Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOver het hallucineren

Over het hallucineren

102 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga altijd hallucineren als ik erbij blow :grin:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha, alles ziet er wel veeeel mooier uit, en lief enzo, maar ik heb nog nooit echt dingen lopen zien op xtc:P
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#3
sluit ik me bij aan lauwe!!

caoi aan the x ,mogen ze goed smaken morgen.... :openmouth:

caoi aan the x-freakszz
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat komt doordat er in zo'n wheyshake ook L-tryptofaan zit vaak.

zo'n wheyshake zit vol met proteinenen. L-tryptofaan is een vrijstaande aminozuur, waarvan proteinen worden gemaakt. Vaak zitten ook losse aminozuren in zulke shake's.

hoe je aan zo'n shake komt? google is your friend. er zijn online honderd, nee duizenden webshops die die meuk verkopen.

beste winkel vind ik zelf xxl nutrition.
en deze 2 shake's zijn, vind ik ideaal:
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub ... uct&id=167
http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub ... duct&id=51

die eerste is een shake met een mix van verschillende soorten eiwitten en koolhydraten. Zou zelfs als maaltijdvervanger kunnen dienen.

De 2e is een mix van louter verschillende soorten eiwitten.

Verder zitten er bij beide ook allerlei vitaminen en mineralen toegevoegd die je ook in multivitamine tabletten zou vinden.

Voor hoeveelheden, al dan niet vergeleken met losse tryptofaancapsule's of multivitamines, zou je zelf ff moeten vergelijken.
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb afgelopen zaterdag ook nog eens 1 pilletje geknald.. denk niet dat je van 1 pilletje kan hallucineren, maar het was 3 uur 's nachts ofzo.. zijn we even in het bos gaan wandelen en toen begon ik allemaal huizen en beesten te zien enzo (naja.. een soort van, meer een vervorming van takken/bomen) iemand enig idee of dat dit uberhaupt wel mogelijk is (na 1 pilletje?)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jungle zei:
Heb afgelopen zaterdag ook nog eens 1 pilletje geknald.. denk niet dat je van 1 pilletje kan hallucineren, maar het was 3 uur 's nachts ofzo.. zijn we even in het bos gaan wandelen en toen begon ik allemaal huizen en beesten te zien enzo (naja.. een soort van, meer een vervorming van takken/bomen) iemand enig idee of dat dit uberhaupt wel mogelijk is (na 1 pilletje?)
Klik om te vergroten...

Yup, das is heel goed mogelijk, waarschijnlijk was het een pil, met redelijk veel mdma. Welke soort was het?
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
BigBadWeirdo zei:
Ik ga altijd hallucineren als ik erbij blow :grin:
Klik om te vergroten...

Je bent niet alleen :)
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#8
riflexz zei:
BigBadWeirdo zei:
Ik ga altijd hallucineren als ik erbij blow :grin:
Klik om te vergroten...

Je bent niet alleen :)
Klik om te vergroten...

en ook jij niet :}
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik pak meestal niet zo veel, dus ik hallucineer weinig.

Laatst zag ik iemand 2x achter elkaar de kamer binnen lopen, en dus vroeg ik (heel normaal :P ) waarom hij naar binnen en buiten en weer naar binnen was gegaan... Om een goede dudewtfyoutokkingabout terug te krijgen :rolleyes:
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#10
BlackRobBlunt zei:
Ik pak meestal niet zo veel, dus ik hallucineer weinig.

Laatst zag ik iemand 2x achter elkaar de kamer binnen lopen, en dus vroeg ik (heel normaal :P ) waarom hij naar binnen en buiten en weer naar binnen was gegaan... Om een goede dudewtfyoutokkingabout terug te krijgen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat vind ik idd zo mooi aan XTC hallucinaties, ze lijken gewoon zó echt dat je niet eens doorhebt dat het niet klopt :grin:
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Lauu zei:
982 zei:
Tot nu toe vind ik XTC altijd nog de leukste drugs, vooral in hoge doseringen. En het hallicuneren is ook het mooiste op de MDMA/MDA.

Alleen de laatste keren werkt het bijna niet meer.. :cry:
Klik om te vergroten...

misschien wat minderen dan?
Klik om te vergroten...

Ik had 3 maand niks gehad. Afgelopen weekend 8 pillen gehad.. de eerst 2/3 voelde ik goed. Toen nam ik 2 bij.. niet veel, toen nog 3 bij.. Alleen vaag in mn kop.

Oh en ik nam ze van 10 tot 3 ofzo
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#12
8 pillen? dan was ik echt allang dood geweest geloof ik
ik ga vrijdag weer aan de xtc.

