Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie wel eens opgepakt met XTC op?

Wie wel eens opgepakt met XTC op?

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#1
sjelepopi zei:
Spees174 zei:
Oom Klaas zei:
Dit lijkt mij erg sterk, want het gebruiken ervan mag gewoon. Je mag het niet in bezit hebben.

Dus als je een pil bij je hebt en de politie ziet dat je hem gooit en je hebt daarna niks meer mogen ze je meenemen om je te controleren etc, maar je zult geen staf of boete krijgen.
Klik om te vergroten...

Ja blijkbaar mogen ze je wel een boete geven, vriend van mij was laatst gezien toen hij in een steegje stond te snuiven, moest ook 160 euro betalen en zn sos inleveren. Als ze hem niet hadden zien snuiven was er wrs niets aan de hand geweest...
Klik om te vergroten...

Nee het probleem is dat hij nog sos had. Als ze hem hadden zien snuiven en hij had geen sos meer gehad en kunnen ze hem niks maken.

http://www.tolerantie.nu/index.php?page ... rugsbeleid
Klik om te vergroten...
Dit is inderdaad wat ik er ook van dacht, bezit strafbaar maar gebruik niet.

Maar hoe verklaar je dan dat Tom Boonen WEL vervolgd wordt door justitie? Er is enkel coke in zijn bloed gevonden, niet betrapt op het bezit ervan...

Tenzij het anders is in België maar ik dacht het eerlijk gezegd niet.
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Die boete die die vriend gekregen had was voor gébruik van harddrugs en dus niet voor het bezit ervan (moest wel zn sos inleveren). Maargoed dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat altijd strafbaar is (Aangezien het zo'n vaag beleid is hier) maar kan dus wel...waarschijnlijk dus ook in t geval van Tom Boonen
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
overlaatst had ik wat kristallen op naar een feest geweest zat ik op een bankje een pretsigaret te rollen naast het gebouw, boven ons zat de eigenares van het gebouw ze had het gezien natuurlijk, ze zei er niks op en dan ging ze weg, nog geen 10 minuten later kwam er zo een politieagent om de hoek, ze hadden ons geflikt natuurlijk, ik wist helemaal geen raad met mezelf ik wist egt niet wat ik moest doen, heb ik de pretsigaret op de grondgegooid, ik was aan het beven van de grootste paranoia uit mijn leven dan kwam hij voor me staan en vroeg waar ben je mee bezig, ik was de hele tijd naar de grond aant staren want als ik hem in zn ogen keek mogst ik meteen het politiebusje in, ik zei dat ik gewoon wat aan het relaxen was, even uitblazen enzo, dan ging hij gelukkig verder, en wat bleek het vloeitje was op de grond gevallen maar de tabak lag nog stees op mn broek, hij had dat gewoon niet gezien, en zelf had ik het ook ni door :tearsofjoy: dan wou ik hem nog dichtleggen, maar dan begon die eigenares van vanboven fotos van mij te trekken dan heb ik mn boeltje gepakt en ik heb mijn gezicht daar voor de hele avond niet meer getoond ik was egt bang dat ik al mn X en kristallen zou kwijt zijn door fouillage :grin:
H
Happy CamperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vroeger ben ik weleens opgepakt met xtc op omdat een vriend een brievenbus van de PTT open had gesloopt, en ik ook wat enveloppen de lucht in had gegooid... :rolleyes:

Iemand had dat gezien en de politie gebeld, die even later kwam en precies wist wie ze mee moesten nemen.

Eenmaal daar zat ik helemaal in ''xtc-love'' bij een agent op kantoor een verklaring af te leggen:

'''Ja natuurlijk agent, ik heb zeker met enveloppen gegooid, en ik heb er enorm veel spijt van''
''Prima hoor die boete, ik verdien 'm toch ook ?''
''Rookt U ? Wilt U ook een sigaret misschien ?''

5 minuten en een sigaret later geef ik de beste man een hand en loop ik met een boete het bureau uit, ik hoor mijn vriend, die gewoon dronken was, nog schelden in een andere kamer, die mag voorlopig nog niet naar huis.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelukkig niet, en zou dat ook graag zo houden! :grin:
Hopen dat het zaterdag weer gaat lukken :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
wel ooit met speed, maar toen was ik ook stontzat, en omdat ze me pas om half 1 snachts op hadden gepakt mochten ze me tot 3 uur in de middag vast houden.

snachts heb ik me zitten vermaken door recht te blijven zitten, wat niet mee viel, en toen het licht werd was ik zo gaar dat ik me niet eens verveeld heb. :tearsofjoy:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#7
1. Je voelt hem net opkomen en ziet politie aankomen rijden, ze vermoeden iets en je moet mee naar het bureau.
Nog nooit voorgekomen, ik denk dat ik me wel redelijk normaal zou kunnen gedragen, onder zulke druk kan je denk ik meer dan je zou verwachten.

