Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw ideale xtc setting

Jouw ideale xtc setting

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#1
thuis op een bank met een dekentje en een warme kop thee

op een groot feest waar toffe muziek word gedraait.

:hearteyes: :wave:
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoals de titel al zegt, Wat is jouw ideale setting om xtc te gebruiken?
Feestje of thuis? Met vrienden of alleen? enz.. :)

Ben benieuwd!
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thuis met een leuk meisje als'k moet kiezen :hearteyes:.

Een (verre) tweede keus is een goed feest (goa/psytrance), met vrienden die ook gebruiken (al dan niet in combinatie met wat LSD of mescaline).
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
met een hele groep ergens wous rondlopen

maar er zijn tog al aardig wat van dit soort topics?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het maakt mij niet zo enorm veel uit. Ik pas me wel aan aan de setting.

Tot zo ver heb ik bij mensen thuis, op feesten en een keer in de kroeg gebruikt en chillend aan de oude gracht, en die vier verschillen allemaal, maar het is allemaal leuk op een andere manier. Dat is het leuke van xtc, je gaat het leuk vinden, of je nu wilt of niet.

Olle
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eigenlijk is elke setting goed.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of een feest met goa/dark psy, tekno, breakcore, frenchcore, DnB, Techno, Minimal, Dubstep, chiptune. En dan niet zomaar het simpelste feestje in dat genre maar dan moeten er wel goeie dj's komen en het feestje groot uitgepakt.

Of in bed met chill muziek en het liefst nog een lief meisje die ook mee tript. :P
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
grote hardstyle feesten :grin:
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekeesje zei:
Zo ongeveer elke setting is goed.. alleen t enige waar ik echt een hekel aan heb als ik die zooj op heb, is om verplichtingen te hebbe...
Klik om te vergroten...

Dito!

Ik vind het echt zwaar rielext op een feestje. En dat kan techno zijn maar ook hardstyle, oldskool of iets à la James Holden.

En thuis met mijn liefje of met leuke vrienden, of zomers na een lekker BBQ-tje kan het ook zwaar rielext zijn. En ook achter de PC met een lekker muziekje is het niet te versmaden. Zolang er maar niks hoeft en alles mag! :hearteyes:

Beeeb

edit:typo
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Semphz zei:
Als ik echt eerlijk moet zijn, in een auto met me vrienden en een hele goeie Hardstyle compilatie, zo waren al die keren dat ik em hard heb gespaced, rond rijden en in het bos ff parkeren en jonko draaien, daarna een paar goeie burnouts door het grass met hardstyle in je oren, later op de avond een Good old happy hardcore compilatie tijdens de Laaste pil van de avond, Perfect ! :smoke:
Klik om te vergroten...

Ja, maar dan wel met andere muziek hier. :grin: Gewoon naar het bos rijden, muziek extreem luid zetten en niet wegrijden tot 's ochtends. :tearsofjoy:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zie de setting AUTO ook heel vaak voorbij komen. Ik heb gister gespacet in een auto.
En ik keek op mijn klokje, en het was geen kwart voor 2, maar kwart voor 5.
Zoooooo. Die tijd ging snel!!! :xtc:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dubz zei:
Eigenlijk is elke setting goed.
Klik om te vergroten...

Precies, met goede XTC (MDMA) maakt het niet uit waar ik ben! :hearteyes:
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Extisi zei:
Ik zie de setting AUTO ook heel vaak voorbij komen. Ik heb gister gespacet in een auto.
En ik keek op mijn klokje, en het was geen kwart voor 2, maar kwart voor 5.
Zoooooo. Die tijd ging snel!!! :xtc:
Klik om te vergroten...

Heb ook 1x in de auto gespaced samen met een vriend van me, die overigens compleet nuchter was. We hebben van 6 tot 12 s'middags gepraat, heerlijk was dat. De tijd ging zo snel. Ik bewonder 'm nog steeds dat hij het zo lang vol heeft weten te houden :grin:
N
NajLid
01-01-2024, 00:00
#14
Achter de wii met mario kart :hearteyes:
Zo verslavend met mdma
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
bij iemand thuis, in een auto (bestuurder niet te waus graag) of ff buiten, maar moet wel mogelijk zijn om naar binnen te gaan
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#16
als er maar hardstyle gedraaid word. elke setting is dan goed voor mij
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Op een feestje ervaar ik XTC toch wel als het best. Het is buiten feestjes ook wel leuk, maar ik vind dat je er meer uithaalt als je naar een feest gaat.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
genoeg pillen jonko's, bier trainingsbroek veel vrienden en n bos
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Readerbot zei:
Thuis met een leuk meisje als'k moet kiezen :hearteyes:.

Een (verre) tweede keus is een goed feest (goa/psytrance), met vrienden die ook gebruiken (al dan niet in combinatie met wat LSD of mescaline).
Klik om te vergroten...

Dit.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
in Simplon moet je dat nemen, zieke feestjes daar :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."