Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTé hard gaan op X mogelijk?

Té hard gaan op X mogelijk?

74 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
J
JohnAlmereLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoewel de grens bij iedereen ergens anders ligt..
Kan je wel zeggen dat een dosering van boven 150mg "verkeerd" kan vallen..

Ik heb het zelf wel meegemaakt nam ik een capsule met 150mg.. Uur later voelde ik niet veel dus nam een licht p-tje van 75mg..
15min later brak het zweet me uit!! Een uur op de wc gezeten waarna ik weer een beetje bij kennis was..
Al met al, heb ik mijn lesje wel geleerd.. Niet te snel bijslikken en hou het onder de 200mg!!
:mrgreen:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me wel dat het TE hard kan gaan met bijvoorbeeld een halve gram mdma ofzo.

Heb een keer wel een onbekende hoeveelheid gehad (maar niet heel idioot veel, het was 1,5 onbekende pil) waarbij ik van heel de nacht alleen nog wat flitsen weet, en dat het geweldig was. Dat ging zeker hard, en het is jammer dat ik het niet meer weet, maar het was dus wel geweldig :)
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat is zeker mogelijk. 2x 2 pilletjes genomen, ongeveer 1,5 uur tussen nadat ik de andere 2 nam. Toen heb ik paar keer overgegeven, heel erg gezweten en voelde me mega kut. Ook een keer te hard gegaan van de kristallen, het duurde 3,5 uur voordat die dingen bij me begonnen te werken. Tegen die tijd had ik te veel genomen (lees 0,7gram) en ging ik vrij bad. Beeld ging te hard heen en weer, ik begon mensen te zien die er niet waren en werd helemaal gek.

Hopelijk heb je hier wat aan :smoke:
Z
ZiggyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Albino zei:
Ook een keer te hard gegaan van de kristallen, het duurde 3,5 uur voordat die dingen bij me begonnen te werken. Tegen die tijd had ik te veel genomen (lees 0,7gram) en ging ik vrij bad.
Klik om te vergroten...

Ging je hard ja!? 700mg .. no shit! :rock: Lijkt me totaal geen zinnige dosering? Mensen die wel zo veel 'moeten' nemen?

Ik 3 maal xtc gedaan.

1: 180mg (niet bijpakken)
2: 60mg (1x 60mg bijpakken)
3: 120mg (3x 60mg bijpakken)

180mg was een BOMB! 60mg kwam niet van de grond en 120mg was heerlijk, maar te controleren en ik wil geen controle maar GAAN!! .. Minder dan 100mg gaat het voor mij niet doen en meer dan die eerste 180mg heb ik geen idee van hoe dat voelt, maar die 180mg voelde GOED! Kan niet geloven dat het beter kan, dus lijkt me onzinnig meer te nemen!

hollen als een gek die eerste keer op 180mg en ik weet 'alles' nog! :rockband:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik niet meer normaal uit mijn doppen kan kijken, niet meer kan focussen en onzin loop te brabbelen, vind ik het echt even niet meer leuk en vind ik mezelf bespottelijk. Die tijden heb ik gewoon gehad. Ik ben een vrouw van 29 en moet toch wel een beetje het goede voorbeeld geven vind ik. :wink:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeker mogelijk.. Helemaal weg zijn, denken dat je hele gesprekken hebt terwijl je met je ogen wegdraaiend en je kaak als een zweefmolen ergens half zit weg te kwijmen terwijl je je zo verschrikkelijk goed voelt :P Niet zovaak gehad.. niet dat ik doorhad iig, en dat is ook een kunst :P
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#7
te hard gaan is gwn fucking lekker! :hearteyes: :rock:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha, dat wel ja :grin:
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja, dat ken ik wel.
Heb dit wel enkel bij men eerste keer meegemaakt.

Had toen net een blauw 3hoekje binnengewerkt en plots krijgt iemand van onze groep ruzie..
Na een half uur voelde ik me letterlijk scheef trekken van de hele situatie.

Ben toen met een maat naar buiten gegaan, was btw ijskoud, maar de frisse lucht deed me zo een goed dat ik heel de nacht heb gedanst. :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij mij is het meer innerlijk als ik zo van die bijna-kramp-steken in mn benen krijg die zo waarschuwen dat je ff moet gaan zitten en water moet drinke
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Af en toe wil ik belachelijk hard gaan.. andere keren weer niet.. ligt aan situatie. t gaat me iig niet snel te hard. Schaam me nooit zo voor mn scheve xtc bek
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meestal vind ik 2 pillen op 1 avond meer dan genoeg :)
eerste keer 100mg en na 3 of 4 uurtjes een 2de pil van 120. Die 2de pil vind ik persoonlijk de lekkerste omdat daar de inpact iets harder van is. maar meer moet ik ook niet hebben anders ga ik raar doen ^^
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het antwoord op de vraag in de topictitel is ja.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#14
had laatst 2 blauwe mitsubitshi's en nog wat mdma poeder op groot feest.

had ook heel veel water gedronken, iets van 1liter per uur, al de hele avond en ik kan niet zo goed pisse als ik xtc op heb dus alles kwam eruit...

ik zag staantafels midde in de zaal en zelfs een hele bar met mensen aan het werk:P. als ik met me ogen knipperde en me hoofd schudde werd het weer normaal.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#15
lol paddo kheb da ook nog gezien, in een fractie van een seconde zie je int midden van de zaal een bar met mensen die aan de toog zitten iets aan drinken en flits tis weer weg echt knettergek :d
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#16
http://www.dumpert.nl/mediabase/63461/68e16445/haha._russen_kunnnen_niet_tegen_drugs.html
alstjeblieft, zo zie je eruit als je te hard gaat op x :rock:
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb een keer op een feest 2 halfjes genomen (weet de preciese dosering niet maar gok rond de 120mg), en toen op een gegeven moment werden al mijn zintuigelijke waarnemingen (zoals de muziek maar vooral het gevoel in mijn lichaam) heel erg intens, en voor een paar seconden was het net iets te intens, dus ging een paar seconden wel te hard had ik het gevoel . Het was wel een heel vet gevoel maar wel een beetje eng.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog nooit "te hard gegaan", wel eens gehad dat ik te lang hard ging (over 8-9 uur bijna gram weggewerkt) vroeger, waardoor ik te hard crashde. Die ochtend voelde echt als doodgaan.

Te hard gaan is denk ik wel mogelijk als je een halve gram in een keer opmaakt ofzo, kotsen, hartproblemen, kramp ofzo.
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#19
En of te hard gaan mogelijk is, ik ben al lang geen fan van xtc maar in het verleden ben ik geregeld te hard gegaan. Dit kan je makkelijk doen door te beginnen met 2 pillen tegelijk en vervolgens 2 uur later nog 2 pillen tegelijk, dit herhaal je dan nog 1 keer. Dan zul je merken dat te hard gaan zeker mogelijk is, succes :grin:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Had afgelopen zaterdagavond 4 sterke pilletjes op en werd veeeeel te leip. Ik vond mijn vriendje opeens een sukkel terwijl ik hem anders altijd superleuk vind, hihi. Ik schaamde me voor mezelf tegenover 2 vrienden die niks op hadden, er kwam geen zinnig woord uit me, ik deed veeeel te bijdehand ( "scherp", zoals een vriend het zei, maar ik vond mezelf eerder flauw ) en ik had fucking grote pupillen in mijn toch al grote ogen en toen ik mezelf toen in de spiegel zag, kon ik wel janken, het zag er niet uit. Was blij toen alles was uitgewerkt, ik heb mijn lesje wel weer even geleerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."