#1
Maar nu wil ik toch weten hoe hij nou gepakt is op station.
Is het uit je zak gevallen of was het gewoon een random fouillering?
Is het uit je zak gevallen of was het gewoon een random fouillering?
Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahahKoxBox zei:Deep Blue zei:Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.
Duidelijk een Antwerpenaar, altijd hun eigen stad romantiseren...
Wie gaat er nou offtopic? hypocriet.Intoxication zei:Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahah

pascal828 zei:Wie gaat er nou offtopic? hypocriet.Intoxication zei:Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahah![]()

Deep Blue zei:Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.

knolselderij zei:ja ik zou bijna zeggen dat de straf nog te laag is als jij naar tiesto gaat
ontopic: geen idee, word tijd dat die belgen ns op t forum komen
knolselderij zei:ja ik zou bijna zeggen dat de straf nog te laag is als jij naar tiesto gaat
pascal828 zei:Maar nu wil ik toch weten hoe hij nou gepakt is op station.
Is het uit je zak gevallen of was het gewoon een random fouillering?
W.F.L. zei:bij I Love Techno controleren ze ook in het station van Gent bijvoorbeeld.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."