Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeschrijf je spacekop!

Beschrijf je spacekop!

68 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Omdat er zo veel varianten zijn op space-gezichten ben ik wel benieuwd of er overeenkomsten zijn tussen die van mij en anderen. :P

Bij mij wordt ik helemaal bleek en krijg ik donkere kringen onder me ogen en HELE rode lippen, echt godsgruwelijk. En mijn kaken vliegen alle kanten op. Ultieme spacekop dus, heel de omgeving weet dan ook meteen dat ik gebruikt hebt. Stiekem best wel kut dus.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#2
grote schotels bij minimaal gebruik een halve pil. bijna geen iris mee over.
Met hakken een lekkere zweefkaak.
en hoog gebruik een keta-smoel :hearteyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
hahahaha holy fuck dit is het meest geniale topic van 2008 :tearsofjoy:

Mijn eerste x xtc hadden we stukjes gefilmd op onze mobieltjes (alweer 3 jaar terug ofzo) en toen keek ik echt als een serial killer, zat op de grond in een portiek (ja I know, we waren best fucked up toen) en ik zat daar fuckin eng met een strakke witte kop te kijken: 'ooh ik hou van jullie jongens'

Dat is de enige keer dat ik mijn kop op xtc heb gezien :)
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
pupillen zo groot als de maan, een kaak die probeerd van me weg te vliegen en tenslotte 1 oog dicht of half dicht en kijk met mijn ogen 2 andere richtingen op
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Erg wit (ook al door vrij extreme bloedarmoede), hééél erge (beetje ingevallen) donkerblauwe wallen onder m'n ogen, afhankelijk van de drugs rode, waterige ogen of heel strakke grote ogen met heerlijk grote pupillen :) Op de dex een standaard rimpel in m'n voorhoofd die doet vermoeden dat ik het liefst mijn ogen nóg verder open zou willen doen. Snuifdrugs veroorzaken daarbij een loopneus en/of een geïrriteerd huidje. Heel rode lippen krijg ik met name van alchohol en wiet geloof ik!! Echt heel lelijk.. denk iedereen dat je je vet overdreven hebt zitten opmaken :/

Oh en de diodes natuurlijk!! Binnen een halve dag schieten ze mijn huid uit. Peppukkels zijn bij mij het hardnekkigst. Verder maak ik over het algemeen een nogal uitgedroogde indruk :openmouth: en kauw ik op de speed en de MDMA mijn lippen (zichtbaar) kapot en van binnen mijn tong en mijn wangen nog veel meer. Nu zie je dat van de buitenkant misschien niet, maar ook daar krijg je een zuur ogende kop van. *au au*
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als die inslaat heb ik ff een machinegeweer klapperkaak, en dan een smile en grote kijkers :grin:

..verder kijk ik vrij normaal als ik mezelf ff in de spiegel observeer, maar op foto's is een drama, aangezien ik dan mn best doe beetje normaal te kijken wat altijd resulteerd in zo'n verlepte kop, heel vaag :grin:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dromerige blik, enorme smile, pretkop denk ik zo :mrgreen:
P
ProvenzanoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk topic :) Haha, als ik echt flink hard ga loop ik behoorlijk met mn ogen te draaien, kaken valt opzich nog wel mee aangezien ik vooraf altijd een paar magnesiumtabletjes slik.

Als ik tijdens het spacen in de spiegel kijk vind ik mezelf er meestal wel redelijk uitzien, maar als t allemaal redelijk is uitgewerkt dan kijk ik toch redelijk leeg en gaar uit mn ogen en hoef ik niet zo nodig door anderen gezien te worden (op goeie vrienden na) :wink: Meteen ook weer een reden om lekker thuis te spacen, bevalt me prima! Eigen muziek, veilige omgeving, leuke mensen om je heen! :hearteyes:
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Supergrote doppen, alleen mijn linkeroog hangt half dicht en omlaag :confused: en men rechteroog staat gewoon wijdopen meestal, en klappertanden heel erg :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
1pil: grote ogen, grote pupillen. Soms ogen in relaxtmode, grote pupillen.
meer pillen: hangende ogen, grote pupillen, wegdraaiende ogen etc.

