Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBijpakken

Bijpakken

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zorg sowieso altijd dat ik niet te vroeg begin, en dat ik de comedown krijg als ik op de terugweg naar huis ben. Zo kom je makkelijk in slaap en hoef je niet veel te pakken. Twee keer een halfje heb ik genoeg aan (paarse sterren 110 mg)
M
MindfuckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik pak er gewoon 2, als die ingeknalt zijn en ik voel me vrijjjjjj (om het zo maar even te zeggen :tongueout:) en chill en ik wil niet harder gaan dan dat dan laat ik het daarbij en anders pak ik na een uurtje zoiets een 3e. Ik weet nooit hoeveel er in mijn pillen zit dus ik moet het zo op gevoel doen.
Op HardBass heb ik echter toch iets fout gedaan want van mijn laatste kreeg ik alleen nog maar knallende koppijn en een wazig gevoel in m'n kop. Weetje je moet gewoon accepteren als je love rush over is en lekker verder feesten in "normale" stand.. is toch prima dan.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindfuck zei:
Ik weet nooit hoeveel er in mijn pillen zit dus ik moet het zo op gevoel doen.
Klik om te vergroten...
Rest van je post klinkt allemaal prima, maar k heb nog een kleine tip als je uit wil vogelen wat er wel in je pil zit: www.pillreports.com --> Ff zoeken op logo en kleur (in het engels meestal, soms in het Nederlands ook) en in 80% van de gevallen heb je je pil binnen 5 minuten gevonden: top site!
W
WappieWappieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Telpeva zei:
Mindfuck zei:
Ik weet nooit hoeveel er in mijn pillen zit dus ik moet het zo op gevoel doen.
Klik om te vergroten...
Rest van je post klinkt allemaal prima, maar k heb nog een kleine tip als je uit wil vogelen wat er wel in je pil zit: http://www.pillreports.com --> Ff zoeken op logo en kleur (in het engels meestal, soms in het Nederlands ook) en in 80% van de gevallen heb je je pil binnen 5 minuten gevonden: top site!
Klik om te vergroten...
Pillreports is inderdaad een nuttige site. Maar ga nooit 100% uit van wat daar staat natuurlijk. Zeker niet als er maar één testuitslag bij staat, dat kan namelijk ook geplaatst zijn door een dealer die z'n pillen al dan niet onterecht de hemel in prijst. Wanneer er meerdere testuitslagen bekend zijn wordt het al wat betrouwbaarder. Maar dan nog geeft het geen garantie, want misschien heb jij wel een pilletje dat sprekend lijkt op eentje die op pillreports staat, maar is het toch een compleet andere.

Wat ik wil zeggen, ga nooit volledig af op wat je op internet vind, het beste is altijd om zelf je pillen te laten testen. En op gevoel is ook wel een aardige optie als je al wat ervaring met MDMA hebt. Begin met één pilletje en wacht tot die op z'n hoogtepunt is, dan kun je wel redelijk inschatten wat de hoeveelheid MDMA in de pil ongeveer is, en aan de hand daarvan kun je een keuze maken wat bijpakken betreft. :)
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja true, zeker met 1 report dat kort door de bocht is en laaiend enthousiast heel erg oppassen. Bij meerdere kan je meestal wel een goed beeld krijgen.
Maar de moderators houden het ondertussen behoorlijk goed in de gaten daar, de kwaliteit is al wel veel beter dan een jaar terug ofzo. Enfin, in het geval van hierboven geldt dat alle kennis is meegenomen, beter iets dan niets.
G
GOEMALid
01-01-2024, 00:00
#6
De laatste 8 jaar maar 1 recept voor mij:

ALs we BV naar een dagfeest gaan wat om 23u afgelopen is dan gaat er om een uur of 3 een hele unit in (in mijn geval rode duif) die er dan vervolgens zo lekker hard inknalt :P dan na 2/3 uur een halve unit en 2 uur daarna weer een halve.

Net een beetje hoe ik het aan voel komen,maar dat heb ik altijd goed in de peiling.

Daarna laat ik het zaakje lekker uitwaaien en dan lekker de mand in.

N goeie dosis vislolie pillen en verders nix geen last.
e
eM De Ma AaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb alle berichten hier gelezen maar bij mij werken die dingen niet. Bij mij gaat het puur om het eerste gevoel alles wat ik daarna bij pak heeft eigenlijk geen nut (toch pak ik altijd bij want ik wil gewoon meer)

Ik lees hier dingen als ''om 22:00 neem ik een hele en om 1:00 neem ik weer wat bij'' als ik om 22:00 een hele neem en die kickt om laten we zeggen 22:45 in dan ben ik rond 1:00 mijn love gevoel al weer kwijt :confused:, en het is ook niet dat ik vaak in een korte tijd gebruik en het is ook niet zo dat ik al overdreven veel gebruikt heb in het verleden. Ik baal hier enorm van mijn love gevoel duurt echt extreem kort, het enige wat dan overblijft is vaagheid.

Als ik dus echt hard wil gaan dan moet ik voordat de 1e begint al bijgepakt hebben of met 2 hele pillen beginnen ofzo (in het verleden wel eens gedaan en dan weet ik zeker dat ik knoer hard ga, mits de pillen wel goed zijn natuurlijk)

Herkennen mensen dit of ben ik de enige?
D
DeepPurpleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik herken het zeker, alleen in mijn geval gebruik ik het wel relatief vaak. Dermate vaak in ieder geval dat mijn serotonine überhaupt nooit de tijd heeft om weer helemaal op het hoogste niveau te komen dus in mijn geval is het verklaarbaar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."