#1
Ik ga altijd hallucineren als ik erbij blow ![:grin:]()
Jungle zei:Heb afgelopen zaterdag ook nog eens 1 pilletje geknald.. denk niet dat je van 1 pilletje kan hallucineren, maar het was 3 uur 's nachts ofzo.. zijn we even in het bos gaan wandelen en toen begon ik allemaal huizen en beesten te zien enzo (naja.. een soort van, meer een vervorming van takken/bomen) iemand enig idee of dat dit uberhaupt wel mogelijk is (na 1 pilletje?)
BigBadWeirdo zei:Ik ga altijd hallucineren als ik erbij blow![]()
riflexz zei:BigBadWeirdo zei:Ik ga altijd hallucineren als ik erbij blow![]()
Je bent niet alleen![]()

BlackRobBlunt zei:Ik pak meestal niet zo veel, dus ik hallucineer weinig.
Laatst zag ik iemand 2x achter elkaar de kamer binnen lopen, en dus vroeg ik (heel normaal :P ) waarom hij naar binnen en buiten en weer naar binnen was gegaan... Om een goede dudewtfyoutokkingabout terug te krijgen![]()
Lauu zei:982 zei:Tot nu toe vind ik XTC altijd nog de leukste drugs, vooral in hoge doseringen. En het hallicuneren is ook het mooiste op de MDMA/MDA.
Alleen de laatste keren werkt het bijna niet meer..![]()
misschien wat minderen dan?
riflexz zei:Jungle zei:Heb afgelopen zaterdag ook nog eens 1 pilletje geknald.. denk niet dat je van 1 pilletje kan hallucineren, maar het was 3 uur 's nachts ofzo.. zijn we even in het bos gaan wandelen en toen begon ik allemaal huizen en beesten te zien enzo (naja.. een soort van, meer een vervorming van takken/bomen) iemand enig idee of dat dit uberhaupt wel mogelijk is (na 1 pilletje?)
Yup, das is heel goed mogelijk, waarschijnlijk was het een pil, met redelijk veel mdma. Welke soort was het?
phreak zei:n pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..
phreak zei:nou ben ik echt nog een broekie op hetge bied van E.. pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..
en ondertussen al veel mensen gehoord over het hallucineren met xtc.. en dat je dan een aardige hoeveelheid moet gebruiken..
maar wat is veel ? pas geleden 7 op een zaterdag nacht weg zitten werken (130 mg pp) maar halucineren hoo maar.. nou slik ik ze ook pas ongeveer een uur of 2 uit elkaar.. moet ik ze dan gewoon sneller droppen ??
ook werkt een pil bij mij ook pas na een uur, soms nog langer.. ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik er gelijk met 2 begin.. tis namelijk aardig frustrerend om iedereen al te zien spacen en ik voel me nog compleet nuchter..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."