Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je van een jointje para wordt dan zal je merken dat dit bij xtc niet zo is. Het is meer een relaxte en vriendelijke roes en je zult merken dat het niet te vergelijken is met de roes van een jointje. Veel helderder. Klik om te vergroten... Bij mij werkte het ook zo. Heb ook een angststoornis, maar heb bij een pil nog nooit last gehad. Terwijl als ik een joint rookte (eigenlijk pas na een aantal jaar blowen) voelde ik me steeds vaker heel naar, en zeker met wiet. In mijn geval is blowen dus gewoon link. Zeg altijd wel: ''twijfelaars ga ik niet aanmoedigen!''"
"Wat ik wel weet is dat ik (ook ADHD-er) eerst aan de Ritalin moest. Ff kijken of dat werkte, maar ik werd daar psycho als een malle van. Juist erg veel in mezelf gekeerd en de ADHD klachten werden er erger van. Nou zegt mijn specialist dat ik aan de Dexamfetamine moet, dat de kans dat dat werkt (juist omdat Ritalin niet aansloeg) groot is. Het is trouwens ook echt niet waar dat Ritalin minder heftig is. Dat heb ik als veel heftiger ervaren. Uiteindelijk is het persoonlijk, maar denk dat je wel even moet kijken of je misschien niet gewoon gunstiger effect hebt met Ritalin of Concerta... Niet geschoten is altijd mis!"
"zonder twijfel: PAddo'S Was de eerste 2 keer geweldig, maar na een flinke bad-paniek-trip vond ik het mooi geweest. Inderdaad gewoon een TE harde mindfuck! Ben ik te controll-freakerig voor.."