Ik heb nog geen een keer gehad dat ik niet hallucineerde.
Ik vind het ook chill
het is inderdaad net alsof het gewoon bij je normale beleving hoort
alsof het niks geks is.
totdat je later de filmpjes terugziet ofcourse :}
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik hallucineer als een malle op mdma, iedereen krijgen altijd piercings op hun gezicht, dingen die opvallen (bijv. ooit een spierwitte hond in het donker gezien) lijken heel onrealistisch. En de bekende(voor mij dan) neon-roze en gele rasters over iedereen hun gezicht, maar dat heb ik soms al als ik lange tijd/goed stoned ben.

En dan het mooiste: de tientallen schimmen die ik altijd zie na verloop van tijd, OVERAL staan ze, en het mooie is: ik vind ze niet eens eng of freaky, vind het altijd wel gezellig :P

Sowieso als je er echt naar kijkt verdwijnen ze gewoon weer, je bent inderdaad te vaag om ze goed te bekijken of er bang ofzo voor te worden.
J
JungleLid
01-01-2024, 00:00
#14
riflexz zei:
Jungle zei:
Heb afgelopen zaterdag ook nog eens 1 pilletje geknald.. denk niet dat je van 1 pilletje kan hallucineren, maar het was 3 uur 's nachts ofzo.. zijn we even in het bos gaan wandelen en toen begon ik allemaal huizen en beesten te zien enzo (naja.. een soort van, meer een vervorming van takken/bomen) iemand enig idee of dat dit uberhaupt wel mogelijk is (na 1 pilletje?)
Klik om te vergroten...

Yup, das is heel goed mogelijk, waarschijnlijk was het een pil, met redelijk veel mdma. Welke soort was het?
Klik om te vergroten...

ze zijn niet getest, op pillreports stond 93 mg (maargoed.. dat is ook allerminst een betrouwbare bron hé :wink: ): geen idee dus! Ik had eigenlijk net het gevoel dat het helemaal niet zo'n harde pillen waren eigenlijk.. daarom vind ik het ook een beetje vaag allemaal :P maar ik kan me eigenlijk niet echt veel meer herinneren van die avond (misschien ook door de combinatie van veel alcohol?)
p
phreakLid
01-01-2024, 00:00
#15
nou ben ik echt nog een broekie op hetge bied van E.. pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..

en ondertussen al veel mensen gehoord over het hallucineren met xtc.. en dat je dan een aardige hoeveelheid moet gebruiken..

maar wat is veel ? pas geleden 7 op een zaterdag nacht weg zitten werken (130 mg pp) maar halucineren hoo maar.. nou slik ik ze ook pas ongeveer een uur of 2 uit elkaar.. moet ik ze dan gewoon sneller droppen ??

ook werkt een pil bij mij ook pas na een uur, soms nog langer.. ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik er gelijk met 2 begin.. tis namelijk aardig frustrerend om iedereen al te zien spacen en ik voel me nog compleet nuchter..
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#16
phreak zei:
n pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..
Klik om te vergroten...

:grin:

Wat veel is, verschilt pp vind ik. Omdat ik klein en dun ben heb ik maar weinig nodig om te hallucineren maar ik lees ook over mensen die het nooit doen. Het ligt er ook een beetje aan in welke omgeving je gebruikt denk ik want als ik uit ga en xtc gebruik heb ik het niet zo snel maar als we thuis zitten met een paar mensen heb ik het altijd...
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#17
nog nooit gehallucineerd op X
heb tog ook wel me gekke dagen gehad met veel inemen.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#18
nou phreak als jij er 7 dropt van 130mg en het pas een jaar doet, lijkt het mij geen 130mg snoepgoed maar goed das mijn mening..

en als je ze dan om de 2 uur tikt dan ben je een aardige tijd onderweg voor je die 7 op hebt..

caoi
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
phreak zei:
nou ben ik echt nog een broekie op hetge bied van E.. pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..

en ondertussen al veel mensen gehoord over het hallucineren met xtc.. en dat je dan een aardige hoeveelheid moet gebruiken..

maar wat is veel ? pas geleden 7 op een zaterdag nacht weg zitten werken (130 mg pp) maar halucineren hoo maar.. nou slik ik ze ook pas ongeveer een uur of 2 uit elkaar.. moet ik ze dan gewoon sneller droppen ??

ook werkt een pil bij mij ook pas na een uur, soms nog langer.. ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik er gelijk met 2 begin.. tis namelijk aardig frustrerend om iedereen al te zien spacen en ik voel me nog compleet nuchter..
Klik om te vergroten...

