Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie wel eens opgepakt met XTC op?

Wie wel eens opgepakt met XTC op?

44 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal,
Ik zat dus laatst is te denken aan dingen die fout kunnen gaan tijdens het gebruiken van xtc terwijl je buiten bent en ik vroeg me af of iemand dit wel eens meegemaakt heeft. En zo niet, hoe zou je reageren?

1. Je voelt hem net opkomen en ziet politie aankomen rijden, ze vermoeden iets en je moet mee naar het bureau.

2. Je dropt je snackie en een half uur na het slikken belt 1 van je ouders dat een broertje/zusje een ongeluk heeft gehad en dat je zo snel mogelijk naar huis moet komen, kotsen :kots: is te laat.

Bij politie zou ik geen idee hebben, Ouders zou me nooit overkomen want ik heb altijd me mobiel uit tijdens het snacken.

ben benieuwd :P
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
normaal doen.
is moeilijk voor beginnende drugsgebruikers,
maar ik heb het eigelijk ''getraind'' door bijna altijd gaar in de klas te zitten.
daar moet je normaal doen, want je wilt natuurlijk niet gepakt worden op school.
op den duur konden vrienden waar ik vaak mee blowde en tripte, niet meer
onderscheiden of ik gaar of niet was.
ik zat soms doodleuk onder invloed van paddo's,speed,... bij mijn ma tv,... te kijken.
je moet wel weten of er niks zichtbaars is natuurlijk (grote pupillen,...)
bij de politie lijkt me het gevaarlijk, maar als ik in een gevaarlijke situatie kom ivm met gesnapt worden, verdwijnt precies de drugs in mijn lichaam, ik word weer zo normaal als gaat, spychologisch dan. en als de netelige situatie voorbij is komt het zowat rustig trug op gang, hangt wel van de drugs af.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
LSDmathXtc zei:
normaal doen.
is moeilijk voor beginnende drugsgebruikers,
maar ik heb het eigelijk ''getraind'' door bijna altijd gaar in de klas te zitten.
daar moet je normaal doen, want je wilt natuurlijk niet gepakt worden op school.
op den duur konden vrienden waar ik vaak mee blowde en tripte, niet meer
onderscheiden of ik gaar of niet was.
ik zat soms doodleuk onder invloed van paddo's,speed,... bij mijn ma tv,... te kijken.
je moet wel weten of er niks zichtbaars is natuurlijk (grote pupillen,...)
bij de politie lijkt me het gevaarlijk, maar als ik in een gevaarlijke situatie kom ivm met gesnapt worden, verdwijnt precies de drugs in mijn lichaam, ik word weer zo normaal als gaat, spychologisch dan. en als de netelige situatie voorbij is komt het zowat rustig trug op gang, hangt wel van de drugs af.
Klik om te vergroten...
paddo jupla speed xtc trippeuh kan allemaal niet op bij jou in de les
erg geloofwaardig ..
wat ben je idioot even
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
Intoxication zei:
LSDmathXtc zei:
normaal doen.
is moeilijk voor beginnende drugsgebruikers,
maar ik heb het eigelijk ''getraind'' door bijna altijd gaar in de klas te zitten.
daar moet je normaal doen, want je wilt natuurlijk niet gepakt worden op school.
op den duur konden vrienden waar ik vaak mee blowde en tripte, niet meer
onderscheiden of ik gaar of niet was.
ik zat soms doodleuk onder invloed van paddo's,speed,... bij mijn ma tv,... te kijken.
je moet wel weten of er niks zichtbaars is natuurlijk (grote pupillen,...)
bij de politie lijkt me het gevaarlijk, maar als ik in een gevaarlijke situatie kom ivm met gesnapt worden, verdwijnt precies de drugs in mijn lichaam, ik word weer zo normaal als gaat, spychologisch dan. en als de netelige situatie voorbij is komt het zowat rustig trug op gang, hangt wel van de drugs af.
Klik om te vergroten...
paddo jupla speed xtc trippeuh kan allemaal niet op bij jou in de les
erg geloofwaardig ..
wat ben je idioot even
Klik om te vergroten...


euhm lees eens tegoei !! ik zat gaar ( delta 9 tetra hydrocannabinol, voor jou thc ) in de les, er staat nergens iets van dat ik onder invloed vn paddo's,... in de les zat. enkel bij mijn ma, en voor jou is dat zo ongeloofwaardig omdat je nog een NOOB bent op vlak van drugs.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan overal wel trippen, je merkt veel eerder aan me dat ik xtc op heb dan een tripje..
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Las laatst hard-drugs gebruiken in het openbaar is 160,00 boete.
Actueel!!
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zat een keer in een weiland erg hard te gaan op X. Had iemand de politie gebeld om even te gaan kijken, want het zag er blijkbaar nogal verdacht uit.

Vroegen die wouten of alles goed met me ging. Ja hoor, zei ik, met mega pupillen en een tas vol X. Ik zit hier gewoon van de natuur te genieten. Gingen ze weer weg. Goed vanaf gekomen dus. :grin:
S
SpacyKLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het gevaarlijke is alleen dat je pupillen groot zijn, en je ogen wijd openstaan.
Verder als je écht normaal moet doen, dan kún je dat, het gaat eigenlijk automatisch.
Niet al te veel praten, en gewoon normaal antwoorden, gewoon chill doen, dan is er weinig aan de hand.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#9
1. Je voelt hem net opkomen en ziet politie aankomen rijden, ze vermoeden iets en je moet mee naar het bureau.
Nog nooit voorgekomen, ik denk dat ik me wel redelijk normaal zou kunnen gedragen, onder zulke druk kan je denk ik meer dan je zou verwachten.

