#1
hoe weet je dat het 600mg was? sinds in je report staat dat het onbekend is
Annæ zei:Skippy zei:Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
mn mooiste hallicunaties die ik ooit heb gehad waren op mdma... LL07: na een behoorlijk strakke nacht samen met 1 of andere gitarist van Yellow Pearl mn tent maar in gedoken om te gaan tukken. We waren het festival terrein afgekicked, iets wat ze je altijd blijven flikken op lowlands. Tussen 5-6 is het puinruimen voor het beveiligingspersoneel.
Maarja, toen ik ging liggen in mijn tent was ik nog behoorlijk waus. Toen ik mijn ogen sloot was ik vrijwel direct terug op het festivalterrein: pratend met onbekende mensen, dansend op de muziek en lekker rondwandelend. Ik begrijp tot de dag van vandaag niet hoe mijn koppie dat heeft klaargespeeld. De hallicunatie was zo levensecht, dat toen ik mn ogen opendeed en ik opmerkte dat ik in de tent lag, het niet geloofde... En dacht dat ik precies het omgedraaide deed.. mn ogen dicht... Toen ik echt mijn ogen weer sloot was ik gewoon weer terug; feestend en genietend in mijn eigen fantasie!
Karnomelk zei:mn mooiste hallicunaties die ik ooit heb gehad waren op mdma... LL07: na een behoorlijk strakke nacht samen met 1 of andere gitarist van Yellow Pearl mn tent maar in gedoken om te gaan tukken. We waren het festival terrein afgekicked, iets wat ze je altijd blijven flikken op lowlands. Tussen 5-6 is het puinruimen voor het beveiligingspersoneel.
Maarja, toen ik ging liggen in mijn tent was ik nog behoorlijk waus. Toen ik mijn ogen sloot was ik vrijwel direct terug op het festivalterrein: pratend met onbekende mensen, dansend op de muziek en lekker rondwandelend. Ik begrijp tot de dag van vandaag niet hoe mijn koppie dat heeft klaargespeeld. De hallicunatie was zo levensecht, dat toen ik mn ogen opendeed en ik opmerkte dat ik in de tent lag, het niet geloofde... En dacht dat ik precies het omgedraaide deed.. mn ogen dicht... Toen ik echt mijn ogen weer sloot was ik gewoon weer terug; feestend en genietend in mijn eigen fantasie!
gewoon een natuurlijke dmt trip vlak voor et pitten![]()
citrobacter zei:Annæ zei:Skippy zei:Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
ik net helemaal niet, en wat noem je trippen. Dat je wat begint te draaien en kleuren en muziek hier en daar wat veranderen, dat noem ik niet trippen. Ik noem het wel zalig...
TrippyShit zei:Ja het is inderdaad echt realistisch..
033Amnesia zei:Lol soms heb ik gewoon dat ik denk iets te laten hallucineren, als ik gewoon naar een vlak iets als een muur kijk, maar dan is het niet eens hallucineren meer maar zie ik gewoon in een vierkant blok als een film allemaal dingen langskomen, alsof er een beamer op schijnt met allemaal beelden..en dan besef ik me ook gewoon datk naar een muur kijk maar gewoon beelden zie die ik zelf creeer..
Beetje moeilijk uit te leggen..overigens hallucineer ik ALTIJD van XTC (hier doe ik 't voor), en vind het geweldig.![]()
Annæ zei:Skippy zei:Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
Lauu zei:Annæ zei:Skippy zei:Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
om te spacen?...er is een verschil tussen trippen & spacen in mijn ogen
Annæ zei:Lauu zei:Annæ zei:Skippy zei:Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
om te spacen?...er is een verschil tussen trippen & spacen in mijn ogen
hmm bij mij eerlijkgezegd niet echt
) en die heeft dus van die lange takken naar beneden hangen en alleen de takken dichtbij me waren groen, de rest eromheen zag ik de boom helemaal wit en bevroren en het was zoooo mooi Santa Maria zei:Annæ zei:Lauu zei:Annæ zei:Skippy zei:Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
om te spacen?...er is een verschil tussen trippen & spacen in mijn ogen
hmm bij mij eerlijkgezegd niet echt
Bij mij zeker wel, spacen doe je met bijvoorbeeld x en trippen doe je met paddo's e.d. XTC is zeker super chill, maar het woord trippen past er gewoon niet bij vind ik.
ha oke nee nu is het ook duidelijker aangezien ik nog nooit paddo's etc heb gehad. maar ik kan nu wel snappen wat je bedoelt.
Annæ zei:Santa Maria zei:Annæ zei:Lauu zei:Annæ zei:Skippy zei:Ik vind het nogal irritant, want je verwacht niet van mdma dat je gaat trippen, zo denk ik vaak dat ik iemand zie staan oid.
Spacende schilderijen zijn wel leuk .
ik verwacht van mdma eigenlijk dat je altijd gaat trippen.
waarom zou je het anders nemen? :}
om te spacen?...er is een verschil tussen trippen & spacen in mijn ogen
hmm bij mij eerlijkgezegd niet echt
Bij mij zeker wel, spacen doe je met bijvoorbeeld x en trippen doe je met paddo's e.d. XTC is zeker super chill, maar het woord trippen past er gewoon niet bij vind ik.
ha oke nee nu is het ook duidelijker aangezien ik nog nooit paddo's etc heb gehad. maar ik kan nu wel snappen wat je bedoelt.
TrippyShit zei:gister weer aan de vitamine x gegaan.. Vooral struiken en volle bomen stonden dit keer in de schijnwerpers. Zag er bijvoorbeeld draken en olifanten in, zo echt dat ik even moest beseffen dat het toch echt de boom was. Een hekje naast me leek een spiegel waarin ik mezelf en een vriend zag met een andere vriend die erachter stond(die was er dus helemaal niet) een ook een 'onzichtbare reus' op me af zien komen rennen, klinkt raar een onzichtbare reus , k weet het maar tiss niet anders :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."