Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOver het hallucineren

Over het hallucineren

102 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
p
phreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou ben ik echt nog een broekie op hetge bied van E.. pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..

en ondertussen al veel mensen gehoord over het hallucineren met xtc.. en dat je dan een aardige hoeveelheid moet gebruiken..

maar wat is veel ? pas geleden 7 op een zaterdag nacht weg zitten werken (130 mg pp) maar halucineren hoo maar.. nou slik ik ze ook pas ongeveer een uur of 2 uit elkaar.. moet ik ze dan gewoon sneller droppen ??

ook werkt een pil bij mij ook pas na een uur, soms nog langer.. ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik er gelijk met 2 begin.. tis namelijk aardig frustrerend om iedereen al te zien spacen en ik voel me nog compleet nuchter..
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
phreak zei:
n pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..
Klik om te vergroten...

:grin:

Wat veel is, verschilt pp vind ik. Omdat ik klein en dun ben heb ik maar weinig nodig om te hallucineren maar ik lees ook over mensen die het nooit doen. Het ligt er ook een beetje aan in welke omgeving je gebruikt denk ik want als ik uit ga en xtc gebruik heb ik het niet zo snel maar als we thuis zitten met een paar mensen heb ik het altijd...
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#3
nog nooit gehallucineerd op X
heb tog ook wel me gekke dagen gehad met veel inemen.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
nou phreak als jij er 7 dropt van 130mg en het pas een jaar doet, lijkt het mij geen 130mg snoepgoed maar goed das mijn mening..

en als je ze dan om de 2 uur tikt dan ben je een aardige tijd onderweg voor je die 7 op hebt..

caoi
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
phreak zei:
nou ben ik echt nog een broekie op hetge bied van E.. pas vorig jaar eindelijk eens aan begonnen..

en ondertussen al veel mensen gehoord over het hallucineren met xtc.. en dat je dan een aardige hoeveelheid moet gebruiken..

maar wat is veel ? pas geleden 7 op een zaterdag nacht weg zitten werken (130 mg pp) maar halucineren hoo maar.. nou slik ik ze ook pas ongeveer een uur of 2 uit elkaar.. moet ik ze dan gewoon sneller droppen ??

ook werkt een pil bij mij ook pas na een uur, soms nog langer.. ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik er gelijk met 2 begin.. tis namelijk aardig frustrerend om iedereen al te zien spacen en ik voel me nog compleet nuchter..
Klik om te vergroten...

Dat is te lang ja. Bij de eerste 3/4 zal je het ng wel voelen, daarna wordt dioe 130 mg na 2 uur een té lage dosis om je harde te laten gaan, omdat je al een hoge dodis binnen hebt, en na 2 uur wachten is er toch al een bepaald aantal mdma afgebroken. Dus beter iets sneller na elkaar op het einden als je echt hard wil gaan, of beginnen met 2 stuks en daarna steeds 1 erbij om het uur ofzo.
p
phreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gek genoeg heb ik ook totaal geen last van alle bekende draw-backs.. ben niet sjaggo, voel me niet moe of wat dan ook. Ja ok, goed rauwe tong en wangen, maar das met een paar dagen ook wel over..

Even een klein beetje geschiedenins.. is nie helemaal het topic, sorry daarvoor.. maar ik ben nog een "verse" hier, dus een beetje voorstellen kan geen kwaad..

ben een jaar of 8 geleden veel naar kraakfeesten gegaan, heb daar aardig wat ephedra gebruikt (begon met 2 per avond.. na 3 jaar ieder weekend waren dat er rustig 8, soms 10 op een avond).. Genoeg aan andere soorten versmakelijkheden voorbij zien komen, maar nooit echt er wat van gebruikt. Gek genoeg was mijn beste maatje met wie ik naar die feesten ging aardig anti en het hele spul reed elk weekend met mij mee.. Dus nooit iets heftigs gebruikt.. Wel blowen erbij..
Blowen doe ik sinds mijn 14e ofzo, maar heb ook lange tijden (lees jaren) niet geblowd.

Vorig jaar werd het me gek genoeg voor het eerst aangeboden.. Ik heb altijd gezegt dat ik het nog allemaal wel eens wilde zien en proberen, maar tot aan vorig jaar was het gewoon de tijd er nog niet voor..
Voor het eerst mdma poeder gebruikt.. een "normaal" bommetje.. gewoon klein bergje in een vloetje en gaan.. Uur later weinig te merken.. nog een bommetje gedaan.. uur later nog steeds weinig..

