#1
Dit is inderdaad wat ik er ook van dacht, bezit strafbaar maar gebruik niet.sjelepopi zei:Spees174 zei:Oom Klaas zei:Dit lijkt mij erg sterk, want het gebruiken ervan mag gewoon. Je mag het niet in bezit hebben.
Dus als je een pil bij je hebt en de politie ziet dat je hem gooit en je hebt daarna niks meer mogen ze je meenemen om je te controleren etc, maar je zult geen staf of boete krijgen.
Ja blijkbaar mogen ze je wel een boete geven, vriend van mij was laatst gezien toen hij in een steegje stond te snuiven, moest ook 160 euro betalen en zn sos inleveren. Als ze hem niet hadden zien snuiven was er wrs niets aan de hand geweest...
Nee het probleem is dat hij nog sos had. Als ze hem hadden zien snuiven en hij had geen sos meer gehad en kunnen ze hem niks maken.
http://www.tolerantie.nu/index.php?page ... rugsbeleid
Maar hoe verklaar je dan dat Tom Boonen WEL vervolgd wordt door justitie? Er is enkel coke in zijn bloed gevonden, niet betrapt op het bezit ervan...
Tenzij het anders is in België maar ik dacht het eerlijk gezegd niet.

is te laat.