Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey maar 110mg is toch niet onwijs veel...? k had vorrige week voor t eerst MDMA op (gewoon zoon zakje met van die cristallen), k had ongeveer 100-130mg op,, ergens iets daar tussen in.. k weeg maar 67 en ben maar iets van 1,75 lang ofso dus dat zou voor mij best wat moeten zijn, k geef toe dat ik wel aardig hard ging maar t was niet overdreven.. t was allemaal nog wel gewoon in de hand te houden.. bang zijn om te veel te nemen lijkt me een beetje overdreven met MDMA.. (tuurlijk je kan er ook een halve gram in gooie dat zal niet gezond zijn.. maar dat snapt iedereen hoop ik) zolang je je gewoon mee laat gaan in je trip en alle negativiteit aan je voorbij laat varen kom je echt wel een end met M volgens mij Als ik hier nu alleen maar onzin uit zit te slaan moet je er maar wat van zeggen :P k heb t zelf pas 1x gedaan dus weet er niet zoveel vanaf :P Trouwens, zijn pille leuker dan poeder? k hoor iedereen altijd maar over pille.. maar zelf ben ik erg enthousjast over de poeder."
"Re: eerstekeer XTC heeeey!! ik heb een tip (A) als je echt het love gevoel wil ervaren, (ik kon uit dit report niet echt goed opmaken dat je dat ervaart heb), dan is het misschien beter om volgende x MDMA cristallen te kopen inplaats van XTC pillen.. Dan weet je wat beter wat je hebt.. als je dan gewoon iets van 100-130mg neemt, sta je niet strak maar heb je het love gevoel optimaal! zeker als je het niet op een feest doet lijkt me het een stuk relaxed'er om M cristallen te nemen ipv pillen.. het effect van XTC hoordnamelijk niet te zijn dat je veel energie krijgt, maar waar de meeste mensen voor gaan met X is toch echt het love gevoel.. en dat creeer je toch t best door gewoon M poeder te nemen naja kijk maar ff wat je doen, zoek het is uit voor je er weer aan begint en maak je keuze"
"ja sorry dat ik de alinea's vergeten ben! k had het in nog al een vermoeide bui geschreven, waarschijnlijk is het zoiezo wat onduidelijk geschreven maar ik denk dat het wel te volgen is? k wil alleen duidelijk maken dat het magisch is en dat je dit sowieso gedaan moet hebben in je leven! als je dit niet heb mee gemaakt heb je niet geleeft :P"
"ik las pas ook iets dat als je Serotonine gehalte hoger word dan je dopamine gehalte (hoop dat ik t allemaal goed schrijf), dat je dan gaat halucineren, zo werken padestoelen ook.. aangezien MDMA je sero flink boost kan ik wel begrijpen dat je met zoon dosis kan hallucineren.. K weet verder niet heel veel van hoe dat zit met dopamine en serotonine verhouding, ik weet verder ook niet precies in hoeverre MDMA invloed heeft op je dopamine gehalte, maar mischien dat dat er wat mee temaken heeft :P"
"zoww! k ben echt blij je reactie te lezen! k snap precies wat je bedoeld!!! er word gewoon zoveel geoordeeld over drugs zonder dat men ook maar voor een half procent weet wat het inhoud!.. Drugs is gewoon letterlijk een verrijking van je leven, dat er ook een gevaar in schuild is duidelijk.. maar mensen weten niet eens wat de positive en negative effecten ervan zijn maar toch staan ze overduidelijk klaar met hun (meestal veel te grote) oordeel! Zo waren me ouders ooit ook, k heb ze uitgelegt wat het inhoud, en vertel ze altijd eerlijk wat ik doe, sins me broer en me zus dat ook doen komen ze steeds meer tot het inzicht wat het inhoud.. heerlijk als je mensen de weg naar de ware aard van drugs kan uitleggen, en dat ze het ook wille snappen..! dit is trouwens geen vrijbrief om zomaar alle drugs te gebruiken howr (A) ik raad iedereen aan om zoiezo eerst goed uit te zoeken wat je naar binnen gooit! dat is denk ik wel een must een goede voorberijding op een trip, dat je weet wat je kan verw8en en natuurlijk ook de negative kanten ervan goed doorziet Verder kan ik alleenmaar zeggen dat het echt een verrijking van je leven is als je weet wat je doet, en het niet als uitvlucht of iets dergelijks ziet!. echt bedankt voor je reactie, k word er spontaan weer blij van!"
