Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie wel eens opgepakt met XTC op?

Wie wel eens opgepakt met XTC op?

44 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
Ik ben ook benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...
was opzich nog best te doen, zat daar vrij rustig maar omdat het zo eentonig is was het vrij saai en probeerde ik maar te slapen.
a
avicedLid
01-01-2024, 00:00
#2
2 jaar trug had ik s 100 pillen gekocht
ik & een vriend samen liggen snoepen, we gingen lekker hard =D

stukkie aant lopen (was 04.00) en we kwamen paar agenten tegen. Hun ff praatje komen maken wat wij nog zo laat op straat deden. Wij maar verteld dat we terug kwamen van een verjaardagsfeestje van een vriend van ons en dat we opweg waren naar huis.

Gelukkig hadden ze ons niet gefouilleerd anders waren we wel de pineut :B
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spees174 zei:
Oom Klaas zei:
Carlitos schreef:
Las laatst hard-drugs gebruiken in het openbaar is 160,00 boete.
Actueel!!


Dit lijkt mij erg sterk, want het gebruiken ervan mag gewoon. Je mag het niet in bezit hebben.

Dus als je een pil bij je hebt en de politie ziet dat je hem gooit en je hebt daarna niks meer mogen ze je meenemen om je te controleren etc, maar je zult geen staf of boete krijgen.
Klik om te vergroten...

Ja blijkbaar mogen ze je wel een boete geven, vriend van mij was laatst gezien toen hij in een steegje stond te snuiven, moest ook 160 euro betalen en zn sos inleveren. Als ze hem niet hadden zien snuiven was er wrs niets aan de hand geweest...
Klik om te vergroten...

Nee het probleem is dat hij nog sos had. Als ze hem hadden zien snuiven en hij had geen sos meer gehad en kunnen ze hem niks maken.

http://www.tolerantie.nu/index.php?page ... rugsbeleid
T
TrippleKXLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Ik kan overal wel trippen, je merkt veel eerder aan me dat ik xtc op heb dan een tripje..
Klik om te vergroten...

qua pupillen zal het niet veel uitmaken denk ik:P
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#5
sjelepopi zei:
Spees174 zei:
Oom Klaas zei:
Dit lijkt mij erg sterk, want het gebruiken ervan mag gewoon. Je mag het niet in bezit hebben.

Dus als je een pil bij je hebt en de politie ziet dat je hem gooit en je hebt daarna niks meer mogen ze je meenemen om je te controleren etc, maar je zult geen staf of boete krijgen.
Klik om te vergroten...

Ja blijkbaar mogen ze je wel een boete geven, vriend van mij was laatst gezien toen hij in een steegje stond te snuiven, moest ook 160 euro betalen en zn sos inleveren. Als ze hem niet hadden zien snuiven was er wrs niets aan de hand geweest...
Klik om te vergroten...

Nee het probleem is dat hij nog sos had. Als ze hem hadden zien snuiven en hij had geen sos meer gehad en kunnen ze hem niks maken.

http://www.tolerantie.nu/index.php?page ... rugsbeleid
Klik om te vergroten...
Dit is inderdaad wat ik er ook van dacht, bezit strafbaar maar gebruik niet.

Maar hoe verklaar je dan dat Tom Boonen WEL vervolgd wordt door justitie? Er is enkel coke in zijn bloed gevonden, niet betrapt op het bezit ervan...

Tenzij het anders is in België maar ik dacht het eerlijk gezegd niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."