Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij het?

Waar verstop jij het?

62 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze controleren op heel veel feesten en als ze iets in je zakken voelen heb je toch kans dat je je zakken moet leegmaken, of zie ik het nou verkeerd?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
dzN zei:
je haalt de batterij uit je gsm en steekt daar je pillen in
Klik om te vergroten...

Die is blijkbaar al te bekend. Bij mij is er twee keer gekeken of mijn telefoon wel aan stond :confused: Waarschijnlijk hadden ze in het batterijvak gekeken als 'ie uit stond.
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb het maar een paar keer gedaan, toen stopte ik het in me sok.
ben nog nooit echt gefouilleerd, alleen portemonnee laten zien.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#4
In men maag :wink:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik doe een tyvus auwe trui aan en daar naai ik het een en ander in. haal het er als ik binne ben uit en gooi die trui weg:wink:
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meestal gewoon in m'n broekzak of als ik het zaakje niet vertrouw onder m'n zak. Nog nooit gepakt geweest. Dat van die sigarettenhulzen is wel een goeie overigens.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aking zei:
MRC zei:
Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?
Klik om te vergroten...


Koop bij de schoenenreus, scapino of whatever een paar goedkope herenschoenen met plastic hakken, die hakken trek je er zo vanaf en er zit een holle ruimte :wink:

Na binnenkost hakje dr af trekken en hoppa :mrgreen:
Klik om te vergroten...


En dan loop je de hele party op die kutschoenen :openmouth:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
Ik heb het altijd gewoon in mijn broekzak. Feesten waar ze controleren zijn kut feesten :)
Klik om te vergroten...
+1
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Maak een gaatje in de mouw van je jas ( aan de binnekant )
Stop daar alles in ..

Die sigarettenhulzen zijn idd goed ..
Ik heb alleen 1 x gehad dat ik me pakje moest legen en dat ze 5000x naar me sigaretten keken:)
(niet gepakt ! )

Tja als je op nike airmax loopt..
Ook Een goede ..
Als je al een beetje verrot nikes hebt ( die dan het best lopen )
Maak er een gaatje aan de buitekant in Schijf de zooi er onder .. ( helemaal aan de achterkant is een hol stuk je loopt er met je hiel op )
en anders je zool optillen pillen eronder..
Desnoods In je zool :wink:

En de bekende In me Bh..


Nog nooit gepakt bij deze truucs
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je 100% zekerheid wil, doe het in tape en plak het naast je knoopje van je broek vast aan de binnenkant van het randje.

Merken ze niks van een stukje tape op het randje van je broek waar ze niet komen :grin:
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rotterdam-gabber zei:
Als je 100% zekerheid wil, doe het in tape en plak het naast je knoopje van je broek vast aan de binnenkant van het randje.

Merken ze niks van een stukje tape op het randje van je broek waar ze niet komen :grin:
Klik om te vergroten...

en drugs honde dan ??:grin: ??:grin:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha ja dat is waar, maar zijn die ook bij feesten?

En achja betere manier als ik zeg of als meer zeggen gewoon in je boxer is er niet denk ik, of je moet een pilletje slikken en dan meteen naar binnen? :rock:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Ik heb het altijd gewoon in mijn broekzak. Feesten waar ze controleren zijn kut feesten :)
Klik om te vergroten...
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja Op de feesten waar ik kom is ALTIJD controle ..:openmouth:
En de kleine clubs in denhaag controleren ze ook ALTIJD :openmouth:
Overal waar ik kom eigelijk ..:)
Maarja k blijf lekker door feesten ..
Feesten zonder X of pep zijn Saaie feesten ..
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Weet ik nog niet kom ik vanavond achter
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had het vandaag/gister in men boxer gedaan tussen ballen en kont

En t werkte
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Worstenjongen zei:
Ik had het vandaag/gister in men boxer gedaan tussen ballen en kont

En t werkte
Klik om te vergroten...


toch wel voor eigen gebruik he? :wave:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
Worstenjongen zei:
Ik had het vandaag/gister in men boxer gedaan tussen ballen en kont

En t werkte
Klik om te vergroten...


toch wel voor eigen gebruik he? :wave:
Klik om te vergroten...

:openmouth: hoe bedoel je
S
ScrewdriverLid
01-01-2024, 00:00
#19
waarom niet gewoon in een vloeitje wikkelen en dan onder je tong leggen?
lijkt me handiger dan onder je ballen plakken met ducktape :)
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb zelf een extra vakje in mn portomonee die bijna niet te zien is,,,en anders gewoon in een vloeitje gewikkeld onder in mn shag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."