Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOver het hallucineren

Over het hallucineren

102 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe weet je dat het 600mg was? sinds in je report staat dat het onbekend is
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, allemaal getest en nagegaan :wink: kwam rond de 600mg mdma uit 60mg keta en wat speed.. Rare ervaring was het omdat we dachten alles 'wat' mdma te nemen..
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Annæ zei:
Skippy zei:
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
Klik om te vergroten...

ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
Klik om te vergroten...

ik net helemaal niet, en wat noem je trippen. Dat je wat begint te draaien en kleuren en muziek hier en daar wat veranderen, dat noem ik niet trippen. Ik noem het wel zalig...
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb 1 keer gehallucineerd van xtc dit was na 2 en een halve blauwe driehoekige mitsu's , we kwamen terug van een feest en toen we arriveerden bij een vriendin van me thuis.
Ik keek vanuit de auto naar een straatlantaarn en dit was dit een hele grote bol van fel licht met daaronder gtroene rode en blauwe kleuren die die lichtbal als het ware vasthielden.
Daarna liepen we naar haar deur toe dit is een grote dubbele deur met glazen raampjes en hier zag ik dus in hologramstijl allemaal rondraaiende dobbelstenen ik vond het erg vet om het te zien allemaal. En vond het ook goed te controleren. Het kwam zal ik maar zeggen als een extratje :grin:
K
KarnomelkLid
01-01-2024, 00:00
#5
mn mooiste hallicunaties die ik ooit heb gehad waren op mdma... LL07: na een behoorlijk strakke nacht samen met 1 of andere gitarist van Yellow Pearl mn tent maar in gedoken om te gaan tukken. We waren het festival terrein afgekicked, iets wat ze je altijd blijven flikken op lowlands. Tussen 5-6 is het puinruimen voor het beveiligingspersoneel.
Maarja, toen ik ging liggen in mijn tent was ik nog behoorlijk waus. Toen ik mijn ogen sloot was ik vrijwel direct terug op het festivalterrein: pratend met onbekende mensen, dansend op de muziek en lekker rondwandelend. Ik begrijp tot de dag van vandaag niet hoe mijn koppie dat heeft klaargespeeld. De hallicunatie was zo levensecht, dat toen ik mn ogen opendeed en ik opmerkte dat ik in de tent lag, het niet geloofde... En dacht dat ik precies het omgedraaide deed.. mn ogen dicht... Toen ik echt mijn ogen weer sloot was ik gewoon weer terug; feestend en genietend in mijn eigen fantasie!
Klik om te vergroten...

gewoon een natuurlijke dmt trip vlak voor et pitten :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Karnomelk zei:
mn mooiste hallicunaties die ik ooit heb gehad waren op mdma... LL07: na een behoorlijk strakke nacht samen met 1 of andere gitarist van Yellow Pearl mn tent maar in gedoken om te gaan tukken. We waren het festival terrein afgekicked, iets wat ze je altijd blijven flikken op lowlands. Tussen 5-6 is het puinruimen voor het beveiligingspersoneel.
Maarja, toen ik ging liggen in mijn tent was ik nog behoorlijk waus. Toen ik mijn ogen sloot was ik vrijwel direct terug op het festivalterrein: pratend met onbekende mensen, dansend op de muziek en lekker rondwandelend. Ik begrijp tot de dag van vandaag niet hoe mijn koppie dat heeft klaargespeeld. De hallicunatie was zo levensecht, dat toen ik mn ogen opendeed en ik opmerkte dat ik in de tent lag, het niet geloofde... En dacht dat ik precies het omgedraaide deed.. mn ogen dicht... Toen ik echt mijn ogen weer sloot was ik gewoon weer terug; feestend en genietend in mijn eigen fantasie!
Klik om te vergroten...

gewoon een natuurlijke dmt trip vlak voor et pitten :wink:
Klik om te vergroten...



