#1
was opzich nog best te doen, zat daar vrij rustig maar omdat het zo eentonig is was het vrij saai en probeerde ik maar te slapen.Oom Klaas zei:Ik ben ook benieuwd![]()
was opzich nog best te doen, zat daar vrij rustig maar omdat het zo eentonig is was het vrij saai en probeerde ik maar te slapen.Oom Klaas zei:Ik ben ook benieuwd![]()
Spees174 zei:Oom Klaas zei:Carlitos schreef:
Las laatst hard-drugs gebruiken in het openbaar is 160,00 boete.
Actueel!!
Dit lijkt mij erg sterk, want het gebruiken ervan mag gewoon. Je mag het niet in bezit hebben.
Dus als je een pil bij je hebt en de politie ziet dat je hem gooit en je hebt daarna niks meer mogen ze je meenemen om je te controleren etc, maar je zult geen staf of boete krijgen.
Ja blijkbaar mogen ze je wel een boete geven, vriend van mij was laatst gezien toen hij in een steegje stond te snuiven, moest ook 160 euro betalen en zn sos inleveren. Als ze hem niet hadden zien snuiven was er wrs niets aan de hand geweest...
Angramar Temenos zei:Ik kan overal wel trippen, je merkt veel eerder aan me dat ik xtc op heb dan een tripje..
Dit is inderdaad wat ik er ook van dacht, bezit strafbaar maar gebruik niet.sjelepopi zei:Spees174 zei:Oom Klaas zei:Dit lijkt mij erg sterk, want het gebruiken ervan mag gewoon. Je mag het niet in bezit hebben.
Dus als je een pil bij je hebt en de politie ziet dat je hem gooit en je hebt daarna niks meer mogen ze je meenemen om je te controleren etc, maar je zult geen staf of boete krijgen.
Ja blijkbaar mogen ze je wel een boete geven, vriend van mij was laatst gezien toen hij in een steegje stond te snuiven, moest ook 160 euro betalen en zn sos inleveren. Als ze hem niet hadden zien snuiven was er wrs niets aan de hand geweest...
Nee het probleem is dat hij nog sos had. Als ze hem hadden zien snuiven en hij had geen sos meer gehad en kunnen ze hem niks maken.
http://www.tolerantie.nu/index.php?page ... rugsbeleid
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."