2. Je dropt je snackie en een half uur na het slikken belt 1 van je ouders dat een broertje/zusje een ongeluk heeft gehad en dat je zo snel mogelijk naar huis moet komen, kotsen is te laat.
Geen probleem! Mijn ouders weten zo goed als niet van harddrugs en zullen dan de symptomen niet echt snel herkennen. Daarbij heb ik vaak genoeg onder invloed van x gesprekken met mn ouders gevoert.Naast mn vader in de auto gezeten als hij me kwamophalen (mn vader wil me in de winter altijd wel brengen en halen als ik hem dan weer opbel. hoef ik niet door de kou te fietsen en weet hij waar ik uithang en dat ik veilig aankom). 1e kerstdag knallende ruzie met mn ouders en ben 2e karstdag niet meegegaan en heb thuis met ene vriendin pilletje geslikt, toen ze thuis kwamen en ik nog ver heen was nog die ruzie uitgepraat.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#8
HakunaMatata zei:
2. Je dropt je snackie en een half uur na het slikken belt 1 van je ouders dat een broertje/zusje een ongeluk heeft gehad en dat je zo snel mogelijk naar huis moet komen
Klik om te vergroten...

Laten we daar maar niet aan denken hè? :)
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op lowlands was ik aangehouden omdat ik zwaar knauwend met een geleende enorme zonnebril op (om 1 uur snachts)langs de security liep. Heb al met al 2 uur in een ruimte gezeten en ben verhoord maar was zo waus dat ik er niet heel veel van snapte en me er dus al helemaal niet druk om maakte.

Mocht toen 24 uur niet op het festivalterrein komen, maar heb het grootste gedeelte van die tijd liggen slapen :openmouth:
t
tamazeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga voor het eerst naar Dance valley. Is het zo dat je niet eens 1 pil op zak mag hebben en is de controle heel heftig? Met andere woorden je komt niet binnen met een pil?
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#11
tamaze zei:
Ik ga voor het eerst naar Dance valley. Is het zo dat je niet eens 1 pil op zak mag hebben en is de controle heel heftig? Met andere woorden je komt niet binnen met een pil?
Klik om te vergroten...

Ze hebben tegenwoordig overal een zero tolerance beleid, zeker op feesten zoals Dance Valley. M.a.w. je komt niet binnen met 1 pil. Je kan proberen hem in je boxershort te steken ofzo, dan zou het wel moeten lukken. Ik neem het risico niet meer op dat soort grote feesten, heb mijn lesje wel geleerd :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
De grap is, dat de meeste mensen die naar electronische dance muziek (of dat nou trance, techno, hardcore of goa is) daar meestal heen gaan om drugs te gebruiken :mrgreen:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
De grap is, dat de meeste mensen die naar electronische dance muziek (of dat nou trance, techno, hardcore of goa is) daar meestal heen gaan om drugs te gebruiken :mrgreen:
Klik om te vergroten...


lekker generaliserend weer
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
De grap is, dat de meeste mensen die naar electronische dance muziek (of dat nou trance, techno, hardcore of goa is) daar meestal heen gaan om drugs te gebruiken :mrgreen:
Klik om te vergroten...
dit is echt bullshit, er zijn genoeg mensen die nuchter of onder het genot van een biertje naar zulke feesten gaan, natuurlijk zijn er altijd drugsgebruikers, maar die heb je in elk genre wel.
en ik ga er toch echt heen voor de muziek en de sfeer, drugs zijn meestal een leuk extraatje :grin:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
underworld zei:
Angramar Temenos zei:
De grap is, dat de meeste mensen die naar electronische dance muziek (of dat nou trance, techno, hardcore of goa is) daar meestal heen gaan om drugs te gebruiken :mrgreen:
Klik om te vergroten...
dit is echt bullshit, er zijn genoeg mensen die nuchter of onder het genot van een biertje naar zulke feesten gaan, natuurlijk zijn er altijd drugsgebruikers, maar die heb je in elk genre wel.
en ik ga er toch echt heen voor de muziek en de sfeer, drugs zijn meestal een leuk extraatje :grin:
Klik om te vergroten...

