Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmcPP ervaringen

mcPP ervaringen

154 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik lees overal dat er mcPP in rolexjes zit...
m
monkahLid
01-01-2024, 00:00
#2
Google maar eens op Mcpp dan zul je zien dat piperazines op verschillende plekken gewoon te bestellen zijn. Met een omweg kunnen onze lab jongens daar natuurlijk makkelijk aan komen.
Waarom zelf maken als je het gewoon kan krijgen!

En zover ik kan zien is het een goedkoop goedje :openmouth:
'Price: $35.00 per 1000mg/$150 5000mg Mcpp'

Hopelijk zullen ze binnenkort er toch weer vanaf gaan zeker nu dat iedereen op zijn tenen loopt en al zijn pillen (hopelijk) gaat testen.
Ze maken hun eigen markt kapot naar mijn inzien.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
VidaLoCa zei:
Ik lik eraan en het smaakte heet dus het was mccp. Maar ach ik had al enkele malen mccp gehad dus ik heb er maar 1tje genomen. Had wel een leuk gevoel maar niet echt hard, gewoon rustig filmpje kijken en wat lachen en 5 uur na de inname in slaap gevallen. Maar hoe ik nu ben kan niet meer bewegen van de hoofdpijn echt kutpillen :)
Klik om te vergroten...

Oh, het zijn opeens kutpillen? Je wist toch dat er mCPP in zat? Waarom neem je ze dan alsnog vraag ik me af.. mcPP wordt bij medische onderzoeken (en op ratten) wel gebruikt om migraine op te wekken.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn ervaring dateert alweer van een aantal jaar geleden. Kan het me nog goed herinneren, 9op moment van inslaan word je wazig. Maar werd niet fijn wazig, begon lichtelijk te hallucineren en het leek wel of mn aders jeukten. Ogen dichtgedaan maar slapen lukte dus niet en alles leek te gloeien. Voelde me echt niet fijn en vond het ook een kutervaring...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
geox zei:
Waarom eigelijk mccp? Is het goedkoper? Is het gemakkelijker te maken? Gemakkelijker aan de grondstoffen te komen?
Klik om te vergroten...

Gemakkelijker aan te komen ja, minder risicovol. En niet eens goedkoper dan MDMA, maar de werkzame dosis is een stuk kleiner. Uit een gram kan je zo 40 pillen drukken, terwijl dat met MDMA maar 10 is normaal gesproken.
w
wcpapierLid
01-01-2024, 00:00
#6
het rare vind ik wel dat sommige mensen er gewoon goed op gaan.
lijken niet eens te merken dat het iets anders is.
terwijl ik (en meer maatjes van mij) echt ontzettende kutervaringen ermee hebben.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
wcpapier zei:
het rare vind ik wel dat sommige mensen er gewoon goed op gaan.
lijken niet eens te merken dat het iets anders is.
terwijl ik (en meer maatjes van mij) echt ontzettende kutervaringen ermee hebben.
Klik om te vergroten...

Daar heb ik me ook wel eens over verbaasd! Misschien ligt het aan de hoeveelheid mcpp die in een pil zit?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
komt gewoon omdat iedereen anders is denk ik, ik had er ook niet zo'n last van.
Ik vond het ook niet echt super fijn of zo natuurlijk maar erg vervelend vond ik het niet.
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als ik de laatste pagina(heb op dit uur, niet echt de goesting om heel het topic te lezen)lees :openmouth: ,geen mcPP voor mij hoor!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
het niet kunnen slapen merkte ik het meest jah, daarna kwam de hoofdpijn en als laatste voelde ik de temp. wisselingen.

maar daarom zeg ik, iedereen reageerd er gewoon anders op, de een heel extreem, de ander merkt er misschien nauwlijks wat van.

ik had laatst DXM met een vriend van me gedaan, hij had 20 caps op, ik 10. ik moest kotsen, hij niet. :)
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#11
plantenbak zei:
komt gewoon omdat iedereen anders is denk ik, ik had er ook niet zo'n last van.
Ik vond het ook niet echt super fijn of zo natuurlijk maar erg vervelend vond ik het niet.
Klik om te vergroten...

Dan hebben we niet hetzelfde meegemaakt want je kan mij niet vertellen dat je het niet vervelend vindt als je knallende koppijn hebt, niet meer weet of je het warm of koud hebt en voortdurend sterretjes ziet als je je ogen dicht doet en dan ook nog eens niet kunnen slapen....
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#12
plantenbak zei:
maar daarom zeg ik, iedereen reageerd er gewoon anders op, de een heel extreem, de ander merkt er misschien nauwlijks wat van.
Klik om te vergroten...

