#1
In je onderbroek, daar mogen ze niet komen bij het fouilleren zover ik weet. ![:)]()
MRC zei:Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?

Aking zei:MRC zei:Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?
Koop bij de schoenenreus, scapino of whatever een paar goedkope herenschoenen met plastic hakken, die hakken trek je er zo vanaf en er zit een holle ruimte
Na binnenkost hakje dr af trekken en hoppa![]()

honingolie zei:Verstop-topic nummer zoveel.![]()
Ellesdee zei:honingolie zei:Verstop-topic nummer zoveel.![]()
dzN zei:je haalt de batterij uit je gsm en steekt daar je pillen in
Aking zei:MRC zei:Het in me schoen stoppen lijkt me vaak nog te riskant. Of heeft iemand hier wel ervaring mee?
Koop bij de schoenenreus, scapino of whatever een paar goedkope herenschoenen met plastic hakken, die hakken trek je er zo vanaf en er zit een holle ruimte
Na binnenkost hakje dr af trekken en hoppa![]()
+1Wacky zei:Ik heb het altijd gewoon in mijn broekzak. Feesten waar ze controleren zijn kut feesten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."