Daarna heb ik nog 1 keer mdma geprobeerd, maar dat sloeg gewoon niet aan.. Vervolgens een pilletje geprobeerd en dat wilde wel :hearteyes: althans.. na de 2e..

Nou weet ik dat je er totaal niet bij moet nadenken.. maar daar schuilt bij mij een klein probleempje.. ik heb nogal moeite om me eraf te zetten.. Zelfs compleet iets anders gaan doen.. ergens op concentreren.. Soms lukt dat, soms niet.. Sommige muziek kan wonderen doen :wink: Gooi dan meestal een volgende naar binnen, meestal begint het feest dan een klein half uurtje later..

Nou moet ik eerlijk zeggen, de laatste keer had ik er maar 2 liggen en daar ben ik de complete nacht van onder zeil geweest.. Ik denk dat het er bij mij ook mee te maken heeft, met het idee.. dat er toch nog meer ligt en ik daarom mezelf "onderbewust" zit tegen te houden..

Vrienden van mij die mij dit hebben laten leren kennen (godzijdank :hearteyes: ) kunnen het serieus ook niet geloven dat ik zoveel kan gebruiken.. en er nog normaal bij loop.. en nergens last van heb. Sommige van hen kunnen nog niet de helft kwijt in de zelfde tijd, zonder ziek te worden..

Komende 3 maanden gaat het voor mij zowiezo niet worden, ik ga binnenkort (over 2 weken) een operatie krijgen en wil ff "schoon" zijn voor dat ik onder het mes ga.. Daarna zit ik aan een lange revalidatie vast.. thuis bij mijn ouders.. Zal aardig wennen zijn, na een jaar of 7 op jezelf wonen :wink: Maar goed.. in die tijd blijf ik er dus ook vanaf, maar als ik eenmaal weer los kan.....

Maar dan ben ik dus benieuwd hoe of wat het dan gaat worden.. slaat ie in als een bom ? of gebeurt er niks ?

Ander kort vraagje.. 2 om gelijk mee te beginnen.. ik ben nog een groentje.. zou ik dat wel doen ? Kan dat niet mis gaan in de zin van dat je ineens echt "te" hard gaat ofzo ? Of is de klap het zelfde, maar komtiedan gewoon sneller opzetten ? En kan het ook omdat ik eigenlijk de laatste paar keer alleen thuis was (ik gebruik iets vaker nu dan mijn vrienden, die hebben die lol al gehad zeg maar en ik moet het nog uitvinden.. Om geen "Verslaafde" stempel te krijgen, zorg ik ervoor dat ik alleen thuis ben..)

Sorry voor het lange off-topic verhaal..
p
phreakLid
01-01-2024, 00:00
#7
pretender zei:
nou phreak als jij er 7 dropt van 130mg en het pas een jaar doet, lijkt het mij geen 130mg snoepgoed maar goed das mijn mening..

en als je ze dan om de 2 uur tikt dan ben je een aardige tijd onderweg voor je die 7 op hebt..

caoi
Klik om te vergroten...

1e 20:00
2e 22:00
3e 00:00
4e 02:00
5e 04:00
6e 06:00

nummer 7 zou dan om 8 uur komen... dat is me serieus gelukt.. om echt serieus een uurtje of half 12 mijn bed in te gaan, om vervolgens in slaap te vallen tot een uur of 10 's avonds.. en na een paar uur tv kijken (tot een uur of 2 snachts) ben ik gaan slapen tot een uur of 7 en daarna gewoon gaan werken.. Ik had eerlijk gezegt later toen ik erover ben gaan nadenken hoe ik me voelde, dat het vanaf pil nummer 5 eigenlijk geen zin meer heeft gehad.. Ik had net zo goed pepermunt kunnen pakken....
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
troep dus...
p
phreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
troep dus...
Klik om te vergroten...

Heb jij de snoepies die ik gehad heb tot nu toe, allemaal getest of zelf geprobeerd ? Nee, psies.. zeg dan niks..