Ik snap wat je bedoeld maar daarom dacht ik dat het misschien aan de hoeveelheid lag.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien dat ik het ooit opzettelijk ga nemen, al denk ik het niet. Sommige mensen op erowid ervaren het effect als een extreem gevoel van geluk, nog heftiger als bij XTC. Alleen hopen dat ik niet te veel last krijg van die bijwerkingen mocht ik het van plan zijn.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Miss J zei:
plantenbak zei:
maar daarom zeg ik, iedereen reageerd er gewoon anders op, de een heel extreem, de ander merkt er misschien nauwlijks wat van.
Klik om te vergroten...

Ik snap wat je bedoeld maar daarom dacht ik dat het misschien aan de hoeveelheid lag.
Klik om te vergroten...
ik had gele kroontjes (weer die kut kroontjes) en had er daar ander half van op :)
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu ik de symptonen lees komt dit me iig wel bekent voor.
Op het gevoel van kotsen na want ik voelde me helemaal niet verkeerd.
Het gevoel van evenwicht verliezen wel, had eerst ook een mdma boost maar na paar minuutjes werd dat stopgezet.
Voelde me namelijk beetje dromerig, ook had ik het gevoel van warm/koud hebben.
Iemand ervaring met rode ruimtescheepjes ook wel race autotjes genoemd?
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb hier nu 2 pilletjes van iemand gekregen..
Ik vertrouw het boeltje niet echt want de pillen smaken niet of nauwelijks bitter.
Ik ben van plan ze naar een testcentrum te doen, maar ik ben een Belg.. Ik kom regelmatig wel eens in Maastricht en zou ze daar graag naar een testcentrum doen. Kan het ook wel als je geen Nederlander bent? En, heeft iemand een adresje ergens in Maastricht of die regio?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
geox zei:
Kan het ook wel als je geen Nederlander bent? En, heeft iemand een adresje ergens in Maastricht of die regio?
Klik om te vergroten...
Het gebeurt anoniem, dus dat moet geen verschil maken. Anjelierenstraat 35 in Maastricht vind je een inleverpunt.
D
DonvadoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eén keer ervaring mee gehad! Dacht dat ik gewoon een pil had met mdma, maar achteraf bleek het mcPP te zijn. Ik voelde me ook anders als normaal, dus vond het niet gek dat ik het te horen kreeg achteraf.

Mijn symptonen:
- Erg spacend gevoel (o.a. Ik had momenten dat ik met een camera rond mezelf zweefde en dat ik dacht dat de hele zaal voor mij naar het feest was gekomen.)
- Een lichte angst
- enorm zweten terwijl ik het koud had

Geef mij maar gewoon mdma, daar heb je echt dat liefdesgevoel wat mijn voorkeur krijg!
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kenmerken van mCCP?
- Koud gevoel terwijl je zweet in combinatie met het niet lekker in je vel zitten( beter kan ik het niet uitleggen)
- Ook grote pupillen
-GEEN lovegevoel
-Op 1 of andere manier HELE zwarte humor. Normaal vind ik mensen die pijn lijden niet echt leuk om te zien maar met mCCP lach ik me helemaal kapot. Ook grappen worden steeds zieker heel beledigend en elke keer als je de grens bereikt denkt te hebben maak je weer een ziekere opmerking. En er echt super hard over moeten lachen.
-Niet dronken kunnen worden(?) --> Nadat we doorhadden dat we geen mdma genomen hadden besloten we naar de kroeg te gaan om de avond toch nog leuk te maken. Ik had de resterende mCCP pillen geslikt, 2,5 in totaal in de hoop nog iets te voelen. Ik werd uitgedaagd om een kan te atten en deed dit. na 5 seconden weer 3 slokker terug gekotst maar bleef helemaal nuchter. :kots:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ongeveer 2 maanden terug met 6 vrienden pillen gedaan bij iemand thuis. Niet getest -dom- en ja hoor, de pillen die 'wel goed' zouden moeten zijn waren kut. Hele nacht klaar wakker op de bank gehangen in een super flauwe stemming. Minimal en psytrance waren even niet vet, hollandse hits en duitse schlagers deden het beter. Voelde me lichamelijk wel oke en geestelijk soms net een kind van 7 (scheetgeluiden werden constant herhaald, ik bleef in een deuk liggen). Een aantal bleven naar de rennie's grijpen omdat hun maag de pillen niet lekker kon verteren, dit ging gepaart met regelmatig toiletbezoek. Hier had ik gelukkig geen last van.

Ach, achteraf was het nieteens zo heel erg :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."