#1
de eerste keer dat ik met iets begon was met wiet i kwas er altijd tegen enzo maar iedereen deet het dus ik wou het ook een keer tog proberen dus na 1 blow dacht ik ja dit is wel chill.
en precies het zelfde met XTC ik wou het nooit van me leve doen maar een paar vriende van me zeiden laten we het een keer proberen en hun hadden al ervaring dus als er iets mis ging waren hun er dus die avond hadden wij er dus 1 genomen alles chill beetje blowen erbij alles heel chill maar je moet even aan het gevoel wennen als je in de trip gaat bij mij liep het een beetje verkeerd maar dat is bij iedereen natuurlijk anders.
maar bij mij ging het dus zo
we waren aan het blowen en toen werd ik een beetje duizelig draaierig en heel die blow bijna opgerookt in 10 seconden ofso dus ik werd geholpe naar de woonkamer heb ik daar een uurtje of 2 gelegen op een bank wel jammer maarja en daarna ging ik zitten me ogen helemaal naar achter en na dat was alles heel chill tis mischien eng voor de 1e keer dat dacht ik ook ma na die trip denk je gelijk dit moeten we vaker doen!
dus ik zeg gewoon een keer proberen wel laten testen zoals de andere ook al zeiden en veel plezier!:P
en precies het zelfde met XTC ik wou het nooit van me leve doen maar een paar vriende van me zeiden laten we het een keer proberen en hun hadden al ervaring dus als er iets mis ging waren hun er dus die avond hadden wij er dus 1 genomen alles chill beetje blowen erbij alles heel chill maar je moet even aan het gevoel wennen als je in de trip gaat bij mij liep het een beetje verkeerd maar dat is bij iedereen natuurlijk anders.
maar bij mij ging het dus zo
we waren aan het blowen en toen werd ik een beetje duizelig draaierig en heel die blow bijna opgerookt in 10 seconden ofso dus ik werd geholpe naar de woonkamer heb ik daar een uurtje of 2 gelegen op een bank wel jammer maarja en daarna ging ik zitten me ogen helemaal naar achter en na dat was alles heel chill tis mischien eng voor de 1e keer dat dacht ik ook ma na die trip denk je gelijk dit moeten we vaker doen!
dus ik zeg gewoon een keer proberen wel laten testen zoals de andere ook al zeiden en veel plezier!:P

