Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKutgevoel hebben tijdens XTC trip

Kutgevoel hebben tijdens XTC trip

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoelang liet je ertussen ??
het is best dat je tog MINIMAAL 1 maand wacht

maar 3 maand is aangerade


en heb je de pillen getest?
J
JoepelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey mensen,

Ik heb nu 4 keer gebruikt en twee keer daarvan had ik even een raar moment. De laatste keer kwam ik van een groepje vandaan en toen wou ik mijn vrienden naar dat groepje meenemen, maar dat wouden ze niet. Het klinkt misschien overdreven maar ik werd intens ongelukkig. Het ene moment was ik nog nooit zo gelukkig geweest en het volgende moment kon ik me niet eens meer herinneren wat gelukkig zijn was...
Ik weet niet meer precies hoelang het duurde, misschien 10 minuten, maar ik wou echt dood. I know, klinkt extreem, maar zo voelde het echt. De rest van de avond was fantastisch, maar ik vind het toch raar. Door serotonine gebruik je je geluksstof... waarom zou je je dan ongelukkig voelen? Heeft iemand hier ervaring mee?
J
JoepelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uhm... ik denk 1,5-2 maanden dat er tussen zat. Ze waren getest op 120 MG. Heb er 2 genomen die avond, maar dat kutgevoel kwam in het begin... had nog maar n halfje op volgens mij.

Heb jij er ervaring mee dan?
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee dat herken ik ook niet (gelukkig :flushed: )
Lijkt me niet zo fijn...maar misschien ligt het aan de tijd die je er tussen laat...?
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#5
nee ik heb het geluk gehad dat ik altijd goede pille kreeg :tongueout:

en een lkkr nachtje tegemoet ging

srry ik kan je nieth elpen met deze jonge ..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
totaal geen ervaring mee, misschien komt het ook wel omdat je er onbewust toch mee bezig bent?
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat jij meegemaakt hebt is normaal hoor, ik heb het zelf ook al eens meegemaakt en het ligt zeker niet aan de kwaliteit van de pillen. XTC maakt je gelukkig maar dat wil niet zeggen dat je het ongeluk niet meer kunt ervaren, je ervaart alles gewoon sterker inclusief je ongeluk. Maar, het ongeluk zal nooit lang duren op XTC net door de enorme hoeveelheid serotonine die losgelaten is.

Dingo's raad: tijd tussen gebruik, goeie party ( niet zomaar een feestje...) en met goeie mensen. :stoned:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe goed je je ook voelt, drugs blijven je gevoelens versterken. Het lijkt onmogelijk maar een wat negatief of ongelukkig gevoel is ook op mdma mogelijk. En dan komt wat harder aan dan wanneer je nuchter zou zijn. Gewoon veel dansen en sla eten, veel hoedjes vouwen en liederen schrijven en dan zal ut allemaal goed komen. AMAAI AMAAI. AH LAP ZEG HE!
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#9
mijn hele avond is ook al verneukt geweest met xtc hoor... ik had nochtans dezelfde pillen gepakt als waar ik me andere keren wel goed bij voelde maar toch had ik hele avond tot smorgensvroeg geen zin om te bewegen en met anderen te praten :angry:
dusja alles is mogelijk in la la land :)
sindsdien voel ik me beter met een combo gelijk mijn nickname doet vermoeden :wink:
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik loop mezelf altijd helemaal gek te maken als de pillen zijn uitgewerkt, heelirritant is dat. Maar dat komt omdat ik (als ik echt aardig wat heb gebruikt) de doodsrillen gewoon over m'n lichaam voel. Wat eerst rillingen van genot waren, ik blijf dat heel apart vinden. Ik zie er dan echt dood uit. En pas na een paar dagen lijk ik weer op een levend mens
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#11
tip: zoals eena antal posts hierboven reeds vermelde versterkt xtc je gevoelens en dus ook idd de ongelukkige gevoelens.
probeer ten eerste om er zelf niet zo bij stil te staan (murphy's law :wink: )
ten tweede als het je overkomt, probeer dan snel aan wat prettigs te denken, bijv. ok jullie hebben geen zin om mee te gaan, ik ga wel en ga lekker dansen o.i.d. en laat die ongelukkige gedachte ook gelijk los.
suc6

:stoned:
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je niet lekker in je vel zit, zowiezo niet slikken!
De pil slaat in zoals je je voelt is mijn ervaring.
B
BrascoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ook altijd wel een klein momentje dat ik opeens uit mn doen ben.. dan kan ik of heel sip en depri worden of opeens heel chagrijnig.. als dat gebeurt dan herinner ik mezelf eraan dat t komt door de drugs en dat ik of in een tussenfase zit naar een nieuwe high, of dat t simpelweg voorbij is.. als ik me langer dan een half uur niet meer chill voel weet ik meestal wel dat t feest voorbij is, en ga ik wat eten en mn bed opzoeken (doe t altijd in huis namelijk).. Vroeger wilde ik nog wel eens shit bijpakken of geforceerd blij doen en bewegen maar in mijn geval werkt dat niet :)
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb ook wel eens zo'n ervaring gehad, was op festival weekend afgelopen jaar. Had die vrijdag al xtc gebruikt en zondag toch ook weer (voortaan doe ik dus echt maar 1 avond).

De 2e avond ging opzich heel goed, sloeg lekker in maar de happy feelings waren toch wat minder. Het was ook vreselijk warm in de tent, ging behoorlijk hard en moest dus wel eventjes een beetje afkoelen. Stond beetje aan de zijkant, te kijken naar alle partygangers die helemaal los gingen, als robots leek het wel. Ze zagen eruit alsof ze zichzelf niet meer waren en alles deden voor de beat, dat beeld was zo beangstigend dat ik in één keer uit de xtc trip schoot. Bam, op aarde, dat was een heel raar gevoel.

Toen maar richting tentje vertrokken en bij toenmalig vriendinnetje in de tent gekropen, toen kwamen de happy feelings wel weer lichtjes terug, maar het was echt een gigantische klap.
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drugs are unpredictable..
b
bbnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb soms als de pil net binnenkomt een heel kut gevoel, net alsof ik ga 'bad' ga gaan...Volgens mij heeft het te maken met het feit dat het effect gewoon keihard binnenkomt, en dat je dat niet onmiddellijk kan verwerken, na verloop van tijd mindert dat dan altijd weer, en zit ik in die heerlijk extase :hearteyes:
k
king-joostLid
01-01-2024, 00:00
#17
bbn zei:
Ik heb soms als de pil net binnenkomt een heel kut gevoel, net alsof ik ga 'bad' ga gaan...Volgens mij heeft het te maken met het feit dat het effect gewoon keihard binnenkomt, en dat je dat niet onmiddellijk kan verwerken, na verloop van tijd mindert dat dan altijd weer, en zit ik in die heerlijk extase :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ik heb dit ook wel eens, precies zoals jij t beschrijft. Dan denk ik, zo zal dit wel goed gaan want t klapt aardig hard in. Maar na een tijdje denk ik, heeee, dit voelt best wel lekker en dan ben je hard aant spacen :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm, nooit echt gehad, behalve toen er iets heel erg kuts gebeurde wat ik nuchter ook kut had gevonden, maar ik vond het toen minder kut dan als ik het had meegemaakt als ik nuchter was, dus het lag zeker niet aan de MDMA.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."