#1
Ruim 2 maanden geleden was voor mij de laatste xtc ervaring (de laatste keer dat ik had gebruikt, dus niet de laatste keer dat ik ooit in mijn leven ging gebruiken.. wtf?!?
mooie zin )
Een paar vrienden van me kwamen met de troep aanzetten,
mijn vertrouwde blauwe mitsu dealer is nl gestopt met dealen (rara hoe zou dat komen)
Ze hadden de gele batman achtige pilletjes van een rot-jochie bij ons in de buurt. Dat jochie komt altijd in de problemen met politie en mensen, ik vind dat hij niet helemaal spoort, maargoed dat terzijde.
Nou had ik op dat moment dus zo ontzettend veel zin om aan de mdma te gaan, en ik besloot het risico maar gewoon te nemen.
Wat ik altijd doe voordat ik een pil slik is een likje nemen, want als het heel vies smaakt weet ik dat er iig 'iets' in zit. En ja hij smaakte idd heel vies. Dus wij nemen de pil, (nou ben ik vergeleken met hun al een 'ervaren' gebruiker, ik heb het iig al een stuk vaker gedaan, niet dat ik daar blij mee ben magoed).
We namen een hele want de pil was nou niet bepaald van blauwe Mitsu-formaat. Na driekwartier dacht ik dat hij opkwam zetten, ik kreeg het eventjes plezierig warm van binnen. Maar dat gevoel was snel weg en werd omgezet in een vervelende kut kou. Ik zat op de bank alsof het buiten -10 graden was en het raam openstond.
Verder heb ik mezelf de hele avond gek lopen maken met allerlei vage gedachtes en omdat ik wist dat het niet leuker dan dit zou worden ben ik maar naar huis gegaan. Slapen ging gelukkig wel beter dan wanneer ik echte mdma op heb.
Sindsdien slik ik zo goed als geen pillen meer omdat ik het een verneuking van mijn lichaam en geest vind.
Een paar vrienden van me kwamen met de troep aanzetten,
mijn vertrouwde blauwe mitsu dealer is nl gestopt met dealen (rara hoe zou dat komen)
Ze hadden de gele batman achtige pilletjes van een rot-jochie bij ons in de buurt. Dat jochie komt altijd in de problemen met politie en mensen, ik vind dat hij niet helemaal spoort, maargoed dat terzijde.
Nou had ik op dat moment dus zo ontzettend veel zin om aan de mdma te gaan, en ik besloot het risico maar gewoon te nemen.
Wat ik altijd doe voordat ik een pil slik is een likje nemen, want als het heel vies smaakt weet ik dat er iig 'iets' in zit. En ja hij smaakte idd heel vies. Dus wij nemen de pil, (nou ben ik vergeleken met hun al een 'ervaren' gebruiker, ik heb het iig al een stuk vaker gedaan, niet dat ik daar blij mee ben magoed).
We namen een hele want de pil was nou niet bepaald van blauwe Mitsu-formaat. Na driekwartier dacht ik dat hij opkwam zetten, ik kreeg het eventjes plezierig warm van binnen. Maar dat gevoel was snel weg en werd omgezet in een vervelende kut kou. Ik zat op de bank alsof het buiten -10 graden was en het raam openstond.
Verder heb ik mezelf de hele avond gek lopen maken met allerlei vage gedachtes en omdat ik wist dat het niet leuker dan dit zou worden ben ik maar naar huis gegaan. Slapen ging gelukkig wel beter dan wanneer ik echte mdma op heb.
Sindsdien slik ik zo goed als geen pillen meer omdat ik het een verneuking van mijn lichaam en geest vind.

