Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeschrijf je spacekop!

Beschrijf je spacekop!

68 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#1
geen grote ogen, klapperkaken :hearteyes:
en natuurlijk, love voor iedereen haha!
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spierwit, mega pupillen, kaken die alle kanten opgaan en een verbaasde blik, ik schaam me iedere keer weer als ik in de spiegel kijk maar dat ben ik ook zo weer vergeten door het geweldige gevoel :P
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel bleek gezicht met rode vlekken, na grotere hoeveelheden heel geel (lever problemen denk ik).
Linkeroog staat half toe, rechteroog heel wijd opengesperd. Allebei de ogen rollen naar boven en trillen heel erg. Ogen zijn bijna volledig zwart door de pupillen, rode adertjes zichtbaar bij grote hoeveelheden. Zwarte/blauwe wallen.
Kaakspieren staan heel erg gespannen en dit valt heel erg op, wangen redelijk ingevallen.
Witte smurrie in mondhoeken door de Sahara-mond, mijn tong ook heel wit/geelachtig. Tanden klapperen met het geluid van een machinegeweer (gisterenavond een vulling eruit geklappert, irritant :( ).

Ik zie er best freaky uit als ik waus ben. :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
M'n kaken staan stijf op elkaar en m'n wangen hol doordat ik ze naar binnen zuig zeg maar :P

Idioot grote glimlach en zwarte gaten :grin:
Ondertussen de hele tijd naar iedereen toe rennen en vertellen hoe leuk dit wel is of hoeveel ik van ze hou :)
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#5
chrzz zei:
Heel bleek gezicht met rode vlekken, na grotere hoeveelheden heel geel (lever problemen denk ik).
Linkeroog staat half toe, rechteroog heel wijd opengesperd. Allebei de ogen rollen naar boven en trillen heel erg. Ogen zijn bijna volledig zwart door de pupillen, rode adertjes zichtbaar bij grote hoeveelheden. Zwarte/blauwe wallen.
Kaakspieren staan heel erg gespannen en dit valt heel erg op, wangen redelijk ingevallen.
Witte smurrie in mondhoeken door de Sahara-mond, mijn tong ook heel wit/geelachtig. Tanden klapperen met het geluid van een machinegeweer (gisterenavond een vulling eruit geklappert, irritant :( ).

Ik zie er best freaky uit als ik waus ben. :smoke:
Klik om te vergroten...

ghehehe, daar herken ik mezelf ook wel in :P

Beste interessante spacehoofden hier allemaal :mrgreen:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Miss J zei:
en een verbaasde blik
Klik om te vergroten...

Ik ook altijd :grin:

chrzz zei:
wangen redelijk ingevallen.
Klik om te vergroten...

Me to.. dagen daarna vaak ook nog een beetje..

chrzz zei:
Ik zie er best freaky uit als ik waus ben. :smoke:
Klik om te vergroten...

Dat geloof ik direct als ik je post zo lees :wink:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#7
hele brede lach, glinsterende veelbelovende oogjes,
en een gezicht met een uitdrukking ik heb er zin in.......
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb Grote ogen grote pupillen soms roll ik met me ogen
En meestal gaan me kaken van links naar rechts in een snel tempo en ik loop vreselijk snel
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
gerbeenn zei:
Ik heb Grote ogen grote pupillen soms roll ik met me ogen
En meestal gaan me kaken van links naar rechts in een snel tempo en ik loop vreselijk snel
Klik om te vergroten...

zoals je avatar? :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."