#1
Ik wil al zolang een keer een pilletje nemen, ik heb meerdere vrienden die dit doen en als ik zo die verhalen hoor denkik egt shit, het is toch iets wat ik een keer MOET proberen. Altijd als mij werd aangeboden nam ik eht niet aan omdat ik echt een scheiterd ben. Het is raar maar ik heb een lange tijd iedere dag veel geblowt, ik heb toen regelmatig hele rare paniek aanvallen gekregen, dat ik het gevoel had dat ik niet meer mijn eigen gedachte onder controle had enzo. Omdat ik al zo bang kon worden van soft drugs, durf ik absoluut GEEN hardrugs te nemen. het is irritant want ik wil het zelf echt graag proberen. ben gewoon bang van de gevolgen. Ik ben bang dat als ik m eenneem ik al zit zovan K*t ik kan niet meer terug, of als het aanslaat ik denk neeee ik wil niet :P zoiets DOMS. dat zit gewoon echt in me. nu heeft een vriendin van me zover om een kwartje te proberen, gewoon bij haar thuis met zn 2e savonds deze vakantie. kan iemand me aub vertellen dat je na 1 kwartje 100% geen rare gevoelens kan krijgen waar je van in paniek raakt etc :P dat zou me goed doen hihi.
en nee het is niet zo dat ik me laat ompraten, dat heb ik nooit gedaan, maar wil het zelf gewoon echt een x proberen.
en nee het is niet zo dat ik me laat ompraten, dat heb ik nooit gedaan, maar wil het zelf gewoon echt een x proberen.