2. Je dropt je snackie en een half uur na het slikken belt 1 van je ouders dat een broertje/zusje een ongeluk heeft gehad en dat je zo snel mogelijk naar huis moet komen, kotsen is te laat.
Geen probleem! Mijn ouders weten zo goed als niet van harddrugs en zullen dan de symptomen niet echt snel herkennen. Daarbij heb ik vaak genoeg onder invloed van x gesprekken met mn ouders gevoert.Naast mn vader in de auto gezeten als hij me kwamophalen (mn vader wil me in de winter altijd wel brengen en halen als ik hem dan weer opbel. hoef ik niet door de kou te fietsen en weet hij waar ik uithang en dat ik veilig aankom). 1e kerstdag knallende ruzie met mn ouders en ben 2e karstdag niet meegegaan en heb thuis met ene vriendin pilletje geslikt, toen ze thuis kwamen en ik nog ver heen was nog die ruzie uitgepraat.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
HakunaMatata zei:
2. Je dropt je snackie en een half uur na het slikken belt 1 van je ouders dat een broertje/zusje een ongeluk heeft gehad en dat je zo snel mogelijk naar huis moet komen
Klik om te vergroten...

Laten we daar maar niet aan denken hè? :)
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op lowlands was ik aangehouden omdat ik zwaar knauwend met een geleende enorme zonnebril op (om 1 uur snachts)langs de security liep. Heb al met al 2 uur in een ruimte gezeten en ben verhoord maar was zo waus dat ik er niet heel veel van snapte en me er dus al helemaal niet druk om maakte.

Mocht toen 24 uur niet op het festivalterrein komen, maar heb het grootste gedeelte van die tijd liggen slapen :openmouth:
t
tamazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga voor het eerst naar Dance valley. Is het zo dat je niet eens 1 pil op zak mag hebben en is de controle heel heftig? Met andere woorden je komt niet binnen met een pil?
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#13
tamaze zei:
Ik ga voor het eerst naar Dance valley. Is het zo dat je niet eens 1 pil op zak mag hebben en is de controle heel heftig? Met andere woorden je komt niet binnen met een pil?
Klik om te vergroten...

Ze hebben tegenwoordig overal een zero tolerance beleid, zeker op feesten zoals Dance Valley. M.a.w. je komt niet binnen met 1 pil. Je kan proberen hem in je boxershort te steken ofzo, dan zou het wel moeten lukken. Ik neem het risico niet meer op dat soort grote feesten, heb mijn lesje wel geleerd :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
De grap is, dat de meeste mensen die naar electronische dance muziek (of dat nou trance, techno, hardcore of goa is) daar meestal heen gaan om drugs te gebruiken :mrgreen:
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
De grap is, dat de meeste mensen die naar electronische dance muziek (of dat nou trance, techno, hardcore of goa is) daar meestal heen gaan om drugs te gebruiken :mrgreen:
Klik om te vergroten...


lekker generaliserend weer
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
De grap is, dat de meeste mensen die naar electronische dance muziek (of dat nou trance, techno, hardcore of goa is) daar meestal heen gaan om drugs te gebruiken :mrgreen:
Klik om te vergroten...
dit is echt bullshit, er zijn genoeg mensen die nuchter of onder het genot van een biertje naar zulke feesten gaan, natuurlijk zijn er altijd drugsgebruikers, maar die heb je in elk genre wel.
en ik ga er toch echt heen voor de muziek en de sfeer, drugs zijn meestal een leuk extraatje :grin:
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#17
underworld zei:
Angramar Temenos zei:
De grap is, dat de meeste mensen die naar electronische dance muziek (of dat nou trance, techno, hardcore of goa is) daar meestal heen gaan om drugs te gebruiken :mrgreen:
Klik om te vergroten...
dit is echt bullshit, er zijn genoeg mensen die nuchter of onder het genot van een biertje naar zulke feesten gaan, natuurlijk zijn er altijd drugsgebruikers, maar die heb je in elk genre wel.
en ik ga er toch echt heen voor de muziek en de sfeer, drugs zijn meestal een leuk extraatje :grin:
Klik om te vergroten...

A) Ik ken er ook maar weinig die het niet doen (zonder de muziek en de sfeer te onderwaarderen)
B) Onder genot van een biertje is niet nuchter!!! duh.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gewoon nieuwschierigheid maar:
Hoe zit dat eigenlijk met het inlichten van ouders/verzorgers? Wanneer gebeurd dat niet meer? Als je niet meer thuiswoont? Als je 18 of ouder bent?
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha, een vriend van me is in de sneekweek ooit opgepakt terwijl hij net een portie paddo's had opgegeten. Ik zal nog eens vragen hoe dat mooie verhaal ook al weer ging
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Had eens huiszoeking gehad toen ik aan het spacen was
Was 2 weken alleen thuis, deurbel ging om 9u s'ochtends, zat daar met paar vrienden te spacen. Waren 3 flikken in burger met een huiszoekingsbevel. Iedereen moest buiten en ik mocht mee naar het bureau. Direct het einde van een heerlijke paasvakantie :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."