#1
Woow.. alleen lijkt me heel moeilijk... tenzij ik op msn kan
lekker mensen lastign vallen
En als ik alleen op een bank zou zitten...
Dan hoop ik zo hard te gaan dat ik wel in mezelf ga praten en tenminste iets te praten heb![:)]()
En als ik alleen op een bank zou zitten...
Dan hoop ik zo hard te gaan dat ik wel in mezelf ga praten en tenminste iets te praten heb