#1
Ze controleren op heel veel feesten en als ze iets in je zakken voelen heb je toch kans dat je je zakken moet leegmaken, of zie ik het nou verkeerd?
dzN zei:je haalt de batterij uit je gsm en steekt daar je pillen in
Aking zei:MRC zei:Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?
Koop bij de schoenenreus, scapino of whatever een paar goedkope herenschoenen met plastic hakken, die hakken trek je er zo vanaf en er zit een holle ruimte
Na binnenkost hakje dr af trekken en hoppa![]()
+1Wacky zei:Ik heb het altijd gewoon in mijn broekzak. Feesten waar ze controleren zijn kut feesten![]()
Rotterdam-gabber zei:Als je 100% zekerheid wil, doe het in tape en plak het naast je knoopje van je broek vast aan de binnenkant van het randje.
Merken ze niks van een stukje tape op het randje van je broek waar ze niet komen![]()

Wacky zei:Ik heb het altijd gewoon in mijn broekzak. Feesten waar ze controleren zijn kut feesten![]()
Worstenjongen zei:Ik had het vandaag/gister in men boxer gedaan tussen ballen en kont
En t werkte

caatje zei:Worstenjongen zei:Ik had het vandaag/gister in men boxer gedaan tussen ballen en kont
En t werkte
toch wel voor eigen gebruik he?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."