#1
Maar nu wil ik toch weten hoe hij nou gepakt is op station.
Is het uit je zak gevallen of was het gewoon een random fouillering?
Is het uit je zak gevallen of was het gewoon een random fouillering?

Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahahKoxBox zei:Deep Blue zei:Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.
Duidelijk een Antwerpenaar, altijd hun eigen stad romantiseren...
Wie gaat er nou offtopic? hypocriet.Intoxication zei:Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahah

pascal828 zei:Wie gaat er nou offtopic? hypocriet.Intoxication zei:Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahah![]()

Deep Blue zei:Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.
knolselderij zei:ja ik zou bijna zeggen dat de straf nog te laag is als jij naar tiesto gaat
pascal828 zei:Maar nu wil ik toch weten hoe hij nou gepakt is op station.
Is het uit je zak gevallen of was het gewoon een random fouillering?
W.F.L. zei:bij I Love Techno controleren ze ook in het station van Gent bijvoorbeeld.
KoxBox zei:W.F.L. zei:bij I Love Techno controleren ze ook in het station van Gent bijvoorbeeld.
Inderdaad en in Antwerpen is het nog erger dan. Maar dat zijn dan ook de enigste plaatsen waar ze controleren...Dumb coppers.
Intoxication zei:Kunnen we aub ontopic blijven KAN HET EVEN JA?
maar ff zelf offtopic
Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.W.F.L. zei:Antwerpen Centraal is een heel groot station, er komen vaak treinen toe uit Nederland enzo, niet zo gek dat ze daar staan te controleren. En zoals op ieder station lopen er ook verslaafden en dealers rond, en op dat vlak is Antwerpen wel een van de ergere.
Deep Blue zei:Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."