#1
eM De Ma Aa zei:Ik heb alle berichten hier gelezen maar bij mij werken die dingen niet. Bij mij gaat het puur om het eerste gevoel alles wat ik daarna bij pak heeft eigenlijk geen nut (toch pak ik altijd bij want ik wil gewoon meer)
Ik lees hier dingen als ''om 22:00 neem ik een hele en om 1:00 neem ik weer wat bij'' als ik om 22:00 een hele neem en die kickt om laten we zeggen 22:45 in dan ben ik rond 1:00 mijn love gevoel al weer kwijt, en het is ook niet dat ik vaak in een korte tijd gebruik en het is ook niet zo dat ik al overdreven veel gebruikt heb in het verleden. Ik baal hier enorm van mijn love gevoel duurt echt extreem kort, het enige wat dan overblijft is vaagheid.
Als ik dus echt hard wil gaan dan moet ik voordat de 1e begint al bijgepakt hebben of met 2 hele pillen beginnen ofzo (in het verleden wel eens gedaan en dan weet ik zeker dat ik knoer hard ga, mits de pillen wel goed zijn natuurlijk)
Herkennen mensen dit of ben ik de enige?
Nee hoor ik heb precies het zelfde.
Maar het kan niet eeuwig duuren he. Ik begin altijd met 2 anders kom ik er niet in.(130 mg p/st)
Maar ik ben wel tegen de 100 kg. Tja En dan moet je niet te vaak achter elkaar.Altijd makkelijk gezegd dan gedaan met die buiten feesjes achter elkaar