"daar hebben jullie gelijk in,, drugs gebruik moet zoiezo altijd uit jezelf kome! t laatste wat ik wil doen is mensen overhalen, maar ik ga met 'oud en nieuw' weer aan de M denk ik ff een tijdje er tussen laten vind ik wel handig.. ga over paar weken ook al aan de truffels en wil me zelf er van weerhouden elke week aan de drugs te gaan (A) K hoop trouwens wel dat die ervaring dan net zo mooi word, stiekempjes kijk ik er nu al enorm naar uit :$"
"k heb trouwens nog een vraagje.. k hoorde pas dat je trips minder worden na mate je het vaker doet.. is het ook zo dat je je trips in tact houd als je er structureel een bepaalde periode tussen laat? bijv. een maand ofso?"
"ja ik weet indd dat je serotonine (of hoe je schrijft) er in bhoorlijk hoge mate doorhen gejaagt word.. maar dat heeft je lichaam na een weekje toch wel weer hersteld? zoiezo vind ik het voor me zelf wel belangrijk om er zoiezo een maandje tussen te laten om niet me hele hormoonhuishouding over hoop te goojen (A) heb het liever afentoe goed en dat me lichaam het ook aan kan dan dat ik elke week uit me bol ga en dat me hele hormoonhuishouding ontregeld raakt.. zoiezo wil ik het wel als iets speciaals houden en vooral geen gewoonte creëren weet jij trouwens ook iets van GHB af? lijkt me super om is een x te gebruiken maar wil eerst ff weten wat het lichamelijk met je doet en k weet zelfs niet eens hoe je erop tript (A) je krijgt altijd vage verhalen:P"
"oke bedankt voor je tip! dan heb ik gelijk nog een vraagje: (ik heb eigelijk al een soortplanning gemaakt met oud en nieuw weer, en daarna met me 18e verjaardag (7februari) weer) dat is ongeveer 2 maande ertussen steeds.. is dat verandwoord? daarnaast ben ik van plan om tussendoor (over een week of 2/3) truffels te gebruiken.. k heb dit nog nooit gedaan maar k had gelezen dat de werkzame stoffen een soort van 'fake serotonine' is..een stof die zich in je lichaam voor doet als serotonine, daardoor word je serotonine gehalte hoger dan je dopamine gehalte en krijg je effecten.. Kan het dan kwaat om dat tussen door te doen of is dat ook af te rade?"
"k snap wel wat jullie bedoelen met dat je weet wat je gaat gebeuren als je het al een x op hebt, maar ik moet wel zeggen.. t is nu iets meer dan een week geleden voor my en k weet nog wel een kleinbeetje hoe ik me voelde, in zoverre dat ik nog weet dat het geweldig was en dat ik verliefd was op alles.. maar ik kan het me al totaal niet meer voorstellen, het is namelijk een gevoel wat je in de werkelijkheid never tege kan komen.. t is zo extreem mooi.. wat ik trouwens nog steeds wel heb sins die trip, is dat ik de mooie dingen die ik nu in "real life" ervaar veel meer waardeer.. ook de simpele dingen, zoals bijv. een mooie bloem in de zon zien staan strale.. dingen die ik eigelijk over het hoofd zag in me leven herken ik weer sins die trip.. het is alsof er een stukje van mij herboren is! klinkt mischien een beetje raar maar k ben er beter uit gekomen dan in gegaan lijkt het wel.. maargoed na 20 jaar lijkt het mij dat je MDMA experience wel min of meer vergeten zijn. trouwens XTC zit toch ook vaak pep in verwerkt? waarom neemt iedereen XTC en niet gewoon pure MDMA cristallen.. k ben echt helemaal dol op dat spul.. t is gewoon zo puur alleenmaar dat love gevoel zonder dat je verder strak komt te staan ofso"