Dat is te lang ja. Bij de eerste 3/4 zal je het ng wel voelen, daarna wordt dioe 130 mg na 2 uur een té lage dosis om je harde te laten gaan, omdat je al een hoge dodis binnen hebt, en na 2 uur wachten is er toch al een bepaald aantal mdma afgebroken. Dus beter iets sneller na elkaar op het einden als je echt hard wil gaan, of beginnen met 2 stuks en daarna steeds 1 erbij om het uur ofzo.
p
phreakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gek genoeg heb ik ook totaal geen last van alle bekende draw-backs.. ben niet sjaggo, voel me niet moe of wat dan ook. Ja ok, goed rauwe tong en wangen, maar das met een paar dagen ook wel over..

Even een klein beetje geschiedenins.. is nie helemaal het topic, sorry daarvoor.. maar ik ben nog een "verse" hier, dus een beetje voorstellen kan geen kwaad..

ben een jaar of 8 geleden veel naar kraakfeesten gegaan, heb daar aardig wat ephedra gebruikt (begon met 2 per avond.. na 3 jaar ieder weekend waren dat er rustig 8, soms 10 op een avond).. Genoeg aan andere soorten versmakelijkheden voorbij zien komen, maar nooit echt er wat van gebruikt. Gek genoeg was mijn beste maatje met wie ik naar die feesten ging aardig anti en het hele spul reed elk weekend met mij mee.. Dus nooit iets heftigs gebruikt.. Wel blowen erbij..
Blowen doe ik sinds mijn 14e ofzo, maar heb ook lange tijden (lees jaren) niet geblowd.

Vorig jaar werd het me gek genoeg voor het eerst aangeboden.. Ik heb altijd gezegt dat ik het nog allemaal wel eens wilde zien en proberen, maar tot aan vorig jaar was het gewoon de tijd er nog niet voor..
Voor het eerst mdma poeder gebruikt.. een "normaal" bommetje.. gewoon klein bergje in een vloetje en gaan.. Uur later weinig te merken.. nog een bommetje gedaan.. uur later nog steeds weinig..

Daarna heb ik nog 1 keer mdma geprobeerd, maar dat sloeg gewoon niet aan.. Vervolgens een pilletje geprobeerd en dat wilde wel :hearteyes: althans.. na de 2e..

Nou weet ik dat je er totaal niet bij moet nadenken.. maar daar schuilt bij mij een klein probleempje.. ik heb nogal moeite om me eraf te zetten.. Zelfs compleet iets anders gaan doen.. ergens op concentreren.. Soms lukt dat, soms niet.. Sommige muziek kan wonderen doen :wink: Gooi dan meestal een volgende naar binnen, meestal begint het feest dan een klein half uurtje later..

Nou moet ik eerlijk zeggen, de laatste keer had ik er maar 2 liggen en daar ben ik de complete nacht van onder zeil geweest.. Ik denk dat het er bij mij ook mee te maken heeft, met het idee.. dat er toch nog meer ligt en ik daarom mezelf "onderbewust" zit tegen te houden..

Vrienden van mij die mij dit hebben laten leren kennen (godzijdank :hearteyes: ) kunnen het serieus ook niet geloven dat ik zoveel kan gebruiken.. en er nog normaal bij loop.. en nergens last van heb. Sommige van hen kunnen nog niet de helft kwijt in de zelfde tijd, zonder ziek te worden..

Komende 3 maanden gaat het voor mij zowiezo niet worden, ik ga binnenkort (over 2 weken) een operatie krijgen en wil ff "schoon" zijn voor dat ik onder het mes ga.. Daarna zit ik aan een lange revalidatie vast.. thuis bij mijn ouders.. Zal aardig wennen zijn, na een jaar of 7 op jezelf wonen :wink: Maar goed.. in die tijd blijf ik er dus ook vanaf, maar als ik eenmaal weer los kan.....

Maar dan ben ik dus benieuwd hoe of wat het dan gaat worden.. slaat ie in als een bom ? of gebeurt er niks ?

Ander kort vraagje.. 2 om gelijk mee te beginnen.. ik ben nog een groentje.. zou ik dat wel doen ? Kan dat niet mis gaan in de zin van dat je ineens echt "te" hard gaat ofzo ? Of is de klap het zelfde, maar komtiedan gewoon sneller opzetten ? En kan het ook omdat ik eigenlijk de laatste paar keer alleen thuis was (ik gebruik iets vaker nu dan mijn vrienden, die hebben die lol al gehad zeg maar en ik moet het nog uitvinden.. Om geen "Verslaafde" stempel te krijgen, zorg ik ervoor dat ik alleen thuis ben..)

Sorry voor het lange off-topic verhaal..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."