Gek genoeg heb ik ook totaal geen last van alle bekende draw-backs.. ben niet sjaggo, voel me niet moe of wat dan ook. Ja ok, goed rauwe tong en wangen, maar das met een paar dagen ook wel over..
Even een klein beetje geschiedenins.. is nie helemaal het topic, sorry daarvoor.. maar ik ben nog een "verse" hier, dus een beetje voorstellen kan geen kwaad..
ben een jaar of 8 geleden veel naar kraakfeesten gegaan, heb daar aardig wat ephedra gebruikt (begon met 2 per avond.. na 3 jaar ieder weekend waren dat er rustig 8, soms 10 op een avond).. Genoeg aan andere soorten versmakelijkheden voorbij zien komen, maar nooit echt er wat van gebruikt. Gek genoeg was mijn beste maatje met wie ik naar die feesten ging aardig anti en het hele spul reed elk weekend met mij mee.. Dus nooit iets heftigs gebruikt.. Wel blowen erbij..
Blowen doe ik sinds mijn 14e ofzo, maar heb ook lange tijden (lees jaren) niet geblowd.
Vorig jaar werd het me gek genoeg voor het eerst aangeboden.. Ik heb altijd gezegt dat ik het nog allemaal wel eens wilde zien en proberen, maar tot aan vorig jaar was het gewoon de tijd er nog niet voor..
Voor het eerst mdma poeder gebruikt.. een "normaal" bommetje.. gewoon klein bergje in een vloetje en gaan.. Uur later weinig te merken.. nog een bommetje gedaan.. uur later nog steeds weinig..
Daarna heb ik nog 1 keer mdma geprobeerd, maar dat sloeg gewoon niet aan.. Vervolgens een pilletje geprobeerd en dat wilde wel
![:hearteyes:]()
althans.. na de 2e..
Nou weet ik dat je er totaal niet bij moet nadenken.. maar daar schuilt bij mij een klein probleempje.. ik heb nogal moeite om me eraf te zetten.. Zelfs compleet iets anders gaan doen.. ergens op concentreren.. Soms lukt dat, soms niet.. Sommige muziek kan wonderen doen
![:wink:]()
Gooi dan meestal een volgende naar binnen, meestal begint het feest dan een klein half uurtje later..
Nou moet ik eerlijk zeggen, de laatste keer had ik er maar 2 liggen en daar ben ik de complete nacht van onder zeil geweest.. Ik denk dat het er bij mij ook mee te maken heeft, met het idee.. dat er toch nog meer ligt en ik daarom mezelf "onderbewust" zit tegen te houden..
Vrienden van mij die mij dit hebben laten leren kennen (godzijdank
![:hearteyes:]()
) kunnen het serieus ook niet geloven dat ik zoveel kan gebruiken.. en er nog normaal bij loop.. en nergens last van heb. Sommige van hen kunnen nog niet de helft kwijt in de zelfde tijd, zonder ziek te worden..
Komende 3 maanden gaat het voor mij zowiezo niet worden, ik ga binnenkort (over 2 weken) een operatie krijgen en wil ff "schoon" zijn voor dat ik onder het mes ga.. Daarna zit ik aan een lange revalidatie vast.. thuis bij mijn ouders.. Zal aardig wennen zijn, na een jaar of 7 op jezelf wonen
![:wink:]()
Maar goed.. in die tijd blijf ik er dus ook vanaf, maar als ik eenmaal weer los kan.....
Maar dan ben ik dus benieuwd hoe of wat het dan gaat worden.. slaat ie in als een bom ? of gebeurt er niks ?
Ander kort vraagje.. 2 om gelijk mee te beginnen.. ik ben nog een groentje.. zou ik dat wel doen ? Kan dat niet mis gaan in de zin van dat je ineens echt "te" hard gaat ofzo ? Of is de klap het zelfde, maar komtiedan gewoon sneller opzetten ? En kan het ook omdat ik eigenlijk de laatste paar keer alleen thuis was (ik gebruik iets vaker nu dan mijn vrienden, die hebben die lol al gehad zeg maar en ik moet het nog uitvinden.. Om geen "Verslaafde" stempel te krijgen, zorg ik ervoor dat ik alleen thuis ben..)
Sorry voor het lange off-topic verhaal..