#1
Ja, dat is mogelijk. Al lijkt me de kans daarop niet enorm groot aangezien je van een kwart pil met een gemiddelde dosis bijna niks gaat voelen. Lijkt me zonde om zo'n lage dosis tot je te nemen.

033Amnesia zei:Hij kan verkeerd vallen dat je maag er niet tegen kan en dat je hem uitkotsts.
Overigens is nu wel het verschil dat je met de 1e x dat je blowde gewoon helemaal niet wist waar je aan begon en ook niet rustig aan deed.. dan komt het ook gewoon in 1x als een klap.
Er is niks ergs aan XTC. Het zit allemaal in je hoofd; MAAR dat moet je wel leren los laten. Als je het gaat doen zou ik gewoon een paar tripreports lezen over hoe het werkt enzo, wat er een beetje gaat gebeuren. Niet teveel over nadenken, toen ik mijn 1e x XTC deed was ik ook bang en dacht ik aan een badtrip enzo, maar toen het eenmaal in begon te werken was ik dat allang vergeten en kon ik alleen maar denken en herhalen hoe GEWELDIG ik me voelde.
Dat met blowen hoeft niet hetzelfde te zijn als met XTC. Ik ben nu bijna 17 maar ik blow(de) vanaf mijn 13e, na een tijd ook elke dag. Nu heb ik een beetje hetzelfde als jij maar niet letterlijk een paniekaanval..maar als ik nu (nuchter) ga blowen ga ik ook in 1x vet veel nadenken en ook negatief..ik vind het ook niet chill meer en ben ermee gestopt. Alleen in het weekend als ik drink krijg ik er zin in en dan neem ik een paar hijsjes..ik heb nu ook al een halfjaar geen XTC gedaan, eergister weer een x, en heb er zeker van genoten.
'Tis dus echt niet zo als je dat met wiet hebt dat je dat ook met X hebt. Als je het nog steeds graag wilt proberen, niet bang zijn, gewoon een halfje proberen en 't over je heen laten gaan. 'T word een onvergetelijke ervaring; maar je moet er wel zeker achter staan en niet bang worden ofzo.
![]()

bbn zei:Verder zou ik eigenlijk er ook niet té veel van verwachten. XTC is echt wel heftig, maar je moet dat ook met een korrel zout nemen, het is niet dat je echt helemaal van de kaart bent ofzo, je kan nog gerust babbelen met andere mensen, of eender wat doen. Het lijkt me wel een accurate omschrijving als ik zeg dat een XTC-trip niet echt op de achtergrond fungeert, maar het overheerst zeker niet..
TrippleKX zei:bbn zei:Verder zou ik eigenlijk er ook niet té veel van verwachten. XTC is echt wel heftig, maar je moet dat ook met een korrel zout nemen, het is niet dat je echt helemaal van de kaart bent ofzo, je kan nog gerust babbelen met andere mensen, of eender wat doen. Het lijkt me wel een accurate omschrijving als ik zeg dat een XTC-trip niet echt op de achtergrond fungeert, maar het overheerst zeker niet..
Je moet volgens mij nog veel leren.. Je kunt nog gewoon een normaal gesprek voeren?!
Jij hebt dus echt kutpillen.
Rendeo zei:TrippleKX zei:bbn zei:Verder zou ik eigenlijk er ook niet té veel van verwachten. XTC is echt wel heftig, maar je moet dat ook met een korrel zout nemen, het is niet dat je echt helemaal van de kaart bent ofzo, je kan nog gerust babbelen met andere mensen, of eender wat doen. Het lijkt me wel een accurate omschrijving als ik zeg dat een XTC-trip niet echt op de achtergrond fungeert, maar het overheerst zeker niet..
Je moet volgens mij nog veel leren.. Je kunt nog gewoon een normaal gesprek voeren?!
Jij hebt dus echt kutpillen.
misschien heb jij wel kutpillen als je geen normaal gesprek kan voeren? :P tenzij je er veel neemt, dan kan je moeilijker een gesprek voeren & volgen.
ot: gewoon nemen als je er klaar voor bent, stel dat het effect toch iets te hard is, praat dan met een goeie vriend(in), zeg wat je voelt en praat over andere dingen en voor je het weet heb je dat geweldig gevoel :P
als het je eerste keer is en als het pillen zijn van +100mg deel je ze best in 2 vindt ik, dan is het effect nog niet te hard en weet je wat mdma ongeveer doet


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."