Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxtc werkt niet meer

xtc werkt niet meer

61 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik slik(te) er maximaal 3 op een avond..Dus ik zou er niet snel last van hebben :)
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vroeg me af hoe het komt dat als ik xtc slik het steeds minder wordt(de werking),,het is net alsof mijn genotscentrum om het zo maar ff te noemen er genoeg van heeft om voor genot te zorgen,
ik slik ongeveer 2 of 3 keer per jaar xtc,en mijn vrienden waar ik het altijd samen mee slik zijn altijd helemaal van het pad, dus aan de pillen ligt het niet....
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je in het verleden veel xtc hebt geslikt (met als richtijn, laten we zeggen, wekelijks), kan het zijn dat je soort van 'immuun' voor bent geworden. Als dit niet het geval is, zou ik toch je pilletjes voortaan laten testen. En dan een hoeveelheid pillen pakken (als het goede zijn natuurlijk) waarbij het aantal Mg in de pillen gelijk staat met je lichaamsgewicht in Kg. Nouja, kan ook makkelijk meer natuurlijk maar dit moet je voor jezelf bepalen. :P
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja je kunt wel zeggen dat ik in het verleden veel pillen geslikt heb,hahaha...(mijn record is 13 binnen 24 uur,maar was daarna wel goed ziek)
maar de laatste paar jaar slik ik eigenlijk alleen nog maar met de jaarwisseling en op mijn verjaardag(juni) dus zit elke keer een half jaar tussen...
maar kan idd heel goed zijn dat de pillen van tegenwoordig gewoon niet zo goed meer zijn als 5 jaar geleden,of dat ik er gewoon niet genoeg slik,hahaha :rock: :rock: ..
nee ff zonder dollen,ik denk dat ik gewoon een soort tolerantie heb opgebouwd voor die dingen,eerste pilletje die ik ooit nam was de beste en lekkerste trip die ik never meer terug heb kunnen halen.....
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#5
TeKNoZem zei:
Kus van Liesette

Hou die maar. :kots:
Klik om te vergroten...

is liesette lekker? dan wil ik em wel :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dr Gonzo zei:
nou gasten, het werkt hoor die piracetam , wow dit is weer ouderwets knallen :xtc:

what a wonderfull life...
Klik om te vergroten...
Waar haal jij die piracetam?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat zou ik ook graag willen weten Dr Gonzo. :) Ik ben ook van plan om te bestellen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
youperdepoep zei:
TeKNoZem zei:
Kus van Liesette

Hou die maar. :kots:
Klik om te vergroten...

is liesette lekker? dan wil ik em wel :grin:
Klik om te vergroten...

Liesette is eigenlijk beter bekend als: *censuur*
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Piracetam...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Na Koninginnedag ga ik ook eens zo'n piracetam kuurtje doen, maandje nemen en dan weer aan de mdma :beer:
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is voor iedereen in zekere mate wel zo.

De enige remedie is een lange pauze (6 maand+) en zoals Smoke zei geteste pilletjes met als startdosis toch zeker lichaamsgewicht x2 in mg.

Veel geluk & plezier :wave:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het kan dan wel zijn dat het helemaal geen nut meer heeft om te slikken, maar dit zou ik toch nog testen door het nog eens te proberen met pillen die getest zijn. 2x lichaamsgewicht in mg is best veel om mee te beginnen denk ik, omdat mdma soms wel zwaaropde mag kan liggen. Daarom zal ik aanraden eerst het lichaam gewicht ( evt. x1.5) maar toch niet meer. Bij slikken kan altijd nog wel :wink:
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ervaar elke keer dat ik XTC slik net zoals mijn eerste keer hoor. Ik gebruik minimaal om de 3 maanden ( XTC dan )en heb zeer goede pillen Ik begin met een halve en na 1,5 uur een hele erachteraan..Na 1,5 uur nog een hele, dan is het echt een avondje keihard gaan, maar daarna ben ik er ook wel weer klaar mee :xtc:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dr Gonzo zei:
nee ff zonder dollen,ik denk dat ik gewoon een soort tolerantie heb opgebouwd voor die dingen,eerste pilletje die ik ooit nam was de beste en lekkerste trip die ik never meer terug heb kunnen halen.....
Klik om te vergroten...
Dat heeft 95% van de XTC gebruikers, een compleet nieuwe ervaring is nou eenmaal kneitervet omdat je géén idee hebt wat het is, wat het doet en wat je kan verwachten...

Dat pillen van tegenwoordig slechter zijn dan vroeger is niet waar, uit de test gegevens van de nederlandse testcentra van de afgelopen 15 jaar blijkt dat ze zelfs met gemiddeld 5% ofzo sterker zijn geworden :rolleyes:

Dus ik gok dan toch ook op een soort tollerantie :( Je houdt voldoende tijd tussen de gelegenheden dus daar kant niet echt aan liggen...

ik zou zeggen, neem de volgende keer eens wat meer en kijk of je weer in de buurt kan komen van wat je zoekt :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Vreemd is dat, misschien dat je het in het verleden te vaak gebruikt hebt. Balen..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
kunlan zei:
Dat is voor iedereen in zekere mate wel zo.

De enige remedie is een lange pauze (6 maand+) en zoals Smoke zei geteste pilletjes met als startdosis toch zeker lichaamsgewicht x2 in mg.

Veel geluk & plezier :wave:
Klik om te vergroten...

Heb al van meerdere mensen gehoord dat als je het een keer verpest hebt door xtc te misbruiken, (waar de grens ligt is natuurlijk niet helemaal duidelijk) dat het nooit meer terug komt, ook niet na een pauze.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Neem een week van te voren elke dag L-Tryptofaan, 5-HTP en 2 gram Piracetam.
Neem voor je MDMA-trip 5 gram piracetam.

Veel plezier, de magie is terug.

=]
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Piracetam is toch enkel op recept verkrijgbaar?

Ik heb zo'n huisarts die je pas iets voorschrijft als je een week overleden bent.

Olle
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopezilla zei:
Piracetam is toch enkel op recept verkrijgbaar?

Ik heb zo'n huisarts die je pas iets voorschrijft als je een week overleden bent.

Olle
Klik om te vergroten...

nee hoor kun je gewoon kopen.....bv piracetam.nl .... of mischien bij goede smartshop...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aaaaaaight!

Will do. :grin:

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."