Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar verstop jij het?

Waar verstop jij het?

62 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
In je onderbroek, daar mogen ze niet komen bij het fouilleren zover ik weet. :)
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#2
je haalt de batterij uit je gsm en steekt daar je pillen in
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
strakke boxer aan en zo hop daar in
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#4
Juist, dat doe ik meestal ook. Ik plaats het vaak onder mn zak. Of ga ik nu wat te ver in detaill :wink: haha. Dit lijkt mij de meest goede plek.

Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
ken er genoeg die het doen,maar heb ook vaak zat gehoord dat mensen hun schoenen uit moesten trekken..
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
MRC zei:
Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?
Klik om te vergroten...


Koop bij de schoenenreus, scapino of whatever een paar goedkope herenschoenen met plastic hakken, die hakken trek je er zo vanaf en er zit een holle ruimte :wink:

Na binnenkost hakje dr af trekken en hoppa :mrgreen:
M
MRCLid
01-01-2024, 00:00
#7
Aking zei:
MRC zei:
Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?
Klik om te vergroten...


Koop bij de schoenenreus, scapino of whatever een paar goedkope herenschoenen met plastic hakken, die hakken trek je er zo vanaf en er zit een holle ruimte :wink:

Na binnenkost hakje dr af trekken en hoppa :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hahah good one! Heb je het zelf ook eens geprobeerd?! Ik ga 15 november naar I Love Techno, en lijkt me aan de ene kant niet echt relaxed om de nacht door te halen op van die laffe schoentjes :-/.
S
SashimichiLid
01-01-2024, 00:00
#8
In mn maag :P. Ik neem het meestal in voordat ik binnen ben, maar anders lijkt onderbroek me inderdaad de beste manier, ze gaan niet aan je ballen voelen...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Verstop-topic nummer zoveel. :rolleyes:
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#10
in een aansteker:)..en nee, geen zippo
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
honingolie zei:
Verstop-topic nummer zoveel. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
honingolie zei:
Verstop-topic nummer zoveel. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Juist, er zijn op z'n minst 2 andere van zulke topics en vast nog wel meer.
Dus voor de derde keer: als meisje zijnde in je bh. Of maak een gaatje in de voering van je tas en stop ze daarin.
Of in je aars, voor de die-hards.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
in die sigaretten hulzen die je zelf moet vullen met tabak. Laat je pillen erin glijden en daarna doe je met het apparaat er de shag boven op. Let op: niet aansteken pfffffff :wink:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
dzN zei:
je haalt de batterij uit je gsm en steekt daar je pillen in
Klik om te vergroten...

Die is blijkbaar al te bekend. Bij mij is er twee keer gekeken of mijn telefoon wel aan stond :confused: Waarschijnlijk hadden ze in het batterijvak gekeken als 'ie uit stond.
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb het maar een paar keer gedaan, toen stopte ik het in me sok.
ben nog nooit echt gefouilleerd, alleen portemonnee laten zien.
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#16
In men maag :wink:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik doe een tyvus auwe trui aan en daar naai ik het een en ander in. haal het er als ik binne ben uit en gooi die trui weg:wink:
C
CDDLid
01-01-2024, 00:00
#18
Meestal gewoon in m'n broekzak of als ik het zaakje niet vertrouw onder m'n zak. Nog nooit gepakt geweest. Dat van die sigarettenhulzen is wel een goeie overigens.
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Aking zei:
MRC zei:
Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?
Klik om te vergroten...


Koop bij de schoenenreus, scapino of whatever een paar goedkope herenschoenen met plastic hakken, die hakken trek je er zo vanaf en er zit een holle ruimte :wink:

Na binnenkost hakje dr af trekken en hoppa :mrgreen:
Klik om te vergroten...


En dan loop je de hele party op die kutschoenen :openmouth:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wacky zei:
Ik heb het altijd gewoon in mijn broekzak. Feesten waar ze controleren zijn kut feesten :)
Klik om te vergroten...
+1

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."