Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOver het hallucineren

Over het hallucineren

102 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap je volledig, als ik dit zo lees, heb ik echt ZEER VEEL ZIN om een pil te slikken.. maar nee, dit is tegen men principes.. geen xtc tijdens de week..

of eentje?
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#2
033Amnesia zei:
Inderdaad.. 1xtje doordeweeks word later nog een keer, en ga zo maar door..

Maar waar haal je zo'n shake dan? En die vitaminepillen?

Pff na vrijdagavond voelde ik me zo verneukt zaterdag..ik moest werken en mn serotine was zo zwaar verneukt, ik kon wel janken.. Ben ook eerder naar huis gegaan en voelde me zwaar kut, zeker niet een aanrader om de volgende dag te moeten werken..
Klik om te vergroten...

Inderdaad, die vitaminepillen heb ik gekocht in Kruidvat. Zo'n shake's kan je vinden in fitness-zaken, en als je kan koop pro-mas-complex. Is proteinen + andere stoffen:

PRO MASS COMPLEX bevat maar liefst 30% wei eiwit isolaat en 50% complexe koolhydraten.
Het is de meest complete gainer voor atleten die kiezen voor zuivere spiermassa en kracht.

Creatine is een volledig natuurlijk preparaat. Het gebruik van creatine monohydraat verhoogt het ATP gehalte in de spieren (aandrijfsubstantie.)
Het zorgt voor een duidelijke verhoging van de spiermassa, doordat dit het intramusculaire celvolume vergroot. Het spierweefsel herstelt zich sneller en de verhoogde spiermassa zorgt voor meer kracht. Tevens wordt de duur van belastbaarheid van de spier verlengd (meer intensieve training en meer kracht). (Er zijn honderden studies gedaan met creatine poeder die duidelijk bewijzen geven over de geclaimde resultaten op het menselijk lichaam en de prestaties)

L-arginine verbetert de stikstofbalans (NOX) in het menselijk lichaam waardoor een betere spieropbouw mogelijk is.

Taurine is een veel voorkomend aminozuur in spierweefsel. Bij intensieve inspanningen wordt taurine onttrokken aan het spierweefsel, waardoor schade ontstaat. Aanvullen van taurine kan de spiercellen tegen celschade beschermen.

Glutamine is een niet-essentieel aminozuur dat een regulerende werking heeft bij het aanmaken van spierweefsel. Supplementeren met L-glutamine in periode van katabole stress (training of wedstrijd) vermindert spierafbraak. L-glutamine bevordert ook de werking van het immuniteitssysteem na zware inspanningen en is tevens een belangrijke bron van energie.
L-glutamine is het meest voorkomend aminozuur in het lichaam.
Klik om te vergroten...

Echt, ik heb dit zelf ondervonden, puur toeval. Ik vind dat xtc gebruikers dit zouden moeten weten! :wink: Verplichte kost :grin:


btw, wat je zegt van serotine.. ik heb dit (denk ik) nog niet meegemaakt, na al die pillen dat ik al genomen heb. Wel heb ik soms de dag erachter, dat ik snel "emotioneel" word, en twijfel aan vrienden, vriendinnen.. terwijl dat zo totaal niet is!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#3
riflexz zei:
Ik snap je volledig, als ik dit zo lees, heb ik echt ZEER VEEL ZIN om een pil te slikken.. maar nee, dit is tegen men principes.. geen xtc tijdens de week..

of eentje?
Klik om te vergroten...

Ik zou 't niet doen.. puur voor de brakheid volgende dag, heb je doordeweeks met school/werk geen zin in toch? Of niks te doen morgen?

En ik denk niet dat het bij eentje zou blijven.. :rolleyes:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#4
033Amnesia zei:
riflexz zei:
Ik snap je volledig, als ik dit zo lees, heb ik echt ZEER VEEL ZIN om een pil te slikken.. maar nee, dit is tegen men principes.. geen xtc tijdens de week..

of eentje?
Klik om te vergroten...

Ik zou 't niet doen.. puur voor de brakheid volgende dag, heb je doordeweeks met school/werk geen zin in toch? Of niks te doen morgen?

En ik denk niet dat het bij eentje zou blijven.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wel, we zijn nu maandag he. Zaterdagavond ben ik uitgeweest, heel de nacht PRACHTIGE party gehad, tot 10u 's ochtends, dan heel de dag wakker gebleven, wat :stoned: , enzo. Ben dan om 24u in bed gekropen, 10uurkes geslapen, en ben nu op me werk, redelijk helder, uitgerust & actief.