Ik begrijp je reactie wel hoor, maar ik dacht dat er hier serieus gepraat werd over drugs.. Dat een newbie in zijn eentje 7 smarties makkelijk weg werkt, wil niet gelijk zeggen dat het maar gelijk troep is..

Heb ik pijn in mijn hoofd en pak ik een paracetamol, dan doe ik er ook altijd gelijk 2, daar 1 gewoon niet helpt..

Misschien ligt het gewoon aan mijn lichaam en heb ik gewoon "meer" nodig dan de rest.. En nogmaals.. volgens mij ligt het er bij mij ook aan het idee... (lees een paar posts van mij terug..)

en anders ben ik toch zeer benieuwd waar jij haalt.. misschien zijn die beter... (kom ook uit die buurt....)
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben het hier met lauu eens.. Althans, het hoeft geen troep te zijn, maar het is denk ik ook geen 130 mg hoor.. dat zou 910 mg zijn, en vraag maar eens aan telefoon wat je dan voor dingen ziet :wink:
N
Nirvana_646Lid
01-01-2024, 00:00
#11
2 weken terug op Dissonant Festival in Antwerpen
4 witte hartjes

Ik ging de hele tijd al vrij hard en lag te space... Maar om een uur of 4 was er toch de grappigste hallucinatie die ik ooit al gehad heb.

Ik lag zo wat bij mijn vrienden vanachter op ons hoopje rugzakken, en het publiek is helemaal onder een rood licht. Zowat iedereen in het publiek is zich aan het omkleden in een wit latex konijnenpak... "Hé jongens gaan we ook zo'n pak halen?" Ik dacht serieus dat het bij de act van de DJ hoorde ofzo! :grin:
Nog vreemd we waren een joint aan het roken en de rook was zo net pluisjes en die bleven aan je handen hangen en ook aan de joint! De volgende ochtend op de trein kwamen we tot de conclusie dat we allemaal dezelfe pluisjes gezien hebben! :hearteyes:
X
XpresLid
01-01-2024, 00:00
#12
X geeft naar mijn mening de beste hallucinaties :) .


Laatste keer gaven mn lampen een lasereffect en ging de kleur van mn rode lamp over op de hele muur.
D
Deborah20Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb dat ook alleen als ik wat meer heb gehad..
De laatste x dat ik het had was op Xclusive.. ik was hem echt dood aan het spacen op de lasers.. op een gegeven moment leek het alsof ik op een trap stond.. de mensen voor me stonden hoger, en de mensen achter me stonden lager.. Toen stonden ineens de lasers stil, en leken het net trapleuningen!
Nouja.. ik had wel even zin om ergens op te leunen.. en naja.. dat ging dus niet echt :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Xpres zei:
X geeft naar mijn mening de beste hallucinaties :) .


Laatste keer gaven mn lampen een lasereffect en ging de kleur van mn rode lamp over op de hele muur.
Klik om te vergroten...


dan heb je nog nooit paddo's of lsd genomen zeker :P
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij mijn 1e x XTC

ik zat naast een vriend op een bankje en opeens zien we een katje op een muurtje zitten.. Ik zeg zo kijk die kat! Hij zo nee man daar is geen kat.. (achteraf zei hij dat hij hem wel zag.. maar hij kon zijn ogen niet geloven)

De kat keek me aan en knipperde met zijn ogen..

Dus ik kijk nog eens goed.. is het gewoon een baksteen

zo ontzettend realistisch.. nog nooit zoiets meegemaakt..

Ook vaak dat ik een oud mevrouwtje zie lopen ofzo en als ik dan dichterbij kom is het gewoon een prullenbak :hearteyes:
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga altijd hallucineren als ik erbij blow :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom staat er op drugsinfo sites en lees ik ook vaak hier dat
je van mdma niet hallucineert? Dat is toch helemaal niet zo raar?
Ik hallucineer best vaak op mdma. Ook wel is heel heel hard.
Toch lees ik vaker dat het niet hallucinerend werkt.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#19
you're right!

Vooral als je wat meer slikt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
tuurlijk, bij mdma ga je hallucineren als je heel veel gebruikt, maar das weer niet gezond. Van speed ga je ook halucineren hoor, als je maar lang genoeg wakker blijft. Allerhande methoden kun je verzinnen om te hallucineren, maar gewoon psychedelica zijn toch de gezondste manier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."