#1
Ik lees overal dat er mcPP in rolexjes zit...
VidaLoCa zei:Ik lik eraan en het smaakte heet dus het was mccp. Maar ach ik had al enkele malen mccp gehad dus ik heb er maar 1tje genomen. Had wel een leuk gevoel maar niet echt hard, gewoon rustig filmpje kijken en wat lachen en 5 uur na de inname in slaap gevallen. Maar hoe ik nu ben kan niet meer bewegen van de hoofdpijn echt kutpillen![]()
geox zei:Waarom eigelijk mccp? Is het goedkoper? Is het gemakkelijker te maken? Gemakkelijker aan de grondstoffen te komen?
wcpapier zei:het rare vind ik wel dat sommige mensen er gewoon goed op gaan.
lijken niet eens te merken dat het iets anders is.
terwijl ik (en meer maatjes van mij) echt ontzettende kutervaringen ermee hebben.
plantenbak zei:komt gewoon omdat iedereen anders is denk ik, ik had er ook niet zo'n last van.
Ik vond het ook niet echt super fijn of zo natuurlijk maar erg vervelend vond ik het niet.
plantenbak zei:maar daarom zeg ik, iedereen reageerd er gewoon anders op, de een heel extreem, de ander merkt er misschien nauwlijks wat van.
ik had gele kroontjes (weer die kut kroontjes) en had er daar ander half van opMiss J zei:plantenbak zei:maar daarom zeg ik, iedereen reageerd er gewoon anders op, de een heel extreem, de ander merkt er misschien nauwlijks wat van.
Ik snap wat je bedoeld maar daarom dacht ik dat het misschien aan de hoeveelheid lag.
Het gebeurt anoniem, dus dat moet geen verschil maken. Anjelierenstraat 35 in Maastricht vind je een inleverpunt.geox zei:Kan het ook wel als je geen Nederlander bent? En, heeft iemand een adresje ergens in Maastricht of die regio?


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."