Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOver het hallucineren

Over het hallucineren

102 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#1
kheb het vrijdag nog gehad van 3 mercedes'jes (medium level mdma pillen, 90mg ofzo?)

ik keek naar een vriend zijn klein broertje
en ik zag allerlei patronen kruipen over zijn gezicht, lijntjes die verbonden enz
en ik zag de bekende leesbril bij een andere vriend
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb ook wel goed gehallucineerd op mdma: brillen, pleisters op gezichten, zogenaamde klapstoeltjes of tafeltjes waar ik dan op wil gaan zitten, heb zelfs een keer in een heel oerwoud gezeten met paradijsvogels (dat was zoooo vet!!).
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hallucineer vrijwel altijd op MDMA, ook al neem ik een lage dosis. Bij een lage dosering wel minder natuurlijk maar er is altijd wel iets te zien...

Als je thuis gebruikt en een muur hebt met een soort structuur erin, ga je daar dan eens op concentreren! Werkt altijd bij mij :P
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#4
echt ngo nooit meegemaakt
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#5
T komt volgens mij meer omdat een deel van de MDMA in je lichaam word omgezet naar MDA, wat een hallucinerende werking heeft.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#6
hallucineren op mdma:

voordelen:
prachtig en fascinerend om zien, zeer realitsich

nadelen:
je bent te vaag om er echt van te genieten
als je je ogen sluit ben je ergens anders, ik begin mij dan te ergeren aan dingen die er zelf niet zijn
het voelt niet juist aan, vies, duivels, bah
je vergeet je avond
je bent vaag vaag vaag vaag

denken er nog mensen hier zo over?
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#7
@BigBadWeirdo

JA zo komt 't :grin:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#8
teebo zei:
hallucineren op mdma:

voordelen:
prachtig en fascinerend om zien, zeer realitsich

nadelen:
je bent te vaag om er echt van te genieten
als je je ogen sluit ben je ergens anders, ik begin mij dan te ergeren aan dingen die er zelf niet zijn
het voelt niet juist aan, vies, duivels, bah
je vergeet je avond
je bent vaag vaag vaag vaag

denken er nog mensen hier zo over?
Klik om te vergroten...
vooral die daar. als je naar een vette party gaat en je neemt lekker veel mdma kristallen/xtc, dan heb je een super vette nacht... maar je weet heel veel niet meer. ik weet bvb héél veel niet meer van Qlimax (BE) maar ik weet wel dat het héél goed was..
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pepnoize zei:
teebo zei:
hallucineren op mdma:

voordelen:
prachtig en fascinerend om zien, zeer realitsich

nadelen:
je bent te vaag om er echt van te genieten
als je je ogen sluit ben je ergens anders, ik begin mij dan te ergeren aan dingen die er zelf niet zijn
het voelt niet juist aan, vies, duivels, bah
je vergeet je avond
je bent vaag vaag vaag vaag

denken er nog mensen hier zo over?
Klik om te vergroten...
vooral die daar. als je naar een vette party gaat en je neemt lekker veel mdma kristallen/xtc, dan heb je een super vette nacht... maar je weet heel veel niet meer. ik weet bvb héél veel niet meer van Qlimax (BE) maar ik weet wel dat het héél goed was..
Klik om te vergroten...
hey daar was ik ook :tongueout: zalig feesje man . ook onder pep maar herinner me alles nog :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mn mooiste hallicunaties die ik ooit heb gehad waren op mdma... LL07: na een behoorlijk strakke nacht samen met 1 of andere gitarist van Yellow Pearl mn tent maar in gedoken om te gaan tukken. We waren het festival terrein afgekicked, iets wat ze je altijd blijven flikken op lowlands. Tussen 5-6 is het puinruimen voor het beveiligingspersoneel.
Maarja, toen ik ging liggen in mijn tent was ik nog behoorlijk waus. Toen ik mijn ogen sloot was ik vrijwel direct terug op het festivalterrein: pratend met onbekende mensen, dansend op de muziek en lekker rondwandelend. Ik begrijp tot de dag van vandaag niet hoe mijn koppie dat heeft klaargespeeld. De hallicunatie was zo levensecht, dat toen ik mn ogen opendeed en ik opmerkte dat ik in de tent lag, het niet geloofde... En dacht dat ik precies het omgedraaide deed.. mn ogen dicht... Toen ik echt mijn ogen weer sloot was ik gewoon weer terug; feestend en genietend in mijn eigen fantasie!

I've been the one to party until the end
Looking for the after party to begin
I'm going down to La La Land
I hope to see yaz soon in La La Land
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
mdma + sterk verbeeldingsvermogen = wow
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Er aanwijzingen dat ongeveer 7% van de MDMA in het lichaam wordt omgezet in MDA. Bij een standaarddosering zou dit geen verschil uitmaken, maar bij hogere doseringen wellicht wel.



MDA (3,4-methyleendioxyamfetamine) is een chemische stof met een hallucinogene werking die sterk lijkt op het verwante MDMA (3,4-methyleendioxymethylamfetamine); de werkzame stof in ecstasy. Het werd in 1910 voor het eerst gesynthetiseerd door G. Mannish and W. Jacobson.


kusjes
:rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
met hoge dosis hallucineert het idd...heb ik ook gehad
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#14
binnenkort ga ik dit nog eens doen:) wie weet een pilletje erachter aan ook en dan wat mdma zodat ik zeker ga hallucineren.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jullie geven allemaal echt geen flikker om je hersenen geloof ik. WTF is er mis met LSD om te hallucineren ?
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wie weet is LSD nog veel gevaarlijker dan nu bekend is? Maar zelf vind ik xtc/mdma rotzooi en zet ik mijn zinnen liever op psychedelica.
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#17
jcutter123 zei:
Wie weet is LSD nog veel gevaarlijker dan nu bekend is? Maar zelf vind ik xtc/mdma rotzooi en zet ik mijn zinnen liever op psychedelica.
Klik om te vergroten...
Zou me sterk verbazen aangezien LSD al véél langer bestaat dan E

Overigens is XTC pakken tot je dingen gaat zien idd niet sterk aan te raden :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
na 2 extreem goeie pillen was ik zwaar aant hallucineren op een station nadat het feest afgelopen was...was wel lekker...maar ook vaag
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
kunlan zei:
jcutter123 zei:
Wie weet is LSD nog veel gevaarlijker dan nu bekend is? Maar zelf vind ik xtc/mdma rotzooi en zet ik mijn zinnen liever op psychedelica.
Klik om te vergroten...
Zou me sterk verbazen aangezien LSD al véél langer bestaat dan E

Overigens is XTC pakken tot je dingen gaat zien idd niet sterk aan te raden :hearteyes:
Klik om te vergroten...

wikipedia zei:
The patent for MDMA—referred to as methylsafrylamin—which is not under dispute, was originally filed on December 24, 1912


LSD was first synthesized on November 16, 1938
Klik om te vergroten...

...
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ga altijd hallucineren als ik erbij blow :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."