#1
Rendeo zei:TrippleKX zei:bbn zei:Verder zou ik eigenlijk er ook niet té veel van verwachten. XTC is echt wel heftig, maar je moet dat ook met een korrel zout nemen, het is niet dat je echt helemaal van de kaart bent ofzo, je kan nog gerust babbelen met andere mensen, of eender wat doen. Het lijkt me wel een accurate omschrijving als ik zeg dat een XTC-trip niet echt op de achtergrond fungeert, maar het overheerst zeker niet..
Je moet volgens mij nog veel leren.. Je kunt nog gewoon een normaal gesprek voeren?!
Jij hebt dus echt kutpillen.
misschien heb jij wel kutpillen als je geen normaal gesprek kan voeren? :P tenzij je er veel neemt, dan kan je moeilijker een gesprek voeren & volgen.
ot: gewoon nemen als je er klaar voor bent, stel dat het effect toch iets te hard is, praat dan met een goeie vriend(in), zeg wat je voelt en praat over andere dingen en voor je het weet heb je dat geweldig gevoel :P
als het je eerste keer is en als het pillen zijn van +100mg deel je ze best in 2 vindt ik, dan is het effect nog niet te hard en weet je wat mdma ongeveer doet
Misschien toch even verbeteren: van één pilletje kan ik nog een degelijk gesprek voeren.
Na een drietal ben ik daar ook niet meer toe in staat hoor...
Als je van één pilletje al zo hard gaat, dat je niet meer kan babbelen, dan heb je pillen rond 200 mg ofzo? Ik heb er al genomen van rond de 180, en zélfs dat ging nog ok (toen ik er nog maar 1 genomen had)

