Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben gisteren helaas op weg naar DJ tiesto in antwerpen betrapt op 1 pilletje XTC het was op het centraal station.er was een procesverbaal gemaakt en die gaan ze opsturen. wat ik wil weten is wat mijn straf kan gaan worden of ik een strafblad ga krijgen en hoe lang het duurt voordat ik er iets van hoor. ik heb maar een 10 min bij de spoorwegpolitie gezeten. als jullie hierop antwoord zouden kunnen geven zou dat geweldig zijn"
"je hebt alleen een strafblad als je voor de rechter moet komen anders is het alleen een notitie volgens mij. ken je dan mensen die voor het bezit van 1 xtc pil zijn berecht? ze zeiden dat het voor eigen gebruik is."