#1
Wie gaat er nou offtopic? hypocriet.Intoxication zei:Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahah

Wie gaat er nou offtopic? hypocriet.Intoxication zei:Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahah

pascal828 zei:Wie gaat er nou offtopic? hypocriet.Intoxication zei:Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahah![]()

Deep Blue zei:Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."