Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw ideale xtc setting

Jouw ideale xtc setting

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dubz zei:
Eigenlijk is elke setting goed.
Klik om te vergroten...

Precies, met goede XTC (MDMA) maakt het niet uit waar ik ben! :hearteyes:
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#2
thuis op een bank met een dekentje en een warme kop thee

op een groot feest waar toffe muziek word gedraait.

:hearteyes: :wave:
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals de titel al zegt, Wat is jouw ideale setting om xtc te gebruiken?
Feestje of thuis? Met vrienden of alleen? enz.. :)

Ben benieuwd!
R
ReaderbotLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thuis met een leuk meisje als'k moet kiezen :hearteyes:.

Een (verre) tweede keus is een goed feest (goa/psytrance), met vrienden die ook gebruiken (al dan niet in combinatie met wat LSD of mescaline).
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#5
met een hele groep ergens wous rondlopen

maar er zijn tog al aardig wat van dit soort topics?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het maakt mij niet zo enorm veel uit. Ik pas me wel aan aan de setting.

Tot zo ver heb ik bij mensen thuis, op feesten en een keer in de kroeg gebruikt en chillend aan de oude gracht, en die vier verschillen allemaal, maar het is allemaal leuk op een andere manier. Dat is het leuke van xtc, je gaat het leuk vinden, of je nu wilt of niet.

Olle
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eigenlijk is elke setting goed.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Of een feest met goa/dark psy, tekno, breakcore, frenchcore, DnB, Techno, Minimal, Dubstep, chiptune. En dan niet zomaar het simpelste feestje in dat genre maar dan moeten er wel goeie dj's komen en het feestje groot uitgepakt.

Of in bed met chill muziek en het liefst nog een lief meisje die ook mee tript. :P
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#9
als er maar hardstyle gedraaid word. elke setting is dan goed voor mij
W
Weedman94Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Op een feestje ervaar ik XTC toch wel als het best. Het is buiten feestjes ook wel leuk, maar ik vind dat je er meer uithaalt als je naar een feest gaat.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#11
genoeg pillen jonko's, bier trainingsbroek veel vrienden en n bos
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Readerbot zei:
Thuis met een leuk meisje als'k moet kiezen :hearteyes:.

Een (verre) tweede keus is een goed feest (goa/psytrance), met vrienden die ook gebruiken (al dan niet in combinatie met wat LSD of mescaline).
Klik om te vergroten...

Dit.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
in Simplon moet je dat nemen, zieke feestjes daar :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Thuis, met goede muziek, lekker jointje erbij en een wierookje. :grin:
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Extisi zei:
Ik zie de setting AUTO ook heel vaak voorbij komen. Ik heb gister gespacet in een auto.
En ik keek op mijn klokje, en het was geen kwart voor 2, maar kwart voor 5.
Zoooooo. Die tijd ging snel!!! :xtc:
Klik om te vergroten...

Heb ook 1x in de auto gespaced samen met een vriend van me, die overigens compleet nuchter was. We hebben van 6 tot 12 s'middags gepraat, heerlijk was dat. De tijd ging zo snel. Ik bewonder 'm nog steeds dat hij het zo lang vol heeft weten te houden :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."