#1
Hoewel de grens bij iedereen ergens anders ligt..
Kan je wel zeggen dat een dosering van boven 150mg "verkeerd" kan vallen..
Ik heb het zelf wel meegemaakt nam ik een capsule met 150mg.. Uur later voelde ik niet veel dus nam een licht p-tje van 75mg..
15min later brak het zweet me uit!! Een uur op de wc gezeten waarna ik weer een beetje bij kennis was..
Al met al, heb ik mijn lesje wel geleerd.. Niet te snel bijslikken en hou het onder de 200mg!!

Kan je wel zeggen dat een dosering van boven 150mg "verkeerd" kan vallen..
Ik heb het zelf wel meegemaakt nam ik een capsule met 150mg.. Uur later voelde ik niet veel dus nam een licht p-tje van 75mg..
15min later brak het zweet me uit!! Een uur op de wc gezeten waarna ik weer een beetje bij kennis was..
Al met al, heb ik mijn lesje wel geleerd.. Niet te snel bijslikken en hou het onder de 200mg!!


Lijkt me totaal geen zinnige dosering? Mensen die wel zo veel 'moeten' nemen?