#1
Hallo mensen,
Ik heb relatief nog niet zo veel drugs ervaring (wiet, alcohol, truffels, paddo's en salvia), blow nu zo'n 2 jaar en ben toch vaak behoorlijk stoned geweest, maar ben nog nooit bad gegaan op een drug en heb nog nooit ergens van hoeven te kotsen. Heb me altijd vreselijk vermaakt met deze drugs (zie signature).
En nu het geval: ik heb opeens door mijn nichtje aangeboden gekregen om deze vrijdag mee MDMA te gaan doen. Maar nu heb ik geen idee wat ik moet verwachten, maar had mezelf voorgenomen voorlopig maar alleen bij de natuurlijke drugs te blijven, maar wordt nu toch wel nieuwsgierig. Wat lijkt jullie verstandig?
![:grin:]()
Ik heb relatief nog niet zo veel drugs ervaring (wiet, alcohol, truffels, paddo's en salvia), blow nu zo'n 2 jaar en ben toch vaak behoorlijk stoned geweest, maar ben nog nooit bad gegaan op een drug en heb nog nooit ergens van hoeven te kotsen. Heb me altijd vreselijk vermaakt met deze drugs (zie signature).
En nu het geval: ik heb opeens door mijn nichtje aangeboden gekregen om deze vrijdag mee MDMA te gaan doen. Maar nu heb ik geen idee wat ik moet verwachten, maar had mezelf voorgenomen voorlopig maar alleen bij de natuurlijke drugs te blijven, maar wordt nu toch wel nieuwsgierig. Wat lijkt jullie verstandig?