Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgepakt met xtc

gepakt met xtc

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar nu wil ik toch weten hoe hij nou gepakt is op station.
Is het uit je zak gevallen of was het gewoon een random fouillering?
b
bulletstorm5Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben gisteren helaas op weg naar DJ tiesto in antwerpen betrapt op 1 pilletje XTC het was op het centraal station.er was een procesverbaal gemaakt en die gaan ze opsturen.
wat ik wil weten is wat mijn straf kan gaan worden of ik een strafblad ga krijgen en hoe lang het duurt voordat ik er iets van hoor.
ik heb maar een 10 min bij de spoorwegpolitie gezeten.
als jullie hierop antwoord zouden kunnen geven zou dat geweldig zijn:grin:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe hebben ze dat pilletje in godsnaam gevonden dan? Hebben ze je gefouilleerd
op het station..? Anyway, ik begreep altijd dat het gedoogd wordt om met een pilletje
op stap te gaan. Ze mogen het pilletje wel inpikken, maar verder is een proces verbaal
wel erg vreemd vind ik. Of zijn de wetten aangescherpt?

Oh wacht! Antwerpen! Ik lees daar helemaal overheen joh, tja...ik ben een Nederlander
en heb geen idee hoe ze in België de zaken aanpakken. Wel strenger dan hier, zover is zeker.
A
ArizonaLid
01-01-2024, 00:00
#4
sorry hoor, maar je laten pakken met 1 pilletje.. hoe krijg je het voor elkaar. In Belgie wordt altijd proces verbaal opgmaakt bij illegale drugs, de procureur bepaalt dan de strafmaatregel.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmm vraag me af hoe je met 1 pilletje gepakt bent. Proces verbaal zal je binnen een weekje of drie ontvangen. De belgen zijn niet de gemakkelijkste, denk dat je er el een flinke som geld voor kan neer leggen. Strafblad, in nederland niet in belgie wel als je pech hebt.
P
PimLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik dacht dat je bij verkeersboete's mag je de eerste boete schrappen als je in belgie gepakt word en in nl woont.. misschien kan dit ook bij boete voor een pilletje :wink:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Boeiend, het gaat er omdat hij gepakt is. Niet waarom.
De waarom is niet altijd belangrijk. Geef die jongen een antwoord als je het weet, en dan gaat hij met een gerust hart slapen. (of ben je een meisje, dat kan ook) :xtc:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
KoxBox zei:
Deep Blue zei:
Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Duidelijk een Antwerpenaar, altijd hun eigen stad romantiseren...
Klik om te vergroten...
Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahah
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxication zei:
Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahah
Klik om te vergroten...
Wie gaat er nou offtopic? hypocriet. :rolleyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
pascal828 zei:
Intoxication zei:
Omdat het een proper station is lopen er geen druggebruikers en verslaafden hhhahahahahah
Klik om te vergroten...
Wie gaat er nou offtopic? hypocriet. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hihiiii, relletjes! :tearsofjoy:
En nu ga ik (proberen) niet verder offtopic te gaan. :rolleyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
:tearsofjoy:

Antwerpen-centraal ? Nou controle, rook er nog altijd jointjes je moet maar ff uit het zicht gaan staan & controle nog nooit geen last van gehad.

Gent vind ik overigens algemeen wel chiller&leuker...

Anyways 1 pilletje? Normaal pakken ze dat af en laten u zelfs door...
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deep Blue zei:
Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.
Klik om te vergroten...

Tuurlijk :tearsofjoy:

Anyway geen zorgen 't is maar één pilletje.
D
DistanceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Das vaag idd
maar volgens mij doen ze niet echt moeilijk over 1 pilletje

ik zelf ben wel een keer aangehouden en had ook maar 1 pilletje op zak

toen heb ik netjes uitgelegd dat het voor eigengebruik was
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
knolselderij zei:
ja ik zou bijna zeggen dat de straf nog te laag is als jij naar tiesto gaat
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Ik denk dat ze niet echt wat gaan doen. 1 pilletje wordt nog wel gedoogd volgens mij, ook in Belgie. Hoogstens een boete voor drugsbezit trouwens.

pascal828 zei:
Maar nu wil ik toch weten hoe hij nou gepakt is op station.
Is het uit je zak gevallen of was het gewoon een random fouillering?
Klik om te vergroten...

Drugscontrole waarschijnlijk? Antwerpen Centraal is een heel groot station, er komen vaak treinen toe uit Nederland enzo, niet zo gek dat ze daar staan te controleren. En zoals op ieder station lopen er ook verslaafden en dealers rond, en op dat vlak is Antwerpen wel een van de ergere. Zou best kunnen dat het vanwege Tiesto zelf was, bij I Love Techno controleren ze ook in het station van Gent bijvoorbeeld.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
bij I Love Techno controleren ze ook in het station van Gent bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

Inderdaad en in Antwerpen is het nog erger dan. Maar dat zijn dan ook de enigste plaatsen waar ze controleren... :tearsofjoy: Dumb coppers.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
W.F.L. zei:
bij I Love Techno controleren ze ook in het station van Gent bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...

Inderdaad en in Antwerpen is het nog erger dan. Maar dat zijn dan ook de enigste plaatsen waar ze controleren... :tearsofjoy: Dumb coppers.
Klik om te vergroten...

Tja het lijkt wel of de politie nooit zelf jong is geweest... :P Dan hadden ze wel geweten waar ze moesten zoeken.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kunnen we aub ontopic blijven KAN HET EVEN JA?

maar ff zelf offtopic wrm heb je die flik gwn geen trok in z'n gezicht gegeven en dan beginnen lopen zijn, antwerpen-centraal is een doolhof je raakt ze serieus wel kwijt..
manmanamananaman

als er een giga-controle is geweest dan mag je erop rekenen => geen strafblad iedereen wordt beboet met geldboetes

ben je 1 van de weinigen jah dan heb je dikke prijs met je strafblad want dit is niet zomaar een jointje maar XTC!!! (1ste rang i/d opiumwet). maar verder lijkt het me toch onwaarschijnlijk voor 1 pilletje (eigen gebruik). dealars zullen altijd een strafblad krijgen

ik gok allesins dat je geen strafblad krijgt maar gwn een pv
gegroet
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Intoxication zei:
Kunnen we aub ontopic blijven KAN HET EVEN JA?

maar ff zelf offtopic
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Antwerpen Centraal is een heel groot station, er komen vaak treinen toe uit Nederland enzo, niet zo gek dat ze daar staan te controleren. En zoals op ieder station lopen er ook verslaafden en dealers rond, en op dat vlak is Antwerpen wel een van de ergere.
Klik om te vergroten...
Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deep Blue zei:
Da klopt toch ni ze. Antwerpen centraal is een heel proper station, waar amper verslaafden en dealers rondlopen...Ik denk da ge u vergist met Brussel noord.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Duidelijk een Antwerpenaar, altijd hun eigen stad romantiseren...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."