lol, ik heb gewoon een scheurtje in mn boxer gemaakt en stop het daar altijd, meerdere keren gechecked en ze hebben nooit iets gevoelt XD
#2
In mn bh vaak
In mn dreads passen ze ook wel hihihihihihi!
#3
ik doe het nooit in me boxer, hou nie van strakke boxers, gwoon losse boxers, maja de feesten waar ik kom is nog nooit gecontroleerd (psy-trance party's, peace!). maar doe het meestal uit voorzorg in een klein zakje in me sok onder de palm van je voet of los tusse mn zweetbandje en mn arm :P neem er tog nooit meer dan 2 ofzo mee. Neem mee wat je nodig hebt en loop geen onnodig risico.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.