Nee, das het mooie :wink: Ook vaak gehad, dat ik weer terug in discotheek was, bij de kapper zat etc. ZO echt dat je niet weet dat je er niet bent. Tot je zegt dat je al geknipt bent en je wakker schrikt. Huh zei ik dat :P

Ook wel is met mn ogen dicht de hele kamer kunnen zien, rondkijken enzo. Op gegeven moment twijfelde k of ik ze nou open of dicht had en opeens deed ik ze open HUH :P
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#7
citrobacter zei:
Annæ zei:
Skippy zei:
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
Klik om te vergroten...

ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
Klik om te vergroten...

ik net helemaal niet, en wat noem je trippen. Dat je wat begint te draaien en kleuren en muziek hier en daar wat veranderen, dat noem ik niet trippen. Ik noem het wel zalig...
Klik om te vergroten...

dat sowieso :}
verschilt ook per persoon of course.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
1e xtc trip:

Over de gang om water te halen.. Ik kwam terug en beneden kinderen met een bal die m'n naam roepen en kom je mee spelen op een hele creepy toon. Ik had toen geäntwoord nee sorry jongens ik zit hier met een maat dus ik kan niet komen.

Ook voor het slapen gaan paar minuten tegen een gedaante geluld die naast m'n bed stond maar dat heb ik volgens mij al ergens geschreven op dit forum :P
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha ik verzin ook nog wel 'ns een heleboel relaxte mensen erbij..

"Hey gast dat blonde meisje wil ook wat drinken, huh, wah, man, gast wat drinken?"
- "Euh.. ... Henk.. .. er is hier geen blond meisje.. "
"Heh, och man! Jaja, boh. Pff kom maar kijken.. hey, jij, heb jij dat blonde meisje niet gezien?"
- "Henk je staat tegen de kapstok te lullen"
"Hmmm ja nou ja ik lust wel nog een pilletje!"
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lol soms heb ik gewoon dat ik denk iets te laten hallucineren, als ik gewoon naar een vlak iets als een muur kijk, maar dan is het niet eens hallucineren meer maar zie ik gewoon in een vierkant blok als een film allemaal dingen langskomen, alsof er een beamer op schijnt met allemaal beelden..en dan besef ik me ook gewoon datk naar een muur kijk maar gewoon beelden zie die ik zelf creeer..

Beetje moeilijk uit te leggen..overigens hallucineer ik ALTIJD van XTC (hier doe ik 't voor), en vind het geweldig. :grin:
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Ja het is inderdaad echt realistisch..
Klik om te vergroten...

Ik heb de hele duur van mijn trip niet door dat ik het gehallucineerd heb , meestal merk ik dit pas de volgende dag op xD
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
033Amnesia zei:
Lol soms heb ik gewoon dat ik denk iets te laten hallucineren, als ik gewoon naar een vlak iets als een muur kijk, maar dan is het niet eens hallucineren meer maar zie ik gewoon in een vierkant blok als een film allemaal dingen langskomen, alsof er een beamer op schijnt met allemaal beelden..en dan besef ik me ook gewoon datk naar een muur kijk maar gewoon beelden zie die ik zelf creeer..

Beetje moeilijk uit te leggen..overigens hallucineer ik ALTIJD van XTC (hier doe ik 't voor), en vind het geweldig. :grin:
Klik om te vergroten...

heh grappig dit heb ik ook paar keer gehad als je idd gaat nadenken en concentreren op het (willen) hallucineren dan ga je ook daadwerkelijk hallucineren :grin: bij +/- 250mg MDMA begin ik al heel lichtelijk te hallucineren (als ik me er op concentreer)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Annæ zei:
Skippy zei:
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
Klik om te vergroten...

ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
Klik om te vergroten...

om te spacen?...er is een verschil tussen trippen & spacen in mijn ogen
S
SerotonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het helpt om een degelijk kalmeermiddel te nemen als men sterkere hallucinaties wilt verkrijgen. Ik raad aan 0.125mg Halcion of 2mg Valium te slikken. Eentje zou genoeg moeten zijn voor mensen met een normale tolerantie.

Heel realistische hallucinaties!
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
Annæ zei:
Skippy zei:
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
Klik om te vergroten...

ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
Klik om te vergroten...

om te spacen?...er is een verschil tussen trippen & spacen in mijn ogen
Klik om te vergroten...

hmm bij mij eerlijkgezegd niet echt
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Annæ zei:
Lauu zei:
Annæ zei:
Skippy zei:
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
Klik om te vergroten...

ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
Klik om te vergroten...

om te spacen?...er is een verschil tussen trippen & spacen in mijn ogen
Klik om te vergroten...

hmm bij mij eerlijkgezegd niet echt
Klik om te vergroten...

Bij mij zeker wel, spacen doe je met bijvoorbeeld x en trippen doe je met paddo's e.d. XTC is zeker super chill, maar het woord trippen past er gewoon niet bij vind ik.

Laatst had ik wel een heeele chille hallucinatie met x, Ik zat onder een treurwilg (een boom :beer: ) en die heeft dus van die lange takken naar beneden hangen en alleen de takken dichtbij me waren groen, de rest eromheen zag ik de boom helemaal wit en bevroren en het was zoooo mooi :hearteyes: maar ook zo echt. Dus je kunt er zeker wel op hallucineren dat zal ik niet ontkennen maar dat zou ik dus eerder spacen noemen dan trippen.
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#17
Santa Maria zei:
Annæ zei:
Lauu zei:
Annæ zei:
Skippy zei:
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
Klik om te vergroten...

ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
Klik om te vergroten...

om te spacen?...er is een verschil tussen trippen & spacen in mijn ogen
Klik om te vergroten...

hmm bij mij eerlijkgezegd niet echt
Klik om te vergroten...

Bij mij zeker wel, spacen doe je met bijvoorbeeld x en trippen doe je met paddo's e.d. XTC is zeker super chill, maar het woord trippen past er gewoon niet bij vind ik.

ha oke nee nu is het ook duidelijker aangezien ik nog nooit paddo's etc heb gehad. maar ik kan nu wel snappen wat je bedoelt.
Klik om te vergroten...
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Annæ zei:
Santa Maria zei:
Annæ zei:
Lauu zei:
Annæ zei:
Skippy zei:
Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
Klik om te vergroten...

ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
Klik om te vergroten...

om te spacen?...er is een verschil tussen trippen & spacen in mijn ogen
Klik om te vergroten...

hmm bij mij eerlijkgezegd niet echt
Klik om te vergroten...

Bij mij zeker wel, spacen doe je met bijvoorbeeld x en trippen doe je met paddo's e.d. XTC is zeker super chill, maar het woord trippen past er gewoon niet bij vind ik.

ha oke nee nu is het ook duidelijker aangezien ik nog nooit paddo's etc heb gehad. maar ik kan nu wel snappen wat je bedoelt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

tja daar heb je waarschijnlijk meteen de rede waarom je het trippen noemt, want het verschil is in mijn ogen heel groot,
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
gister weer aan de vitamine x gegaan.. Vooral struiken en volle bomen stonden dit keer in de schijnwerpers. Zag er bijvoorbeeld draken en olifanten in, zo echt dat ik even moest beseffen dat het toch echt de boom was. Een hekje naast me leek een spiegel waarin ik mezelf en een vriend zag met een andere vriend die erachter stond(die was er dus helemaal niet) een ook een 'onzichtbare reus' op me af zien komen rennen, klinkt raar een onzichtbare reus , k weet het maar tiss niet anders :P
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#20
TrippyShit zei:
gister weer aan de vitamine x gegaan.. Vooral struiken en volle bomen stonden dit keer in de schijnwerpers. Zag er bijvoorbeeld draken en olifanten in, zo echt dat ik even moest beseffen dat het toch echt de boom was. Een hekje naast me leek een spiegel waarin ik mezelf en een vriend zag met een andere vriend die erachter stond(die was er dus helemaal niet) een ook een 'onzichtbare reus' op me af zien komen rennen, klinkt raar een onzichtbare reus , k weet het maar tiss niet anders :P
Klik om te vergroten...

Hoeveel had je op ??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."