Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey mensen, Ik heb nu 4 keer gebruikt en twee keer daarvan had ik even een raar moment. De laatste keer kwam ik van een groepje vandaan en toen wou ik mijn vrienden naar dat groepje meenemen, maar dat wouden ze niet. Het klinkt misschien overdreven maar ik werd intens ongelukkig. Het ene moment was ik nog nooit zo gelukkig geweest en het volgende moment kon ik me niet eens meer herinneren wat gelukkig zijn was... Ik weet niet meer precies hoelang het duurde, misschien 10 minuten, maar ik wou echt dood. I know, klinkt extreem, maar zo voelde het echt. De rest van de avond was fantastisch, maar ik vind het toch raar. Door serotonine gebruik je je geluksstof... waarom zou je je dan ongelukkig voelen? Heeft iemand hier ervaring mee?"
"Uhm... ik denk 1,5-2 maanden dat er tussen zat. Ze waren getest op 120 MG. Heb er 2 genomen die avond, maar dat kutgevoel kwam in het begin... had nog maar n halfje op volgens mij. Heb jij er ervaring mee dan?"
"Hey mensen, Vorige maand eerste keer XTC... was echt top! Volgende week ga ik het weer doen, maar hebben jullie tips mbt bijslikken? Vorige keer had ik 1 pil genomen en toen die bijna was uitgwerkt nog een halve geslikt en en uur later nog een halve... Ik had niet echt het idee dat dat hielp ofzo. Kunnen jullie je ervaring delen? Ik wil niet harder gaan dan m'n top , ik wil de trip alleen verlengen. Alvast bedankt!"