Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij het?

Waar verstop jij het?

62 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serenity zei:
In m'n string, afgelopen zaterdag. Stuk of 20 in een zakje, op je string duwen. Een inlegkruisje eroverheen in de lengte, en eentje er nog een keer overheen in de breedte, zodat je de plakrand eromheen kan vouwen. Liep wel naar binnen met een luier aan voor m'n gevoel, maar ze merken niks.
Klik om te vergroten...

wat doe jij veel moeite zeg :confused: je kan het zakje toch ook even in je doos proppen :rolleyes: en er daarna op de wc weer uithalen....

ik doe het gewoon bij mijn ballen met een strakke boxer aan...vinden ze het nooit :grin:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lauu zei:
Serenity zei:
In m'n string, afgelopen zaterdag. Stuk of 20 in een zakje, op je string duwen. Een inlegkruisje eroverheen in de lengte, en eentje er nog een keer overheen in de breedte, zodat je de plakrand eromheen kan vouwen. Liep wel naar binnen met een luier aan voor m'n gevoel, maar ze merken niks.
Klik om te vergroten...

wat doe jij veel moeite zeg :confused: je kan het zakje toch ook even in je doos proppen :rolleyes: en er daarna op de wc weer uithalen....

ik doe het gewoon bij mijn ballen met een strakke boxer aan...vinden ze het nooit :grin:
Klik om te vergroten...

Lekker gezond he, plastic in m'n kut. En dit is totaal niet moeilijk doen, kan zo partijen van 30 stuks meenemen :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Serenity zei:
Lauu zei:
Serenity zei:
In m'n string, afgelopen zaterdag. Stuk of 20 in een zakje, op je string duwen. Een inlegkruisje eroverheen in de lengte, en eentje er nog een keer overheen in de breedte, zodat je de plakrand eromheen kan vouwen. Liep wel naar binnen met een luier aan voor m'n gevoel, maar ze merken niks.
Klik om te vergroten...

wat doe jij veel moeite zeg :confused: je kan het zakje toch ook even in je doos proppen :rolleyes: en er daarna op de wc weer uithalen....

ik doe het gewoon bij mijn ballen met een strakke boxer aan...vinden ze het nooit :grin:
Klik om te vergroten...

Lekker gezond he, plastic in m'n kut. En dit is totaal niet moeilijk doen, kan zo partijen van 30 stuks meenemen :hearteyes:
Klik om te vergroten...

een sealtje kan makkelijk de kut in...lijkt me zelfs met 30 pillen...maarja misschien prikt het :P heb ik soms...prikkend sealtje bij mijn zak :(
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
een sealtje kan makkelijk de kut in...lijkt me zelfs met 30 pillen...maarja misschien prikt het :P heb ik soms...prikkend sealtje bij mijn zak :(
Klik om te vergroten...

Waarom doe jij zo moeilijk dan? Je kan ze toch ook even in je kontgat stoppen en dan haal je ze er daarna op de wc weer uit? :rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Miss J zei:
Lauu zei:
een sealtje kan makkelijk de kut in...lijkt me zelfs met 30 pillen...maarja misschien prikt het :P heb ik soms...prikkend sealtje bij mijn zak :(
Klik om te vergroten...

Waarom doe jij zo moeilijk dan? Je kan ze toch ook even in je kontgat stoppen en dan haal je ze er daarna op de wc weer uit? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ik hou niet zo van dingen in mn aars...bij vrouwen gaat er toch al wat in :P
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#6
Miss J zei:
Lauu zei:
een sealtje kan makkelijk de kut in...lijkt me zelfs met 30 pillen...maarja misschien prikt het :P heb ik soms...prikkend sealtje bij mijn zak :(
Klik om te vergroten...

Waarom doe jij zo moeilijk dan? Je kan ze toch ook even in je kontgat stoppen en dan haal je ze er daarna op de wc weer uit? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

"en toen scheurde het zakje"
X
X_mellOwLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kheb skateschoenen, circa's. en in mn lip van mn schoen. sit een rits.!lOwl.
En dat kan ik het bewaren. lang leve skateschoenen!
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#8
X_mellOw zei:
Kheb skateschoenen, circa's. en in mn lip van mn schoen. sit een rits.!lOwl.
En dat kan ik het bewaren. lang leve skateschoenen!
Klik om te vergroten...

