Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Is ook een heerlijk stofje ,maar om toch 1 nadeel te noemen je wordt er toch wel geil van. Het nadeel is toch dat ie wat slap wordt"
"Was het vloeistof? Of zelf poeder afgewogen en in water gedaan ?"
"Als ik het een paar keer gedaan heb kan ik het ook wel weer ff laten. Ook al heb ik het gewoon liggen. Kan het nergens terug lezen maar het 1e lijntje voel ik het meest. De 2e gaat ook nog wel maar daarna is de euforie puur minder. Hebben meer mensen dit ?"
"Vorige week voor het eerst gekocht 1 doosje toch wel aan de prijs (24 euro) en meteen maar geprobeerd. Het was toch vakantie en heel nieuwsgierig naar de halucinaties die ik vooral in het begin van m,n xtc tijd had. Na een half doosje opgegeten hebben zoals de beschrijving voelde ik naar 3 kwartier iets. Licht werd anders en m,n gevoel toch ook wel. De rest ook maar opgegeten en na een half uur toch wel een leuke trip gehad. Die drangon,s gaan door voor de zwaarste trip. Voelde eigenlijk gewoon ligt. 1e kerstdag toevallig eten in a,dam toch nog maar een paar doosjes opnieuw meegenomen nu betaalde ik 20 euro p/st. Gisteren 10 uur s,avonds door nieuwsgierigheid weer een doosje opgegeten. Nu maar meteen helemaal geen half werk. Nu voelde ik hem toch wel zwaarder opkomen en veel sneller. Besluit lekker muziek op te zetten en wat licht uit te doen. Een uur later holy mooly wat een trip. Nu wel heel diep kleuren en nog eens kleuren en alles beweegt. en ik denk eens aan dingen waarvan ik niet begrijp hoe ik daar op kom. Ik begin te denken dat de truffels die ik nu gegeten heb wel eens veel zwaarder waren als de eerste. Ik zit opeens zomaar in m,n eentje te lachen en lijkt nog steeds zwaarder te gaan. Ik zie zoveel rare dingen wat niet te bevatten is. Bijna chaotisch wordt het nu. Lopen naar de wc en water drinken gaat allemaal wel maar daarna liggen begint het meteen weer. Ik vraag ik me meerdere malen af of ik maf geworden ben. Dat herhaald zich dan steeds.Bij een lsd trip heb ik wel eens gelezen dat je uit je lichaam treed nou dit leek wel het geval. IK heb normaal helemaal niks met kleuren of zoiets ,maar wat een kleuren. Het is eigenlijk niet te beschrijven.Na 4 uur gaat het vrij snel over en zoals de beschrijving moet je rustig de dingen verwerken. Nou de eerste keer had ik daar geen behoefde aan maar nu pfff dit was wel heel heftig.Ook de dag erna denk ik er nog steeds overna. Toch ff minder van dat spul in 1 keer heb nog nooit zo iets zwaar meegemaakt. Niet dat je denkt ik spring uit het raam of zoiets maar geestelijk is het toch wel een hele move en zeker geen kinderspeelgoed.Mijn advies is meer is niet altijd beter en toch wel voorzichtig hiermee. De meeste smartshopspul doet vrij weinig dit niet."
"De laatste zin was een foutje van mij. Betreft dosis waren alle 2 de bakjes 15 gr. Ik denk dat het 2e bakje wat werkzame stof betreft veel en veel sterker was. Misschien had ik een uitschieter. Fresh zei: Ik begrijp je laatste zin niet Ik heb 29 december een bakje Dragon's Dynamite van 15 gram opgegeten (lemon tack gedaan), zeer fijn gesneden. Ik betaal er overigens € 21,00 euro voor (15gr. en 26,00 voor 20gr.) in Utrecht bij de Smartshop. Hoeveel gram heb jij gebruikt?? Zie het niet in je raportje terug. Deze truffels zijn mijn favoriet! Ik vind ze echt geweldig en lekker sterk Ik had ze samen met een vriendin genomen, en we lagen echt lekker te spacen en hebben een mooie onderwater documentaire gekeken en een heleboel muziek clips (MTV brand new). We merkten na 3 dikke uren dat de hoogste trip gedaan was en het weer langzaam aan het afzakken was. Dit vonden we enorm jammer en wilden eigenlijk nog wel een paar uurtjes erbij hebben, maar helaas, ook geen truffels meer voor handen Volgende keer gaan we voor de 20gram! Klik om te vergroten..."
"Tegen je geen honger gevoel in toch wat proberen te eten banaantje of zoute nootjes. Smaakt voor geen meter maar met veel bewegen en verbranding een pil op een lege maag komt het ook"
"Dit herken ik wel heb precies het zelfde Ik ga mezelf er lekker van voelen (in mezelf) en heb het juist totaal niet nodig om beter in de groep te liggen.[/quote]"
"En hoe is het bevallen? KOm toevallig de zelfde ampullen tegen kwezel zei: na wat browsen in de fora (zoekfunctie wilde niet erg) ben ik bij de volgende post gekomen: Je pakt een pannetje voor de helft gevuld met water, daar zet je een soepbord op. Vervolgens leeg je de ampul ik het bord en zet je het fornuis aan. Zet de vlam in het begin hoog, en daarna kleiner, zorg dat het water niet overkookt. Na een 3 kwartier heb je pure kristallen en kun je ze snuiven. Simpel toch. Klik om te vergroten... ik denk dat ik het zo maar ga doen.. Klik om te vergroten..."
"Heb me maar ff aangemeld ik zat al met deze vraag. M,n eerste ervaring met xtc een halve witte dolfijntje 130 mg mdma kwam ik er niet in. Best wel raar als je partner helemaal in de hemel ziet gaan en zelf een heel licht gevoel. Bij het volgende feestje dus een hele genomen maar ook nog niet er helemaal in. Nu half jaartje verder al een aantal buitenfeesjes gehad begin ik altijd met 2 pillen van 130 mg. Dat is dus 260 mg mdma. Nu weeg ik wel tegen de 1oo kg. en ben vrij gespierd. Als ik zo de forums lees is dit toch wel veel. Trouwens na de start slik ik na zo,n 3 uur wel 1 pilletje om erin te blijven dat gaat prima. Zijn hier nog meer mensen die dit hebben? Alvast bedankt voor de reactie"
"Vooraf neem ik ook altijd een paar biertjes versterkt toch wel het start effect. Daarna ga ik over op water"