A) Ik ken er ook maar weinig die het niet doen (zonder de muziek en de sfeer te onderwaarderen)
B) Onder genot van een biertje is niet nuchter!!! duh.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gewoon nieuwschierigheid maar:
Hoe zit dat eigenlijk met het inlichten van ouders/verzorgers? Wanneer gebeurd dat niet meer? Als je niet meer thuiswoont? Als je 18 of ouder bent?
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hey allemaal,
Ik zat dus laatst is te denken aan dingen die fout kunnen gaan tijdens het gebruiken van xtc terwijl je buiten bent en ik vroeg me af of iemand dit wel eens meegemaakt heeft. En zo niet, hoe zou je reageren?

1. Je voelt hem net opkomen en ziet politie aankomen rijden, ze vermoeden iets en je moet mee naar het bureau.

2. Je dropt je snackie en een half uur na het slikken belt 1 van je ouders dat een broertje/zusje een ongeluk heeft gehad en dat je zo snel mogelijk naar huis moet komen, kotsen :kots: is te laat.

Bij politie zou ik geen idee hebben, Ouders zou me nooit overkomen want ik heb altijd me mobiel uit tijdens het snacken.

ben benieuwd :P
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#18
normaal doen.
is moeilijk voor beginnende drugsgebruikers,
maar ik heb het eigelijk ''getraind'' door bijna altijd gaar in de klas te zitten.
daar moet je normaal doen, want je wilt natuurlijk niet gepakt worden op school.
op den duur konden vrienden waar ik vaak mee blowde en tripte, niet meer
onderscheiden of ik gaar of niet was.
ik zat soms doodleuk onder invloed van paddo's,speed,... bij mijn ma tv,... te kijken.
je moet wel weten of er niks zichtbaars is natuurlijk (grote pupillen,...)
bij de politie lijkt me het gevaarlijk, maar als ik in een gevaarlijke situatie kom ivm met gesnapt worden, verdwijnt precies de drugs in mijn lichaam, ik word weer zo normaal als gaat, spychologisch dan. en als de netelige situatie voorbij is komt het zowat rustig trug op gang, hangt wel van de drugs af.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
LSDmathXtc zei:
normaal doen.
is moeilijk voor beginnende drugsgebruikers,
maar ik heb het eigelijk ''getraind'' door bijna altijd gaar in de klas te zitten.
daar moet je normaal doen, want je wilt natuurlijk niet gepakt worden op school.
op den duur konden vrienden waar ik vaak mee blowde en tripte, niet meer
onderscheiden of ik gaar of niet was.
ik zat soms doodleuk onder invloed van paddo's,speed,... bij mijn ma tv,... te kijken.
je moet wel weten of er niks zichtbaars is natuurlijk (grote pupillen,...)
bij de politie lijkt me het gevaarlijk, maar als ik in een gevaarlijke situatie kom ivm met gesnapt worden, verdwijnt precies de drugs in mijn lichaam, ik word weer zo normaal als gaat, spychologisch dan. en als de netelige situatie voorbij is komt het zowat rustig trug op gang, hangt wel van de drugs af.
Klik om te vergroten...
paddo jupla speed xtc trippeuh kan allemaal niet op bij jou in de les
erg geloofwaardig ..
wat ben je idioot even
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#20
Intoxication zei:
LSDmathXtc zei:
normaal doen.
is moeilijk voor beginnende drugsgebruikers,
maar ik heb het eigelijk ''getraind'' door bijna altijd gaar in de klas te zitten.
daar moet je normaal doen, want je wilt natuurlijk niet gepakt worden op school.
op den duur konden vrienden waar ik vaak mee blowde en tripte, niet meer
onderscheiden of ik gaar of niet was.
ik zat soms doodleuk onder invloed van paddo's,speed,... bij mijn ma tv,... te kijken.
je moet wel weten of er niks zichtbaars is natuurlijk (grote pupillen,...)
bij de politie lijkt me het gevaarlijk, maar als ik in een gevaarlijke situatie kom ivm met gesnapt worden, verdwijnt precies de drugs in mijn lichaam, ik word weer zo normaal als gaat, spychologisch dan. en als de netelige situatie voorbij is komt het zowat rustig trug op gang, hangt wel van de drugs af.
Klik om te vergroten...
paddo jupla speed xtc trippeuh kan allemaal niet op bij jou in de les
erg geloofwaardig ..
wat ben je idioot even
Klik om te vergroten...


euhm lees eens tegoei !! ik zat gaar ( delta 9 tetra hydrocannabinol, voor jou thc ) in de les, er staat nergens iets van dat ik onder invloed vn paddo's,... in de les zat. enkel bij mijn ma, en voor jou is dat zo ongeloofwaardig omdat je nog een NOOB bent op vlak van drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."