Wat ik altijd doe voor & na gebruik, is 2 multivitamen pakken, en na gebruik 1 wheyshake drinken (gebruiken we in fitness, voor proteinen, allerlei stoffen.) Als je dit pakt, en je mag nu zoveel geslikt, gesnoven hebben, de volgende dag ben je echt VEEL beter, dan moest je dit niet doen.

Maarja, ookal voel ik er me morgen niet rot door, we zijn maandag. er is niks te doen van feestjes, en het is denk ik niet echt verantwoord
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad.. 1xtje doordeweeks word later nog een keer, en ga zo maar door..

Maar waar haal je zo'n shake dan? En die vitaminepillen?

Pff na vrijdagavond voelde ik me zo verneukt zaterdag..ik moest werken en mn serotine was zo zwaar verneukt, ik kon wel janken.. Ben ook eerder naar huis gegaan en voelde me zwaar kut, zeker niet een aanrader om de volgende dag te moeten werken..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja het is inderdaad echt realistisch..
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom staat er op drugsinfo sites en lees ik ook vaak hier dat
je van mdma niet hallucineert? Dat is toch helemaal niet zo raar?
Ik hallucineer best vaak op mdma. Ook wel is heel heel hard.
Toch lees ik vaker dat het niet hallucinerend werkt.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#8
you're right!

Vooral als je wat meer slikt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
tuurlijk, bij mdma ga je hallucineren als je heel veel gebruikt, maar das weer niet gezond. Van speed ga je ook halucineren hoor, als je maar lang genoeg wakker blijft. Allerhande methoden kun je verzinnen om te hallucineren, maar gewoon psychedelica zijn toch de gezondste manier.
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb het oook gehad met mdma, maar dan gewoon te veel gepakt....hallucineren op mdma vind ik zelfs verwarrender dan lsd :rolleyes:
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Santatrip zei:
Heb het oook gehad met mdma, maar dan gewoon te veel gepakt....hallucineren op mdma vind ik zelfs verwarrender dan lsd :rolleyes:
Klik om te vergroten...

'K vind mdma hallucinaties altijd zo realistich.. dat is soms vervelend...
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#12
kheb het vrijdag nog gehad van 3 mercedes'jes (medium level mdma pillen, 90mg ofzo?)

ik keek naar een vriend zijn klein broertje
en ik zag allerlei patronen kruipen over zijn gezicht, lijntjes die verbonden enz
en ik zag de bekende leesbril bij een andere vriend
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ook wel goed gehallucineerd op mdma: brillen, pleisters op gezichten, zogenaamde klapstoeltjes of tafeltjes waar ik dan op wil gaan zitten, heb zelfs een keer in een heel oerwoud gezeten met paradijsvogels (dat was zoooo vet!!).
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hallucineer vrijwel altijd op MDMA, ook al neem ik een lage dosis. Bij een lage dosering wel minder natuurlijk maar er is altijd wel iets te zien...

Als je thuis gebruikt en een muur hebt met een soort structuur erin, ga je daar dan eens op concentreren! Werkt altijd bij mij :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#15
echt ngo nooit meegemaakt
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#16
T komt volgens mij meer omdat een deel van de MDMA in je lichaam word omgezet naar MDA, wat een hallucinerende werking heeft.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#17
hallucineren op mdma:

voordelen:
prachtig en fascinerend om zien, zeer realitsich

nadelen:
je bent te vaag om er echt van te genieten
als je je ogen sluit ben je ergens anders, ik begin mij dan te ergeren aan dingen die er zelf niet zijn
het voelt niet juist aan, vies, duivels, bah
je vergeet je avond
je bent vaag vaag vaag vaag

denken er nog mensen hier zo over?
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#18
@BigBadWeirdo

JA zo komt 't :grin:
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#19
2 weken terug op Dissonant Festival in Antwerpen
4 witte hartjes

Ik ging de hele tijd al vrij hard en lag te space... Maar om een uur of 4 was er toch de grappigste hallucinatie die ik ooit al gehad heb.

Ik lag zo wat bij mijn vrienden vanachter op ons hoopje rugzakken, en het publiek is helemaal onder een rood licht. Zowat iedereen in het publiek is zich aan het omkleden in een wit latex konijnenpak... "Hé jongens gaan we ook zo'n pak halen?" Ik dacht serieus dat het bij de act van de DJ hoorde ofzo! :grin:
Nog vreemd we waren een joint aan het roken en de rook was zo net pluisjes en die bleven aan je handen hangen en ook aan de joint! De volgende ochtend op de trein kwamen we tot de conclusie dat we allemaal dezelfe pluisjes gezien hebben! :hearteyes:
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#20
X geeft naar mijn mening de beste hallucinaties :) .


Laatste keer gaven mn lampen een lasereffect en ging de kleur van mn rode lamp over op de hele muur.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."