten.. Dus ik eruit gehaald, en omdat ik had gehoord dat het wel sterke waren, eerst een halfje genomen.

Uurtje later sloeg ie in, en inderdaad, ik wou direct mensen om me heen hebben, dus ik bellen en toevallig waren 3 vrienden ook ergens buiten, ook aan de xtc :P dus ik de andere halve ook nog genomen en erheen gegaan.. vanaf daar weet ik helaas niks meer..schijnt een supernacht geweest te zijn
L
LowlifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een keer solo gespaced maar dat was niet helemaal de bedoeling. Was erg dronken en heb toen (zo is het mij verteld) een blauwe mitsu genomen. 15min later heb ik er blijkbaar nog een genomen omdat ik vond dat het te lang duurde, wat uiteraard nogal dom was..
Toen weer kwartiertje later naar huis gegaan ik heb geen flauw idee waarom maar ben toen thuis achter pc gaan zitten en later die nacht waren vrienden (waar ik daarvoor mee was) nog naar mn huis gekomen en toen ben ik weer naar buiten gegaan. Volgende ochtend erachter gekomen dat ik mn ma nog tegen was gekomen thuis, dus nee.. solo xtc is niet echt iets voor mij denk ik. Had dan natuurlijk ook niet na te veel alcohol 2 sterke pillen moeten nemen maar voorlopig in ieder geval niet meer.
B
BcoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind 't leuk om te doen in m'n eentje, maar dan voor een uurtje. Daarna krijg ik heel snel de neiging om andere mensen op te bellen.
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heerlijk alleen space, toen me ma op vakantie was. 1 pilletje gedropt, lekker smoke, lekker in bad, na het badderen nog 2 roze hartjes tegelijk gedropt. wow heerlijk. maar ik ben gewend om alleen drugs te gebruiken. mijn vrienden zijn nogal anti! alleen met een paddotripje word er nog wel eens meegedaan verder moet ik het zelf uitzoeken.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
gisteravond in me eentje xtc gedaan. heb me prima kunnen vermaken hoor.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#11
raskalnikow zei:
het is zeer relxt, je begint alleen, en aan het eind van de avond ben je met een hele groep lache is dat
Klik om te vergroten...

Tis echt zo. Briljant opgemerkt.

In deze context mischien een leuk verhaaltje:

Zat ooit samen met een vriend waus op strand. Met z'n tweeen. Zegt die vriend: "Ik ga ff een paar biertjes halen". Vijf minuten later kwam hij terug met twee kratten bier. "Waar is iedereen dan? "
Klik om te vergroten...

meesterlijk dit:P

zoiets had ik met wiet,

waren space met maten, 1 iemand ging wiet halen, en de andere ging em zoeken omdat ie zo lang wegbleef, ik dus in me uppie daar te space, opeens was er 1 iemand terug die wiet ging halen en vroeg he waar is iedereen ? helemaal verward.
opeens kwam iedereen terug en nog 2 andere mensen en werd verder gechillt

rustug

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."