Haha, gemak dient de mens :wink:
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben een keer recht in mijn ballen gereepen door een neger.
was bij masters of Hardcore :grin: was gelukig nuchter en was niks van plan om te gebruiken ,loopen al genoeg mensen rond daar die t eveel op hebben
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#10
pinheadlarry zei:
Miss J zei:
Lauu zei:
een sealtje kan makkelijk de kut in...lijkt me zelfs met 30 pillen...maarja misschien prikt het :P heb ik soms...prikkend sealtje bij mijn zak :(
Klik om te vergroten...

Waarom doe jij zo moeilijk dan? Je kan ze toch ook even in je kontgat stoppen en dan haal je ze er daarna op de wc weer uit? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

"en toen scheurde het zakje"
Klik om te vergroten...
hehe dan ben je zowizo een avondje scheef :hearteyes:
xD
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
in me bh deed ik het vroeger

hé tegenwoordig is helemaal geacepteerd homo's mannen in vrouwen kleren, kan allemaal
gewoon aanttrekken en doen alsof je neud bloedt :grin:
D
DoktorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een vriend van me: In een Koran collier, driehoekvormig met een schuifrand, nooit gepakt.
Ik: Sok, schoen, mini-zak spijkerbroek...

Ik hoop dat portiers dit niet lezen... :wave:
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#13
MRC zei:
Juist, dat doe ik meestal ook. Ik plaats het vaak onder mn zak. Of ga ik nu wat te ver in detaill :wink: haha. Dit lijkt mij de meest goede plek.

Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?
Klik om te vergroten...

toen ik werd aangehouden moest ik onderandere m'n schoenen uitdoen , dus bij je ballen lijkt me toch het beste :)

steek ook nooit een zakje wiet tussen de elastiek van je boxershort , politie is niet vies van eens met hun handen in je boxershort te gaan ! :smilingimp:
K
KurwaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bij je ballen.
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Doktor zei:
Een vriend van me: In een Koran collier, driehoekvormig met een schuifrand, nooit gepakt.
Ik: Sok, schoen, mini-zak spijkerbroek...

Ik hoop dat portiers dit niet lezen... :wave:
Klik om te vergroten...


100% gepakt als jze in belgie was ze vozelen in je zaken dus ze zullen ook wel voelen of er iet in het kleine zakje zit

en ik heb men schoene al is uit moeten doen toen ik niet had :tongueout:
K
KurwaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Screwdriver zei:
waarom niet gewoon in een vloeitje wikkelen en dan onder je tong leggen?
lijkt me handiger dan onder je ballen plakken met ducktape :)
Klik om te vergroten...

Plakken onder uw ballen OMG

Ge steekt da gewoon onder uw ballen he slimmen
S
ScrewdriverLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kurwa zei:
Screwdriver zei:
waarom niet gewoon in een vloeitje wikkelen en dan onder je tong leggen?
lijkt me handiger dan onder je ballen plakken met ducktape :)
Klik om te vergroten...

Plakken onder uw ballen OMG

Ge steekt da gewoon onder uw ballen he slimmen
Klik om te vergroten...

je moet beter opletten sjakie
hierboven las ik een reply van iemand die het met tape bevestigde

:wave:
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#18
we hebben trouwens nog niet aan de drugshonden gedacht..
maar daar is ook een oplossing voor:wink: wachten totdat iemand ertussen uit word gepikt en dan snel naar binnen:P
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb er eigenlijk nooit echt bij stilgestaan, had toen ik veel naar feesten ging vaak mijn pillen gewoon in mijn zak weed of pakje shaq zitten. Hield ik in mijn hand als ik betast werd en liep gewoon verder :P
d
die komt laterLid
01-01-2024, 00:00
#20
lol, ik heb gewoon een scheurtje in mn boxer gemaakt en stop het daar altijd, meerdere keren gechecked en ze hebben nooit iets gevoelt XD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."