Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeschrijf je spacekop!

Beschrijf je spacekop!

68 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#1
vrijdag ga ik naar een lekker feestje, zal me daar eens late filmen ofzo :grin:
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#2
compilatie..http://www.youtube.com/watch?v=1wAvIWswXnM :wink:
p
pumbumLid
01-01-2024, 00:00
#3
pupillen als schotels, super stijve kaken, en als ik ff niet oplet zo'n super strakke kutkop :P maar probeer meestal wel op te letten en te lachen (komt me vriend dr niet achter, als hij het weet flipt ie ram op me uit) probeer ook altijd zo veel mogelijk kaken te ontspannen als ik ergens ben waar niemand gebruikt ofso :grin: school of zo, maar zelfs dan valt het op :confused: ligt dat nu aan mij?
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grote pupillen, ogen die langs alle kanten draaien omdat ik alles tegelijkertijd wil zien,een grote smile als ik begin te spacen op de muziek, mijn lippen aflikken en op mijn snakebite kauwen, enorm luid klappertanden en héél soms mijn kin die de hele tijd naar voor en naar achter schuift.

Soms kan je het amper zien (buiten dan aan mijn pupillen), maar soms zie je ook al de voorgaande verschijnselen.
Ik vind het zalig om mensen gekke bekken te zien trekken op de bollen :).
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
zoiets:

r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#6
laatse keer trokken me ogen naar rechts zit ik te kouwen en dan kijk ik door iedereen heen :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

pumbum zei:
probeer ook altijd zo veel mogelijk kaken te ontspannen als ik ergens ben waar niemand gebruikt ofso :grin: school of zo, maar zelfs dan valt het op :confused: ligt dat nu aan mij?
Klik om te vergroten...

Sorry, open doel:
JA het ligt aan jou! Welke randdebiel neemt er nu ook pillen op school?
Verneuk je opvoeding anders es...
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Re:

Ivoos zei:
:
JA het ligt aan jou! Welke randdebiel neemt er nu ook pillen op school?
Klik om te vergroten...

Idd, das nogal fucking dom :tearsofjoy:
lijkt me ook niet echt veel aan op school.. :/
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bij de tandarts? Wijdt eens uit?
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#10
paraobi zei:
whaha, vliegt je kaak alle kanten op, probeert die gast te boren.. : x
Klik om te vergroten...

En een van de weinigen die vrolijk naar de tandarts gaat :grin:
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ecstasy op school slaat aangenamer in want je concentreer je op het leren en onthouden maar dat lukt niet.
Ecstasy op politiebureau, tijdens rijbewijs examen, op je bruiloft, bij tandarts is ook wel een aanrader. Das pas extase!!! :grin:
Maar dat brengt veel gevaren mee voor jezelf en de anderen.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#12
whaha, vliegt je kaak alle kanten op, probeert die gast te boren.. : x
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
paraobi zei:
whaha, vliegt je kaak alle kanten op, probeert die gast te boren.. : x
Klik om te vergroten...
Ja, of je bijt z'n vinger eraf ;x
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
rare plekken waar mensen xtc nemen :rolleyes:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lauu zei:
zoiets:

Klik om te vergroten...

hehehehe...schele ,wel je ogen open houden he!!

caoi :wave:
A
AapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Grote pupillen, grotere ogen ( als ik nuchter ben zijn mn ogen sowieso wat kleiner, dus dan valt het extra op ) dikke kaken ( van het bijten )
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#17
leuk topic.. vh weekend maak ik ook een pic!!

zoals lau zijn foto zie ik er ook wel uit, qua gelaat..:)

mzllll :beer:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
richelle zei:
compilatie..http://www.youtube.com/watch?v=1wAvIWswXnM :wink:
Klik om te vergroten...

je moet dus je eigen kop beschrijven he....zucht
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik krijg mega doppen en een bleek gezicht. Net de duivel! Voor de rest heb ik amper last van kaakbewegingen.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#20
laan zei:
Ik krijg mega doppen en een bleek gezicht. Net de duivel! Voor de rest heb ik amper last van kaakbewegingen.
Klik om te vergroten...

volgens mij wordt de duivel beschreven als een rood "persoon"...? :confused:

caoi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."