kaak naar voren, of kiezen helemaal op elkaar, klappertanden..

vaak best verrot, maar hoe verrot k eruit zie, hoe harder k ga enzo :P
voor mezelf geen slecht teken dus
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoe verotter mensen eruit hoe lekkerder ze het hebben vaak :P
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Alleen mijn pupillen worden HUGE.
Mijn kaak blijft altijd stabiel eigenlijk, ik let daar ook best wel op en ben blij dat hij zo normaal blijft :)

Vrienden hebben altijd wondjes van het bijten en pijn in hun kaken de dag erna.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#13
look like droopy..

klapperdeklapklap!!!!! :wave:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#14
geen grote ogen, klapperkaken :hearteyes:
en natuurlijk, love voor iedereen haha!
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spierwit, mega pupillen, kaken die alle kanten opgaan en een verbaasde blik, ik schaam me iedere keer weer als ik in de spiegel kijk maar dat ben ik ook zo weer vergeten door het geweldige gevoel :P
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heel bleek gezicht met rode vlekken, na grotere hoeveelheden heel geel (lever problemen denk ik).
Linkeroog staat half toe, rechteroog heel wijd opengesperd. Allebei de ogen rollen naar boven en trillen heel erg. Ogen zijn bijna volledig zwart door de pupillen, rode adertjes zichtbaar bij grote hoeveelheden. Zwarte/blauwe wallen.
Kaakspieren staan heel erg gespannen en dit valt heel erg op, wangen redelijk ingevallen.
Witte smurrie in mondhoeken door de Sahara-mond, mijn tong ook heel wit/geelachtig. Tanden klapperen met het geluid van een machinegeweer (gisterenavond een vulling eruit geklappert, irritant :( ).

Ik zie er best freaky uit als ik waus ben. :smoke:
O
OreoLid
01-01-2024, 00:00
#17
supergrote pupillen, trillende kaak en gewoon zo'n kutstrak hoofd eigenlijk :')
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
M'n kaken staan stijf op elkaar en m'n wangen hol doordat ik ze naar binnen zuig zeg maar :P

Idioot grote glimlach en zwarte gaten :grin:
Ondertussen de hele tijd naar iedereen toe rennen en vertellen hoe leuk dit wel is of hoeveel ik van ze hou :)
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#19
chrzz zei:
Heel bleek gezicht met rode vlekken, na grotere hoeveelheden heel geel (lever problemen denk ik).
Linkeroog staat half toe, rechteroog heel wijd opengesperd. Allebei de ogen rollen naar boven en trillen heel erg. Ogen zijn bijna volledig zwart door de pupillen, rode adertjes zichtbaar bij grote hoeveelheden. Zwarte/blauwe wallen.
Kaakspieren staan heel erg gespannen en dit valt heel erg op, wangen redelijk ingevallen.
Witte smurrie in mondhoeken door de Sahara-mond, mijn tong ook heel wit/geelachtig. Tanden klapperen met het geluid van een machinegeweer (gisterenavond een vulling eruit geklappert, irritant :( ).

Ik zie er best freaky uit als ik waus ben. :smoke:
Klik om te vergroten...

ghehehe, daar herken ik mezelf ook wel in :P

Beste interessante spacehoofden hier allemaal :mrgreen:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Miss J zei:
en een verbaasde blik
Klik om te vergroten...

Ik ook altijd :grin:

chrzz zei:
wangen redelijk ingevallen.
Klik om te vergroten...

Me to.. dagen daarna vaak ook nog een beetje..

chrzz zei:
Ik zie er best freaky uit als ik waus ben. :smoke:
Klik om te vergroten...

Dat geloof ik direct als ik je post zo lees :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."